Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 Julai 2012

KENAPA UTUSAN MELOYA TAK ADA ORANG BACA





KOMENTAR TUKAR TIUB

askar amerika
ketika memerangi vietnam
memggunakan kapal terbang pengebom
menggunakan senjata berteknoloji canggih
menggunakan alat komunikasi canggih

soldadu amerika
mendapat makanan terbaik
mendapat bayaran terbaik
enam bulan bertugas di vietnam
enam bulan bercuti di asia tengara

gerila vietcong pakai selipar
gerila vietcong bekalan beras dan ikan masin
gerila vietcong berbaju pijama hitam

tetapi gerila vietcong
dapat mengalahkan askar amerika

kerna apa?

jawapannya ialah kerana
mereka berjuang bukan kerana dibayar
sama saperti para bloger dan gerila siber
yang sekarang sedang menyerang gerombolan




10 ulasan:

fuckatan berkata...

buto. abis yg kau letak iklan2 kat blog pehal???

hishamudin taik babi ni ni kuat kencing

Tanpa Nama berkata...

Hisapmotin husein? Memang pun..

Tanpa Nama berkata...

Ha..ha.. Org gila tak berfikir masa menulis..

Tanpa Nama berkata...

Fuckatan taik anjing umnok nak mampus, aku nak bagi tahu kau supaya reti bahasa.. Ini rumah dia apa yg kau duk menyibuk.. Lantak isyam lah nak letak apa pun.
Dasar pencacai nak mampus... Pergi lah kau jaga rosmah nak beli cincin tu. Dasar pencacai taik anjing umnok mampus

Tanpa Nama berkata...

16 Julai 2012 9:14 PG,

FUCK U MAN....BODOH MACAM LEMBU...(opp..sorry lembu)...BODOH MACAM AHLI UMNO....ITULAH BANYAK MAKAN RASUAH....OTAK ADA...AKAL TAK ADA...DENGAR DAN FAHAM APA YANG MALAUN BOSS UTUSAN TU CAKAP...APA NAK JADI KAU NI...BACA TAK FAHAM...ORANG CAKAP PUN TAK FAHAM....SEBAB ITULAH ASIK KENA TIPU AJA DENGAN PEMIMPIN UMNO....OHHH...BETULLAH APA MAHATHIR CAKAP....UMNO UNTUK ORANG BODOH AJA....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

fuckatan bloger amno pikir duit klu nak kerja jalan.

bloger pr kerja secara sukarela dan fisabilillah.

zaini nak kena pecat ni. sudah dekat pilihanraya lagi mau pecah lobang!!!

kahkahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Elok nama ko fuckatan..umngk cibai

Tanpa Nama berkata...

Cuba tengok betul-betul muka ketua pengarang utusex ni.Memang badan manusia kepala lembu!Memang lembu pun...Kah..kah..kah

Tanpa Nama berkata...

bangang eh lak penyokong umno ni . dengar betul betul , baca betul betul, kemudian faham betul betul . kalau bangang jangan tunjuk kat orang , duduk diam diam sudah ...

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...

16 Julai 2012 7:36 PTG

Komen power la beb!

Ini semua salah lebai2 bodoh yang ngajar!

Diajarnya kalo bole, malu nak tunjuk pandai, tok lebai ajar jangan riak, sombong la, ikut resam padi la...

tapi, tunjuk bode boleh, itu tanda rendah diri, tanda tawaduk, tanda lampu jalan, jadi lalang...

sebenarnya, kene begini...

Malu lah tunjuk bodoh, takut-takut orang ramai ikut jadi bodoh sama. Kalau nak bodoh, jadi bodoh sorang-sorang... jangan ajar/ajak orang lain sama...

beranilah tunjuk pandai... sebab manfaat untuk orang lain juga, agar semua orang tahu dan boleh ikut sama jadi pandai...