Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 16 Julai 2012

LANGKAH PALING TEPAT DARI KERAJAAN PAKATAN



KOMENTAR TUKAR TIUB

ini adalah langkah paling tepat
mesti belajar dari kesilapan
kerajaan allende di chile pada tahun 1973

untuk menjatuh kan kerajaan progreasif allende
satu komplot antara kaum pemodal
satu komplot kaum pemodal
satu komplot para kroni
mereka di bantu oleh cia

mereka telah:
sabotaj air untuk warga chile
sabotaj pemungutan sampah dlam bandar
sabotaj talian talipon
bocorkan tayar bas pengangkutan awam
tujuan untuk melahirkan kebimbangan orang ramai

syabas ialah syarikat kroni gerombolan
syabas ialah penaja hasan ali
syarabs ialah penaja kerjaan perpaduan

mustahil selangor kurang air
mustahil malaysia kuraeng air
air melimpah ruah
air sungai klang hanya terbuang

patahkan rancangan jahat syabas
patahkan rancangan jahat kerajaan perpaduan




NOTA:
anak anak muda selangor
anak anak muda penyokong pakatan
terus siap sedia
ada rancangan jahat sedang disusun

apa rancangan itu?

terus ikuti tukat tiub





KERAJAAN SELANGOR MAHU AMBIL ALIH OPERASI SYABAS - mkini

Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim mengumumkan bahawa kerajaan negeri itu mahu melaksanakan haknya untuk mengambil alih operasi syarikat pemegang konsesi air negeri - Syarikat Bekalan Air Selangor Sdn Bhd (SYABAS).

Katanya, ini kerana kerajaan Selangor meragui pengumuman cadangan catuan air oleh SYABAS kerana pengawal selia air negeri dan ahli lembaga pengarah SYABAS tidak dimaklumkan.

Bercakap dalam satu sidang akhbar hari ini, Khalid berkata, tujuh empangan negeri di seluruh Selangor mempunyai kapaisiti air yang cukup dan melimpah.

Berikutan itu, katanya, kerajaan negeri telah membuat keputusan mengunakan kuasa di bawah Klausa 32 dalam perjanjian konsesi untuk memberi notis kepada Kerajaan Persekutuan untuk Kerajaan Negeri “step-in” dalam operasi SYABAS.




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bai TT ingat tak awl2 akhbar melaporkan minah samurai, bekerja sebagai penolong pengurus, dan suaminya seorang pemandu lori,
sekarang ni:
Hakim Mahkamah Sesyen Mohd Kafli Che Ali menetapkan 29 Ogos untuk sebutan kes dan membenarkan Muhdalena diikat jamin RM10,000 bagi kedua-dua pertuduhan itu.

Pendakwaan dijalankan Timbalan Pendakwa Raya Siti Balkiah Yazaid.

Terdahulu difahamkan dalam rayuannya, Muhdalena dalam keadaan menangis, berkata dia dan suaminya tidak bekerja dan keluarganya disara oleh ibu serta mertuanya.

Hakim bersama-sama seorang jurubahasa, pendaftar Mahkamah Sesyen dan Timbalan Pendakwa Raya diiringi beberapa pegawai polis tiba di hospital itu pada jam 11.55 pagi.

Dalam kejadian Isnin lepas, rakan tertuduh, Khalil Afandi Abd Hamid yang mengisytiharkan dirinya sebagai imam Mahadi ditembak mati oleh polis, meninggal di Hospital Putrajaya, manakala Muhdalena mengalami kecederaan di pahanya.

- BERNAMA

Tanpa Nama berkata...

Bagus, ajar sikit jawa Rozali yang kurang ajar tu, dia ingat selangor ni bapak dia punya.Lagi pun dia ni juga dari spesis otak lembu.Berniaga tapi nak tindas orang lain.Berniaga bukan atas kebolehan sendiri tapi menumpang kerajaan lembu bagi projek,lepas tu berlagak je lebih...Halau dia balik Indon,ptuih....

Matrojak berkata...

Kalau Pakatan dapat tawan Putrajaya jangan lupa "Milik Negarakan" sumber2 yg penting utk kesejahteraan rakyat... TT dan Rafizi boleh berganding idea...

Tanpa Nama berkata...

tahniah MB selangor, ini baru betul pemimpin negeri.

jgn jadi mcm kedah, lembab!

Tanpa Nama berkata...

syabas!
kikiki kat kjaan sgor, bukan kat syabas! uweqqkk!

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa dakwa CEO syabas dengan terorisma kerana ugut nak catu air pada rakyat!

Tanpa Nama berkata...

Bukan jawa,banjar beb..jawa dr khir

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 8.29<< MB Kedah cakap guna kepala pelir dia.. sebab tu dia nampak lemau dan kadang mcm lanchow.. seketeri dia pun slow.. islam la kot katanya.. ikut rasullulah rasanya? kahkahkah.. Islam ni lembab ka? ntahla.. aku pun tak paham.. lembab dan lambat bertindak PAS ni.. bukan aku tak sokong islam, tapi lambat pickup sangat.. tak pasal2 tak henti2 kene main ngan gerombolan..

Tanpa Nama berkata...

catuan air jika berlaku sebenarnya menunjukkan kelemahan syabas dan bukan kerajaan negeri.

Tanpa Nama berkata...

step in. syabas buat buat dengan menindas rakyat

Tanpa Nama berkata...

Tak perlu risau masalah kekurangan Air....di Tasik Putrajaya airnya sesuai sgt buat bekalan kalau nak

Tanpa Nama berkata...

itu yang mengherankan... dam yg kat umah gua, dam sungai tua airnya penuh... hujan selalu... dam klang gate penuh... dam semenyih penuh air... tiba-tiba kata air tak ada???

pergi lancau barua UMNO ni...