Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 Julai 2012

JEMPUTAN UNTUK PROGRAM MENGHASUT




KHAMIS INI JAM 8 MALAM - DEWAN CHINA







JEMPUTAN UNTUK PROGRAM MENGHASUT

menghasut untuk membenci kezaliman
menghasut untuk melawan penindasan
menghasut untuk menegak keadilan

warga kuala lumpur
anak anak muda kuala lumpur
di jemput hadir

ini program hasutan akhir
sebelum masuk bulan puasa








SIARAN LANGSUNG
untuk warga di luar kuala lumpur
untuk anak muda di luar lembah klng
diberitahu bahawa forum menghasut anti isa
akan dapat didengari melalui radio bangsar utama

sila layari radio bangsar
yang akan membuat siaran terus menerus
dari dewan china ke seluruh dunia

radio bangsar adakah radio internet
radio punk rock
radio berani langgar
radio laporan jelas
radio melawan geerombolan
radio menghasut untuk membawa kebaikan untuk semua

www.radiobangsarutama.blogspot.com

www.radiobangsarutama.com

hubungi:

radiobangsarutama@gmail.com



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT, program menghasut terakhir sebelum puasa?

apasal? bulan puasa tak boleh menghasut ke?

bulan puasa laa kena lebih byk menghasut sebab makin dekat pru.

Fuckatan berkata...

ISA dah mansuh la bodo!!!! 2 ekor sosialis kominis mat sabu dgn hishamudin ni tak abis2 nk cr poin nk fitnah kerajaan dan hasut rakyat, cam babi 2 ekor ni

Tanpa Nama berkata...

MENGHASUT? jangan berenti menghasut la.. malam lailatulqodar pun, kita kena giat menghasut.. gerombolan ni bukan boleh dibagi belas kasihan langsung.. kalau lihat gerombolan nyawa2 ikan, kita kasik terajang saja.. ini pahala paling besar menunggu kita.. belas kasihan tiada gunanya, malah dilaknat masyarakat pulak..

gerombolan ni sama mcm yahudi, mujurlah hitler simpan jugak sikik untuk kita kenal siapa yahudi.. kalo tak habis pupus yahudi seluruh dunia.. gerombolan pulak amik yahudi jadikan geng.. macam haramjadah betul la gerombolan ni..

Wan Sahabiri berkata...

http://kickdefella.net/
TT,... apa cerita dgn Husam
Baru tadbir negeri.. dah mcm2 buat.. kalau depa pegang federal... rasa2 mcm juak2 UMNO juga...
Mohon komen, sekiranya tiada keberatan...

Tanpa Nama berkata...

Puki mak lu tuk..... "fucktan.9.48pm".....ko tau pe ..ko nie x abis2 isap btu pelir njib...keturunan ko nie bdoh d umngok je lh..