Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Februari 2009

SIDANG AKHBAR ELIZEBETH WONG


Saudari Elizebeth Wong Exco Selangor dan Adun Bukit Lanjan

akan mengadakan sidang akhbar pada hari ini , Selasa 17hb Febuarari 2007.

Sidang akhbar ini akan diadakan di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat Tropicana Damansara.

Sidang akhbar bermula pada jam 11.00 pagi. ( TT)




9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kisah gambar tengah tido x pakai baju pun boleh jadi kecoh satu Malaya. Kalau kisah ZZ di PD dgn VVIP, Slutty Bik Mama, Norita dgn VVIP dan EX KM Melaka yang paedophile tu x heboh la plak? Apa punya bangkai lah statement Dr. Khinzir Toyo, x mencerminkan langsung seorang pemimpin dan professional. Muka pun dah macam nangoi, cuma nangoi je mancung sikit hidung dia dari Khinzir Toyo.

Tanpa Nama berkata...

mee jawa dan najis semakin gila..tapi paling bes,apa mereka buat,semunya backfire..BIG TIME!!Dlm kes Eli..Khir thot there will be a massive aproar against Eli..but woit !!The opposite has happend.Sokongan rakyat,tak kira bangsa dlm isu ini jelas memihak Eli..dan PAS pun support Eli..hah..padan muka najis n penyapu!!Eli,sgt active dlm kes Altantuya..pasai tulah,barua barua najis taroh spy utk trap Eli..wakil wakil PR perlu was was ya.Bangkai bernyawa umNO!! ni dah gila,dan mereka akan teruskan agenda hitam mereka!!

ramli berkata...

puas hati khir toyo ... bila eli. wong letak jawatan bukit lanjan kosong dah prk lagi .. mai kita tunjuk jalan keluar kat umno /bn

ramli berkata...

puas hati khir toyo ... bila eli. wong letak jawatan bukit lanjan kosong dah prk lagi .. mai kita tunjuk jalan keluar kat umno /bn

Tanpa Nama berkata...

tah apa yang peliknya dengan gambar tersebut....die nyer pasal je lah hidup die...nak ke jadi politik nyer hal...

nureza berkata...

Aiyaaaaaaa.... beginilah orang politik kita ni... Mau cakap pintar pun susah juga. Ada deegre/master/phd, tapi pasal hak manusia bodoh.. Kalaulah si Khir Toyo tu tido kena rakam, entah apa yang dia akan cakap sama pemberita.. Dia sedarkah tu aa kalau masa dia tidur tu dia buat apa... Bengang betullah tu orang... Elizebeth bukannya berzina atau bersekedudukan... Kes dia lebih kurang macam Nasha Aziz, kan?
Kesian Elizebeth...
Jelas sangat pemimpin Malaysia sekarang ni kebanyakannya bodoh sombong buta bebal.. yang penting popular... saman juta-juta... sikit2 report polis... sikit2 saman...

Tanpa Nama berkata...

PRK nanti make sure menang 10,000 majoriti, biar Khinzir Toyo malu sket.

Bang Isham taknak postkan apa yg Ali Rustam ckp ke? Dia cakap tindakan bergambal bogel adalah tidak bermaruah. Kes ini mengajar pengundi supaya tidak silap memilih calon lagi..Hmm tak perlu dijelaskan lagi betapa bodohnya Si Ali Rustam ni.

hang ptui berkata...

ali rostum ni pernah kata (semasa ucapan di satu perhimpunan Umno dulu) kononnya hang tuah ada terlibat dlm masa portugis menyerang melaka pada tahun 1511 dulu ... apa punya buta kayu .. sejarah negeri sendiri pun sampai tak tau apa langsung .... boleh mampoih kalau mcm ni punya ketua menteri ... melaka bandaraya bersejarah kunuuuuunnnn ..... poooorrrrraaaahhhhh!!!!

Mankanan berkata...

Dalam sidang akhbar nanti jangan lupa bagitau wartawan pasal apa tidur pakai cermin mata...Hahaha... Ada juga rupanya manusia yang tidur tak buka cermin mata... Patah nanti...Hahaha...