Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Februari 2009

JANGAN KAU MENANGIS UNTUK AKU





Seperti yang telah dijanjikan
Seperti ianya telah tertulis
Seperti harapan dan mimpi

Tiba-tiba dia muncul
Membukit tinggi


Datang lah bukit bukit itu
Datang lah setinggi mana
Datang lah belukar yang tebal
Datang lah duri dan onak
Bukit bukit itu akan di daki juga

Jangan kau menangis untuk aku bukit gantang
Jangan kau menangis untuk aku bukit selambu
Jangan kau menangis untuk aku bukit lanjan

Sapukan air mata mu
Basuhkan kaki tangan mu
Kucuplah bibir kekaseh mu
Jangan kau menangis untuk aku

Jangan kau menangis untuk aku
Aku pergi tidak jauh ke mana
Jangan kau menangis untuk aku
Janji itu terpahat dalam

Jangan kau menangis untuk aku




16 ulasan:

Awan Lahon berkata...

depa barisan psati menangis kuaw kuaw nanti..kakaka 2-0 + 3-0...isnyaallah

Tanpa Nama berkata...

macam pernah dengar lagu ini nampak nya.

" Don't Cry For Me Argentina !"

un caballero en Malasia

SL Chan berkata...

tiba masa nanti toyol , isteri ros dan gerombolan pulak yang nagis macam kanak-kanak...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Apesal skng nie suma PRK byk kat bukit jer? Lembah bila lagi?

Permatang berkata...

hanya allah yang dapat membalas jasa2 baik si pembuat fitnah. kisah 3 bukit www.permatang.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Bro,
Gua respek sama YB Eli, kalau betul dia letak jawatan yg tak sepatutnya dia lakukan. Inilah antara manusia yang berani.YB Eli lebih berani daripada individu yang tak ada telor, antaranya:
1. Khir Toyol (anak Indon,dicelup jadi rakyat Malaysia)
2. Mat Taib @ me no spik englis(Dah banyak skandal, rasuah, bawak lari anak raja, bawak lari duit ke Australia)
3. Muhyidin Yasin (salesman jual Johor kat Singapore)
4. KJ @ Kera Jadian (sorok celah ketiak pak mertua)
5. Najis (of course le...tak reti aku nak bilang dgn jari skandal mamat sekor ni)
6. Dll @ Byk lagi ahli gerombolan(korang pikirlah sendiri!!!)
YB Eli sanggup dan berani tanggung akibat ! Bukan macam mangkuk berayun yang aku sebut di atas tu.. takde konek tapi hanya tau jaga periuk nasi sendiri .

zack berkata...

Sebab Allah dah bagi petunjuk semua PRK kebetulan nama "BUKIT" Secara simboliknya ...jika PR menang kesemua bukit itu runtuh maka senanglah kita memenangi dikawasan yang lebih rendah...dan satu lagi
dgn doa dari rakyat Malaysia yg mohon
Allah menunjukkan kebenaran maka 3 PRK ini adalah pengganti tempat 3 ekor lembu dr perak yang bertindak
keluar parti...kebetulan dari PKR juga.

Tanpa Nama berkata...

Yang Malay Mail pun satu....kenapa tak koyakkan saja gambar-gambar tu? Babi!

bozzobattousai berkata...

esok pagi ada kes MB yg mengaku derhaka kat court aku...dg r bagi sokongan...

Pak Brahim berkata...

Lepas 3 bukit akan singgah kat PEKAN pulak.. jamgan bimbang..tunggu...

Pak Brahim berkata...

Lepas bukit.. singgah kat PEKAN pulak.

yunggu...

Tanpa Nama berkata...

jangan seperti bukit bik mama sudah la

Tanpa Nama berkata...

*(nyanyi)

aku lah penyair yang turun dari gunung...

beratus tahun telah ku duduk di situ...

beratus tahun...

bukulima berkata...

puisi ciptaanku! terima kaseh kerna menyiarkannya.

pekakbutabisudungu berkata...

bro
aku percaya
ada bukit yg sengaja di gondolkan

Tanpa Nama berkata...

jawatan YB tu kira periuk nasik jugak ker?