Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Februari 2009

MB SELANGOR : SEMUA PIHAK HARUS HORMATI ELIZEBETH - mStar


SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yakin Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan Bukit Lanjan Elizabeth Wong yang menjadi mangsa dalam skandal pengedaran gambar bogel dapat menjalankan tugas dan tanggungjawab sebagai Exco dengan cekap dan berkesan.

"Sebagai manusia, YB Elizabeth mempunyai hak untuk menjalani kehidupan persendiriannya dan semua pihak harus menghormatinya.

"Sehubungan itu, ahli mesyuarat kerajaan negeri dan saya akan memberikan sokongan kepada beliau bagi menghadapi saat yang mencabar ini," katanya dalam kenyataan di sini hari ini mengenai penyiaran gambar bogel Wong di Internet yang didakwa dilakukan dalang yang ingin membunuh kerjaya politiknya.

Abdul Khalid berkata, Wong yang merupakan pengerusi Jawatankuasa Tetap Pelancongan, Hal Ehwal Pengguna dan Alam Sekitar Negeri, telah memberi penjelasan kepada beliau mengenai perkara itu.


kah kah kah…. KECUALI MAT BOTOX YANG CURI PENYAPU…kah kah kah...


WANITA MCA KUTUK EDARAN GAMBAR BOGEL EXCO SELANGOR - mStar

KUALA LUMPUR: Walaupun berbeza pendirian politik, Wanita MCA hari ini melahirkan rasa simpati terhadap anggota Dewan Undangan Negeri kawasan Bukit Lanjan, Elizabeth Wong yang menjadi mangsa dalam skandal pengedaran gambar bogel.

Ketuanya, Datin Chew Mei Fun mengutuk mereka yang bertanggungjawab mengedar gambar Wong kerana perbuatan itu melanggar hak kebebasan peribadi wanita dan merupakan tindakan mengeksploitasi wanita bagi tujuan politik.

"Kami terkejut dengan perbuatan ini yang menjadikan wanita sebagai objek seks.

"Ia secara terang terangan menceroboh hak peribadi wanita serta mengeksploitasi wanita bagi tujuan politik," katanya dalam kenyataan di sini mengenai penyiaran gambar bogel Wong di Internet yang didakwa dilakukan bekas kekasih anggota Exco Selangor itu dan pihak yang ingin membunuh kerjaya politik Wong.



WANITA MCA TURUT BERDRI DI SISI ELI

Walaupun kedua-duanya dilabel musuh politik, Wanita MCA turut berdiri di belakang wakil rakyat PKR Elizabeth Wong sewaktu exco Selangor itu dilanda kontroversi berhubung penyebaran foto bogel.

Selain menyatakan simpatinya, ketua Wanita MCA Datin Paduka Chew Mei Fun berkata mereka berang dengan tindakan memalukan pihak-pihak itu yang dianggapnya menjadikan wanita sebagai objek seks.

"Ia suatu pencerobohan ruang peribadi wanita dan juga eksploitasi terhadap mereka untuk tujuan politik," katanya dalam satu kenyataan.



kah kah kah…. NAMPAKNYA WAK BOTOX SORANG SAJE YANG SUKA TENGOK GAMBAR BOGEL….. kah kah kah…

woit…. MEMBER DIA PUN TAK SUKUNG…. kah kah kah

woit…. WAK BOTOX…. DAH PUAS TENGOK YOKO ONO?....kah kah kah

woit . KALAU TIDUR BOGEL KITA KURANG MORAL KE?...kah kah kah...

woit... WAK BOTOK BERAK KENA PAKAI SELUAR KE ?.... kah kah kah...



8 ulasan:

me berkata...

mat botox gila seks rupernyer....

uhang kinchai berkata...

Baru aku tau yg si Toyol ni rupa2 nya terencat akal & tidak tau membezakan diantara "privacy life & immoral".

Setiap org ada privacy masing2. Aku pun sllu jugak tidur bogel dlm bilik tp cuma wife aku x kisah nk ambil gambar aje.

Kalau telanjang kat public baru immoral bodoh..!!!

Tok Moh berkata...

Kah..kah.kah..
Wak Botox ni ni suka melancap...
kah..kah.. bila dah keluar air dia ambil sapu kat muka...

Tu pasal muka dia makin gebu...
kah..kah..kah..
Wak botox ni tengok kucing atau anjing kongkek pun dia stim...

kah..kah..kah...
Woi..Wak Botox...
Batang Pelir pun pendek...
Amoi tengok pun tak mau...

Pergi urut lu punya pelir dulu la...kah..kah.. pelir pendek..
telur lanjut..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Tukartiub sudah menulis untuk mastika ya? Apa signifikannya?

Tok Uban berkata...

Berapa juta agaknya duit melayang nak beli gambar tu?...isham...kalau gambar bogel kau...berapa juta agaknya boleh laku?..kahkahkah

melayu2020 berkata...

hahahahahahahha......


good point isham!!

Kita tengok!! Bloger Bn mana yang berani taruk gambar elizabeth dalam blog dia orang..Kalau dia orang taruk jugak.. Kita "kamunting" kan dia orang atau paksa polis suruh reman 100 tahun!!

kah kah kah kah akah....khakkk ptuiiihhh BN!!

nenek kemban berkata...

encik isham pon suka mogel dalam rumah ke.. ee.. tak malu u nih.. wakakaakkaka

Tanpa Nama berkata...

Wak Botox Goblock!!!