Ahad, 21 Jun 2015

SUDAH JADI KAPIR









PAS SWASTA
tt tlg bagi fatwa lu... aku kerja swasta. tiap hari aku ke tempat kerja, aku kena gunakan pas. kalau tak keluar pas, tak boleh masuk ofis. pintu auto lock. kalau mcm ni aku jadi kafir puluh kali sehari... lu org mesti tlg aku... on JANGAN GANGGU KAPIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/21/15


ZALI KHAWARIJ
ni kena tanya ust nakhaei ahmad dia bekas pemimpin PAS yg keluar PAS. adakah dia kafir pada pandangan zali khawarij? on JANGAN GANGGU KAPIR
Anonymous
on 6/21/15






------------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tiada apa lagi yang tertinggal untuk bani melayu yang malas selepas kapitalis masuk menjarah.Wang sudah dibolot bank bank saudagar,tanah tanah pertanian dibolot cina cina rajin membela itik ayam dijual pada melayu.kuasa polotik(baca kuasa mengutip cukai) dibolot elites bangsawan Dan ugamawan.yang ada hanya 'Tuhan' mereka.maka siang Dan malam mereka bercatuk dan berzakar moga moga tuhan turunkan rezeki.Dan apabila betul2 berjumpa rezeki,itulah yg dianggap hadiah imbalan pada mereka.

Tanpa Nama berkata...

Ini malaon cukup bahaya kpd umat islam - pihak jabatan agama perak wajib menangkap nabi baru - norazli atas fatwanya yg mrmbabitkan akidah .

Ini malaon berul betul nabi akhir zaman . Tak percaya tanya lebai pas .

Tanpa Nama berkata...

fatwa bahalol...........