Sabtu, 8 Jun 2013

TIPU PILIHAN RAYA TURUN JALAN RAYA





  •  JAWABNYA
    TURUN JALAN RAYA
  • Wan Ahmad: SPR capai matlamat, jadi tak perlu letak jawatan
  • Timbalan pengerusi SPR itu menolak gesaan yang mahu beliau dan pesuruhjaya SPR yang lain meletak jawatan, dan menurutnya SPR berjaya capai objektif adakan pilihan raya dan rungutan kebanyakannya bersifat teknikal sahaja

KAH KAH KAH

kah kah kah... TAK PERLU DULAK DALIK...kah kah kah..



kah kah kah... DAK MENIPU... TERBONGENG.. KANTOI..kah kah kah...



kah kah kah...BANYAK PULAK CAKAP...kah kah kah


Tak perlu berdalih, bos SPR letak sahaja jawatan 


KUALA LUMPUR: Pengerusi SPR dan seluruh kepimpinan badan itu didesak untuk meletakkan jawatan secara terhormat, bukannya sibuk menuding jari ke mana-mana pihak berhubung dakwaan kepincangan PRU13 lalu. Lagi...


JAWAPAN
UNTUK PENIPU

------------

8 ulasan:

Mat Penang berkata...

Hangpa dah tau SPR bapak penipu yang hangpa masuk bertanding buat apa.lepas tu hangpa nak boikot pulak.betoi la hangpa ni kianat kat rakyat yang undi hangpa.kami undi hangpa nak suruh hangpa lawan dalam parlimen.dok lawan tepi jalanraya buat apa.rugi undi rakyat yg undi hangpa.Ada akai pakai akai jgn pakai otak,lembu pun ada otak.

Mat Penang berkata...

Patut la SPR boleh tipu awak.Awak buat himpunan 1juta rakyat lagi la tipu.mana pernah cukup 1juta rakyat berhimpun.kantoi dua dua pun penipu.Penipu Lawan Penipu.

Tanpa Nama berkata...

Jgn jadi otak lembu kak jat ..nak komen tapi bodoh,dlm negara kita ni dgn siapa nak luahkan perasaan tidak puas hati diatas penipuan pru 11,pru 12 dan pru 13?asyik kena tipu saja..nak harapkan mahkamah,undang2 bolih percaya ka..habag mai sat.Dgn cara turun dijln raya buat perhimpunan aman tuntut keadilan ...biar dunia tahu malaysia ni kerajaan ditubuhkan itu haram.Yg turut hadir bukan calang2 semua ngo cerdik pandai termasuk mahasiswa berbilang kaum.

Tanpa Nama berkata...

Turun jalan raya lepas tu dengar ceramah? hahaha, patut la pas dah nampak kurang minat dengan himpunan-himpunan ni, hahaha, dengar live streaming pun boleh, tak payah penat-penat turun jalan, haha. Hari-hari buat perhimpunan susah jugak bang.

Tanpa Nama berkata...

mat penang,

nama himpunan 1 juta tu nak buat gempak je, bagi penaik semangat. sapa ada cara tepat nak kira betul2 1 juta org yang mai? rais yatim dulu jd menteri pun kira tak lepas. kunun pkai teori mak pak dia....

dah tu, kalau yg dtg 1 juta 1 org pun takkan nak kata tipu jgk sebab terlebih sorang?? adui.. hang ingat hang terlebih pandai tapi taik sangkut kat gelegar.. pi mai pi mai tang tu jgk. Hang ada mari tak perhimpunan tu? sebab hang tak mari la tak cukup 1 juta kot.dah 999,999, tinggal hang sorang je lagi....

kalau nk komen biar nmpak bijak, org len pun tak kutuk hang.kalau bodoh, pi simpan sket jgn perabih semua.

Tanpa Nama berkata...

hang ka mat mamak penang....
mai kampong mana?
hang komen lebih kurang lancheow spr....
kalau bahalol jgn bagi tau org ramai....
kalau ada banyak masa pak chu cheng lebih afdal....
kah...kah...kah....

blackisout berkata...

ADA LAGI RAKYAT PENANG YG BODOH??

Tanpa Nama berkata...

Aaahh...betul mencapai matlamat, memenangkan umngok dgn cara menipu...sial punya spr...