Khamis, 18 Julai 2019

BUKAN WAN AZIZAH




PEMIMPIN KANAN

MUSTAHIL

WAN AZIZAH

Pemimpin kanan PKR dipercayai dalang rakaman seks, kata polis

PEGAWAI parti dalam PKR sendiri dipercayai dalang di belakang rakaman seks dalam satu komplot mahu menjatuhkan timbalan presiden parti Mohamed Azmin Ali yang juga menteri hal ehwal ekonomi, kata sumber polis.

Polis juga percaya konspirasi itu melibatkan pimpinan atasan PKR kerana individu yang disyaki dalang itu memegang jawatan kanan parti di sebuah negeri dan turut bekerja dengan seorang pemimpin kanan parti.  

Individu itu bersama dua yang lain ditahan oleh polis di Johor malam tadi, menjadikan sembilan orang kesemuanya yang sudah ditangkap untuk membantu siasatan setakat ini.

Pada Ahad, polis menahan enam individu termasuk Haziq Abdullah Abdul Aziz, bekas ketua Pemuda PKR Santubong yang mengaku beliau adalah lelaki dalam rakaman seks itu dan mendakwa berhubungan intim dengan Azmin.

“Di belakang dalang ini ialah seseorang dalam parti. Kita percaya motifnya ialah untuk cuba menjatuhkan menteri,” kata sumber kepada The Malaysian Insight.

Ini kali kedua Haziq ditahan selepas tidur semalam di lokap polis sebulan yang lalu. Beliau ditangkap polis pada 15 Jun lepas ketika cuba berlepas ke luar negara melalui Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Seorang lagi sumber memberitahu semua petunjuk dalam kes ini mengaitkan penglibatan ahli sebuah parti politik, yang enggan beliau namakan.

“Ahli bawah parti itu tidak akan buat gerakan macam ini. Jelas, ada seseorang di belakang mereka.

“Bukan susah hendak faham semua ini. Ini semua politik semata-mata,” katanya kepada The Malaysian Insight.

Selepas Pakatan Harapan menang pilihan raya umum tahun lalu, Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad melantik Azmin sebagai menteri hal ehwal ekonomi, sebuah portfolio kanan yang baharu.


SAPA SAPA

SUSPEN GILA

KAH KAH KAH

----------

1 ulasan:

Unknown berkata...

Ya btul ini cerita politik je. Bnyk kali dah main filem mcm ni. Cuma pelakon je btukar..film porno mcm ni bgus jgk ada...leh wat layan stim. Kna plk film amoi yg blakon...ini tak, film seks sjenis jgk yg klua ishh...