Sabtu, 2 Mac 2013

SPR CUBA MEMBUAT LAWAK BODOH



SPR IALAH BARUA
bekerja untuk memastikan
united malays natiopnal oprganisation menang

Parti politik diingatkan jangan heret SPR dalam kempen mereka

KUALA LUMPUR 1 Mac - Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengingatkan parti politik yang bertanding pada pilihan raya umum (PRU) ke-13 agar tidak mengheret institusi itu di dalam kempen mereka.

Timbalan Pengerusinya, Wan Ahmad Wan Omar berkata, SPR adalah badan bebas yang bertanggungjawab melaksanakan proses pilihan raya secara adil dengan memberikan layanan sama rata untuk parti politik dan juga pengundi.

"Kita mahukan pilihan raya yang adil dan bebas. Tapi janganlah kaitkan kita ketika sebelum dan sedang berkempen. Kita cuma pihak yang menguruskan pilihan raya dan bukannya bertanding," katanya.

Wan Ahmad turut menegaskan parti politik tidak harus menjadikan urusan dalam pelaksanaan PRU sebagai bahan kempen dan perbuatan sedemikian amat tidak bertanggungjawab.

Katanya SPR telah melakukukan pelbagai penambahbaikan bagi memantap proses pilihan raya di negara ini seperti yang dituntut sesetengah pihak termasuk parti politik.

"Macam-macam mereka (parti politik) minta. Kita sudah wujud dakwat kekal seperti diminta, malah mereka minta reformasi undi pos dan kita ganti dengan undi awal. Dia minta akses pada media awam, kita bagi," katanya.

Wan Ahmad juga berkata, SPR sentiasa membersihkan daftar pemilih secara berterusan berasaskan undang-undang dan peraturan dengan kerjasama Institut Sistem Mikroelektronik Malaysia (Mimos) dan Jabatan Pendaftaran Negara.

Mengenai tempoh berkempen, SPR akan membuat keputusan mengenainya dengan mengambil kira semua aspek seperti undi dari luar negara.

"Harus difahami, kertas undi luar negara akan dihantar oleh kedutaan dari seluruh dunia. Ia akan mengambil masa untuk sampai ke pegawai pengurus. Ini semua kita ambil kira," katanya. - TIEWNAMA


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BARUA SPR INI NAK MENIPU LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah...BUKAN NAK BERTAUBAT.... kah kah kah...

kah kah kah...NAK TUDUH ORANG LAIN BUAT ONAR... kah kah kah...

kah kah kah.... BUKA CERITA UNDI LUAR NEGARA... KUNUUUUN...kah kah kah..

woit...NAPA TAK BUKA CERITA  PENIPUAN DCENGAN DAKWAT KEKAL... kah kah kah..

kah kah ka... NAPA TAK CERITA ADA 240,000  PEKERJA SPR YANG SIDAH ADA TANDA DAKWAT... AKAN DATANG MENGUNDI BERULANG ULANG.... kah kah kah...

kah kah kah...NAPA TAK CERITA 136,000 PENGUNDI HANTU DI SELANGOR.... kah kah kah..

kah kah kah...NAPA TAK CERITA NAMA PENGUNDI BERNAMA KAMPONG BARU.... kah kah kah..

kah kah kah..ATAU NAMA PENGUNDI PROTON SAGA BIN SUPERMAN.... kah kah jkah...

kah kah kah...ATAU KENAPA 5,000 PENGUNDI DI PANDAMARAN KLANG HILANG NAMA.... kah kah kah..

kah kah kah...ATAU KENAPA TETINA  ADA 19,000 PENGUNDI DI LEMABJH PANTAI...kah kah kah..

woit... SEMUA INI TIPU.... kah kah kah..


woit...KALAU TIPU PILIHANRAYA RAYA.... KITA TURUN JALAN RAYA.... kah kah kah


KALAU TIPU PILIHAN RAYA
KITA TURUN JALAN RAYA


------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"nak dapat akses awam dah dapat"

Kepala butoh ke apa? Dapat ekses kat TV mana? Kat surat khabar arus perdana mana?

Kat TV dan akhbar perdana suma umno tolong kasi ekses percuma. Yang diceritakan ialah fitnah terhadap pakatan rakyat. Yang pr buat baik suma kasi simpan bawah karpet. Semua benda tak baik kalau sangkut umno mesti tulis anwar, lim kit siang atau nik aziz yang menjadi penyebab.

tak ke hairan kalau jambatan tumbang pun salahkan anwar. Lahat datu salahkan anwar. Depak bising salahkan anwar. Bala balik salahkan anwar. Najib kena sindir presiden palestin salahkan anwar. Agaknya besok kalau rosmah tak boleh berak pun nak salahkan anwar jugak. kalau batang najis tak naik pun salahkan anwar jugak. Itu ekses media awam apa benda tu?

Tanpa Nama berkata...

Ada ke semua anggota SPR akan turut khianati sesama Bangsa Melayu dan Negara.

Tanpa Nama berkata...

SPR ini adalah manifestasi perangai tingkahlaku cerminan jabatan2 kerajaan yg lain... kerja mereka ini sama saja... asyik melancap saja sepanjang menjawat jawatan kerajaan...

Dari pejabat agama, pejabat mufti, pejabat zakat, jabatan kerja raya, polis, askar, komando apa lanchow sekalipun, inilah kerja mereka setiap hari...walaupun saekor ustat... walsupun saekor imam..kerjanya tidak lain tidak bukan ialah tunduk kepada kehendak gerombolan dan melancap setiap saat tanpa henti..

Jangan sesekali kita mengata, jangan sesekali kita nasihat, jangan sesekali kita membocorkan rahsia mereka, jangan sesekali kita menegur mereka... mereka semua sudah lali melancap mengikut agama baru mereka dan gerombolan adalah sembahan utama sebagai tuhan yang maha suci dan esa, perlu tunduk dgn ajaran2 gerombolan...apa yg kita nak harapkan pada mereka2 ini lagi????

DIDI KOTA BELUD YANG SEBENAR berkata...

2008 aku jadi paca dialam damai....... cheras....free of charge untuk pakatan....selama 8 jam semak daftar pengundi tanpa penganti...bayangkan aku punya berq berq nak pecah tahan kencing......nak tahu kerja SPR....aku paki pendent pr...disuruh buka...aku buka letak atas meja...atas meja di suruh terbalikkan gambar DSAI tu...aku enggan...mereka panggil polis...polis terbalikan pakai pen...ok..itu takdak hal....aku teruskan juga amal aku untuk pr......aku terganggu oleh kencing kerana duduk lama...orang BN 3 orang...tiap dua jam tukar...apa yang terjadi...setiap permintaan aku untuk menyemak dan memanggil orang yang disyaki kelayakan dio sering diganggu oleh spr dan polis...so tak per....aku simpan plain aku sendiri......lepas tamat tempoh mengundi...masa tulah aku nak buat mangkuk ayun ni tahu dunia ni tinggi ke luas.....jeng jeng jeng....tahu apa aku buat.........AKU ARAHKAN SPR PUNYA MACAI TU KIRA UNDI SAMPAI 7 KALI.....TAK BURUK MUKA DORANG....HAAHHAHHAHHA......????!!!!!!!.......

Tanpa Nama berkata...

Mereka yang terlibat dengan penipuan dalam pilihanraya samada dalam SPR atau JPN harus dihukum seberat-beratnya kerana mereka adalah PENGKHIANAT NEGARA, harus dihukum penjara seumur hidup atau di hukum pancung....PR apabila mengambil Putrajaya harus mengubal undang-undang baru untuk menghukum mereka ini yang terlibat dalam kerja-kerja penipuan ini.

Tanpa Nama berkata...

Mereka yang terlibat dengan penipuan dalam pilihanraya samada dalam SPR atau JPN harus dihukum seberat-beratnya kerana mereka adalah PENGKHIANAT NEGARA, harus dihukum penjara seumur hidup atau di hukum pancung....PR apabila mengambil Putrajaya harus mengubal undang-undang baru untuk menghukum mereka ini yang terlibat dalam kerja-kerja penipuan ini.