.

Jumaat, 15 Februari 2019

PUBLIKA PAGI ESO











PUBLIKA

PAGI

ESOK

ESOK PAGI JAM 10
DI PUBLIKA
PESTA DEMOKRASI

PAMIRAN SENI
TAYANGAN FILEM
SEMINAR
JUAL BELI PRODUK NGO
DAN
MUSIK KONSERT JOGET

PM MAHATHIR AKAN LANCAR
MB  SELANGOR UCAP SELAMAT
MAT SABU MENTERI PERTAHAN
AKAN BERUCAP

NOAM CHOMSKY
AKAN BERI PADANGAN

DAN DAN DAN
KAZAH KAZAH KAZAK
AND AND AND
RAMAI LAGI





------------------------

KEMPEN FORSEA









FORSEA

AJENDA 

DEMOKRASI





SHUT THE FAK UP








ENTENG
KEMPEN KUAT

KERJA KERAS

TAPI LEBIH

PENTING

MENTERI PAKATAN

JANGAN CAKAP

MENGARUT


Pakatan mahu majoriti besar di PRK Semenyih, kata Muhyiddin

TIMBALAN Presiden Pakatan Harapan (PH) Muhyiddin Yassin berkata, PH tidak mengambil mudah Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Semenyih dan akan bekerja keras bagi memastikan calonnya mendapat kemenangan dengan majoriti yang besar.


DAP
JANGAN BANYAK 

CAKAP

SHUT THE FAK UP

JAMIN MENANG

BESAR


-----------------

JEMPUTAN DARI TUAN RUMAH







PUBLIKA

INI TUAN RUMAH

YAANG MENJEMPUT





TUGAS PENJUAL AGAMA








PENIPU
GUA UDAH

BILANG

TUKANG  JUAL

 AGAMA

KAKI PUTAR

TIPU KUAT

ENTOT KUAT

Pimpinan PAS minta saya nafi rakaman audio, kata Nik Abduh

AHLI Parlimen Bachok Nik Abduh Nik Abdul Aziz mendedahkan beliau mahu berterus-terang tentang rakaman audio ucapannya mengenai wang yang diterima daripada Umno.

Bagaimanapun beberapa pemimpin PAS termasuk presiden Abdul Hadi Awang memintanya agar menafikan perkara tersebut.

Rakaman itu tersebar pada awal tahun lalu sebelum pilihan raya umum pada Mei, dan Nik Abduh dipercayai berkata bahawa PAS menerima wang daripada Umno.

Dalam satu hantaran Facebook hari ini, Nik Abduh berkata beliau sebenarnya memilih untuk bercakap benar tentang rakaman audio itu kerana tidak mahu dirinya terperangkap dengan pembohongan.

“Bercakap benar akan membebaskan kita. Saya yakin isi ucapan saya akan mudah sahaja difahami jika difahami konteksnya,” katanya.

Namun Nik Abduh berkata beliau tidak memilih untuk berterus-terang kerana memikirakan ia bukan sekadar soal nama baik peribadinya tetapi peranannya sebagai wakil PAS dalam masyarakat walaupun rakaman itu bertujuan menjatuhkan reputasinya.

“Apabila saya merujuk kepada beberapa pimpinan parti yang sudah pun memahami isu ini dengan baik, mereka memutuskan agar saya menafikannya.

“Sengit juga saya enggan dan menolak, tetapi mereka berkeras meminta saya menafikannya. Fitnah mesti ditutup, itu hujah mereka,” katanya.

Nik Abduh berkata ketika itu, bahang PRU14 semakin terasa dan Pakatan Harapan mencari ruang untuk menyerang PAS dengan pelbagai fitnah.

“Dalam kesukaran, saya memohon jawapan daripada tuan guru Presiden PAS (Abdul Hadi). Segera Presiden PAS merestukan keputusan agar saya segera menafikannya. Saya akur dan gembira menerima mandat,” katanya.

Nik Abduh meluahkan rasa bersyukur kerana ketika itu fitnah tersebut gagal dan PAS mengharungi PRU14 dengan baik apabila menang banyak kerusi Parlimen dan DUN.

Sebelum ini, beliau berulang kali menafikan rakaman itu yang disifatkan sebagai tidak berasas dan fitnah.

Isu rakaman audio itu timbul kembali selepas Hadi menyelesaikan kes samannya terhadap portal Sarawak Report di luar mahkamah selepas laman web itu mendakwa PAS menerima wang dari Umno. – 13 Februari, 2019.



WOIT
KAH KAH KAH

SEKARANG 

LU FAHAM

APA TUGAS

PENJUAL AGAMA

KAH KAH KAH



--------------------

SAH KE NAJIB ADA IJAZAH?









SAH KE NAJIB

ADA IJAZAH?

Apa malu PH. Najib tak dak degree kita PH pun tak payah malu lah - Pukimak apa statement ni. Baik aku pangkah BN je kalau semua benda PH nak banding dengan BN. Makna nya kalau BN boleh buat, PH pun boleh buat. Tak ada malasah/isu. Apa puki baru nya kalau macam tu? 
Aku pangkah PH sebab aku tak nak PH tiru/ikut perangai UMNO/BN. Kau pulak boleh gi banding-banding dengan penjahat lama. Bodoh betul lah perangai dan cara pemikiran PH ni. Baru kepala butoh. on BOSS KU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/13/19

Men



--------------