Rabu, 10 Oktober 2012

SAHEH KOMUNIS ADALAH PEJUANG KEMERDEKAAN TANAH MELAYU





 MAT INDERA NASIONALIS
ANGKAT SENJATA LAWAN
BRITISH




 ANGKAT SENJATA LAWAN 
PENJAJAH BRITISH




SARJANA UK SAHKAN MAT INDERA KOMUNIS – meloya

PULAU PINANG 9 Okt. - Seorang sarjana dari United Kingdom (UK) memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini bahawa berdasarkan kenyataan Mat Indera kepada pihak polis ketika ditahan, dia mengakui sebagai anggota komunis.

Dr. Karl Hack, 46, pensyarah kanan dari Jabatan Sejarah di The Open University, UK berkata, Mat Indera yang mengetuai serangan ke atas Balai Polis Bukit Kepong juga menggunakan perjuangan komunis sebagai alat untuk menentang British ketika itu.

Menurut Karl yang dianggap pakar dalam kajian darurat dan komunis di Malaysia, beliau membuat kesimpulan Mat Indera seorang komunis berdasarkan sokongan daripada kajian-kajian, buku dan temu bual yang dilakukan terhadap pihak-pihak berkaitan.

Bagaimanapun dalam hal ini, katanya, beliau tidak bergantung kepada buku Memoir Abdullah C.D. kerana buku tersebut ditulis hanya melalui ingatan bekas pengerusi Parti Komunis Malaya (PKM) itu tanpa sokongan dokumen-dokumen.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KALAU MAT INDERA KOMUNIS... BAGUSLAH.... kah kah kah..

kah kah kah...KOMUNIS BANGUN  ANGKAT SENJATA HALAU BRITISH.... kah kah kah..

kah kah kah...HEBAT LAH PERJUANGAN KOMUNIS.... kah kah kah..

woit... YANG DI BUNUH IALAH AJEN DAN SOLJAR UPAHAN BRITISH.... kah kah kjah..




DEMO  8 TUNTUTAN
 BERSIH ROCKS

 

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kecoh la sarjana british. kau datang tanak melayu dan menjajah, merampok hasil bumi boleh pulak. mat indera nak datuk moyang kau balik eropah apa yang salah nya. cuba negara kau dijajah? sarjana kang kung versi british.

Tanpa Nama berkata...

Punya la nak menag.. Nak mengukuhkan fakta :) apasal tak sultan aje sahkan Mat Indera menderhaka.. :)

Mat saleh memang la sape lawan penganas hatta nyamuk sekalipon.. :)


Gedung Akal berkata...

http://gedungakal.blogspot.com/2012/10/berapa-kali-mau-cakap-hah.html ....ini komen saya...tolong komen balik...ada pencerahan tak?

Tanpa Nama berkata...

Tanya balik mat saleh saujana mata mmndg tu...
Klu mat indera kominis...
Dia tu sapa?

Makin bodoh bila tanya kat panyamun sapa yg pecah rumah....

Huhuhu....

Tanpa Nama berkata...

leftenan adnan yg makan gaji dgn british tu yg jg kepentingan brish tu lah pejuang kemerdekaan...laksmana bentan penderhaka..hang jebat penderhaka.mat kilau dan tok janggut tu pengganas melayu..chin peng tu pengganas komunis..mana ada jasa...yg berjasa cuma leftenan adnan dan sarjan hassan je..hahaha...sampai hari ni org kita percaya dgn penipuan fakta omputeh...sbb tu bila hari merdeka kita tak rasa apa pun