Sabtu, 12 Januari 2013

SDATU JUTA SATU TANDA SATU AMARAN




SELAMAT BERHIMPUAN
 
 

Himpunan Anjuran Pembangkang Tidak Cerminkan Suara Majoriti
KUALA LUMPUR: Kebanyakan rakyat di negara ini menyifatkan perhimpunan yang didalangi pembangkang sebenarnya tidak mencerminkan suara rakyat sebenar kononnya wujud kezaliman oleh pihak kerajaan terhadap rakyat.
Ironinya rata-rata rakyat ketika ditemui Bernama berkata pihak penganjur dan pembangkang sebenarnya yang melakukan kekejaman kepada rakyat apabila menganjurkan perhimpunan yang telah beberapa kali sebelum ini mencetuskan keganasan, kecederaan dan kerosakan harta benda awam.
"Perhimpunan seperti ini tidak ada manfaatnya, terlalu banyak kesan negatif apabila apa yang mereka (pembangkang) cuba sampaikan melalui perhimpunan itu sudah tidak bererti kerana ia bertukar menjadi rusuhan yang ganas dan merosakkan banyak benda," kata Teh Eng Hing, bekas Setiausaha Agung Gabungan Pertubuhan Cina Malaysia, kepada Bernama pada Jumaat.
Bahkan katanya, apabila terlalu banyak perhimpunan diadakan, ia sudah menjadi 'biasa' dan tidak lagi memberi impak seperti yang diharapkan pembangkang.
"Senario di Malaysia kini, sikit-sikit ada perhimpunan, saya rasa lebih baik dibincangkan dengan saluran yang betul, jangan terlalu banyak perhimpunan, jika berbincang, apa yang mereka mahukan pasti lebih 'sampai' dan nampak intelek," katanya.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MARI KITA BUKTIKAN MALAON INI KANTOI...kah kah kah..

kah kah kah...MARI KITA BUKTIKAN MALAON INI SASAU...kah kah kah


LAYARI RADIO BANGSAR 
UNTUK SIARAN LANGSUNG

------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jika berbincang pasti lebih 'sampai' dan nampak 'intelek'? Malaon mana yg kata macam nie? Dia nie bukan saja ketinggalan bas tapi tiket pun tak pernah beli.. kah kah kah...