Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 17 Februari 2009

PILIHANRAYA KECIL BUKIT LANJAN ?



Elizebeth Wong wakil rakyat Bukit Lanjan bersedia untuk meletakan jawatan.

Jika perletakan jawatan ini sah maka satu pilihanraya kecil akan

diadakan di Bukit Lanjan. Bukit Lanjan ialah kawasan kelas penengahan.

Parti Keadilan Rakyat memang menunggu-nunggu untuk mengadakan satu pilihanraya

kecil di Selangor untuk terus menguji kekuatan parti.




24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alah jgn lah! Org suka eli wong.

encik panda berkata...

takyah la letak jawatan. bukan salah dia pon. bukan mcm menteri seks dan kesihatan yg lama pon.

nanang berkata...

Kalau ADUN Bukit Selambau telah kosongkan kerusi dan ADUN Bukit Lanjan boleh tawarkan untuk kosongkan kerusi,

ADUN BEHRANG , CHANGKAT JERING DAN JELAPANG BILA LAGI !

Sepatutnya 3 YB-YB dari Perak ini yang asalnya YB-YB PAKATAN RAKYAT
BERJIWA BESAR ,

YANG BERANI LETAK JAWATAN ADALAH YB-YB YANG TIDAK UTAMAKAN PERUT SENDIRI

Tanpa Nama berkata...

Kenapa dia perlu letak jawatan? Saya tak nampak logiknya di situ.

pesfreak berkata...

pertarungan di 3 bukit!!

Tanpa Nama berkata...

Dlm kes ini,sy tak setuju!!I say man,kita tak hidup dlm zaman Victorialah..lagipun,boyfrend Eli lah guilty SOB!!Forget dat mentally retard salivating KHIR TOYOL..riwayatnya dah beraKHIR!!

Tanpa Nama berkata...

Bro,dengar khabar puak gerombolan sibuk selongkar mana2 ahli dan penyokong PKR yg berposing nudist.So kalau ada gambar mandi koboi kat kolam air panas di Jepun.Jgn simpan.Depa tgh desperate tu. Eric Mersat

kucingsiam berkata...

meow~

sial punya gerombolan ... orang tangkap gambar tak dihukum tetapi mangsa kena letak jawatan?

baik aku pergi tangkap gambar khir toyo berak di tandas pavillion pas tu mintak dia letak jawatan ?

baguslah satu malaysia jadi "voyeur", saling intai mengintai.

di malaysia ini semacam logik songsang sedang berleluasa - yang hitam menjadi puteh dan sebaliknya.

gilaaa!

Tanpa Nama berkata...

Meskipun PR boleh menang besar, UBN tidak akan faham pesanan yang akan disuratkan. UBN sama juga dengan institusi lain seperti Polis, Kehakiman, media arus perdana dan mungkin jua institusi raja begigu pekak kini untuk menerima kebangkitan rakyat. Rakyat belum lagi merdeka sepenuhnya, masih mengalami SEMBELIT kerana tidak boleh lagi bagi satu pukulan mati atau sondol terus shit yang enggan keluar. Selagi shit itu tak ditendang keluar rakyat akan sentiasa sakit. Shit ini yang diterajui oleh UBN agak liat untuk disondol keluar. Mungkin kena tunggu PU ke-13 kut?

faridshah berkata...

Tak perlu lepaskan jawatan ADUN.
Biar pengundi tentukan dalam pilihanraya akan datang.
Tidak perlu adakan pilihanraya kecil.

Mengarut! Jangan terikut sangat rentak pihak lawan yg tak berguna !!!

Lawan Tetap Lawan
Teruskan Perjuangan..

akutakata berkata...

Bukit Gantang, Bukit Selambau, Bukit Lajan...main bukit aje ni..lepas bukit mana....Bukit Chandan, Bukit Melawati, Bukit katil, Bukit Antarabangsa kot..


Apojang N9 tak ada bukit ...Bukit kopek nak buat benda?

Tanpa Nama berkata...

Bila ada pilihanraya, Pakatan Rakyat bukan saja akan berdepan kerenah UMNO-BN tapi mereka terpaksa berdepan dengan penipuan SPR, kekerasan dari POLIS dan tipu muslihat media arus perdana.

Bersedia kita berhadapan dengan perang saudara...?

Tanpa Nama berkata...

ikut suka lah...kalau nak cepat meredakan isu ini,mungkin letak jawatan jalan terbaik. gerombolan mesti manipulate isu ini gila-gila punya.

lagipun, eli kalau letak jawatan boleh buat rock band semula. dulu-dulu kan dia ada nyanyi dengan joe kidd lepak dekat central market.

apa-apa pun eli tetap cool beb.semua orang pun bogel jugak.mandi bogel dekat asrama dulu-dulu adalah amalan biasa...bukan ada pintu pun..siap pinjam sabun kawan sebelah (yg berbogel juga)

eat shit berkata...

kucing siam,

bak kata isham khir toyo berak pakai seluar...hahahaha

jadi tak guna la usaha kau nak tangkap gambar dia tengah berak....hahahaha

Tanpa Nama berkata...

haha..kucingsiam,
ko nak intai pak Khir?bagus tu semangat sangat nampaknya pak Khir ni minta orang letak jawatan.Kenapa ya?

Sudin berkata...

Salam abang isham,

pendekatan secara apa ?

maruah atau undang-undang ?

Secara moral apa hujahnya ?
Secara undang-undang apa buktinya ?

Mungkin mematangkan konsep demokrasi ala-ala Gerombolan yang tak matang ?

Scandal Watergate ?
Scandal Clinton ?

Supaya tidak membebankan kebangkitan kearah keadilan terserah pada yang arif lagi bijaksana memutuskannya.

paparich berkata...

Banyaknya pilihanyaraya kecil dalam masa terdekat nih. aku cadangkan big mama bertanding mesti menang, hahaha.

secara peribadi aku fikir takyah lah terima perletakan eli wong tu. tak perlu pun.

benci toyol berkata...

memang sial punya Be-enD, gambar bogel peribadi pun salah kah? habis...bikmama mcm mana nak mandi kalu tak bogel, mcm mana nak "shiok" dgn isteri rosmah kalu tak bogel? but ni kan peribadi....kalu saya dapat gambar mereka tu, isteri rosmah nak resign kah?

AmNO memang pandai saja ni mcm, kejap kata org main buntut la..kejap tangkap gambar bogel org la...ni bogel bukan lucah tau....habis, guna C4 bukan kah lagi hebat, "screw" anak monggol bukan isteri bukan kah lagi hebat, share pompuan dgn assistant bukan kah lagi hebat...why semua ni tak salah...?
siapa tau nanti karpal singh mandi di rumah pun kena tuduh bogel la...lim kit siang kencing di tandas awam pun kena la...nik aziz tukar baju pun kena la....habis..semua kena resign lo....?
bodoh la...
khir toyol pi mampus la...dia mana ada hak cakap lagi.....kan ni binatang saja..?dia mati 10kali pun org tak akan kesian kalu ikut kejahatan dia.
jgn pilih manusia lagi jadi ADUN, pilih binatang la, yg asal sudah bogel punya, then tak ada org akan ambil kesempatan ni lagi...
mcm ni i pilih khir toyol lo....satu-2 binatang yg boleh cakap....
kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

khir tonyok berak dlm bilik gelap, tak dapat intai beb......kahkahkahkah

firdaus rosli berkata...

Aku ada idea lebih sempoi untuk Elizabeth buat supaya dia boleh terus berada dalam politik ni.

Dia boleh buat macam Shahrir Samad kat JB dulu. Letakkan jawatan, dan bertanding dalam PRK.

Kalau dulu Shahrir cabar Madey, Eli boleh cabar Toyol pulak. Tapi dia kena la "gamble", sebab kalau kalah, kena tunggu 5 tahun nak masuk bertanding semula.

Kalau Eli menang, memang dah terbukti rakyat di belakang dia. Amacam idea ni bro?

zack berkata...

perhatian kpd bakal calon PRK Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Bukit Lanjan...jika anda pernah bergambar bogel waktu kecil ke...ada skandal
ke...ade berpoya2 ke masa muda2 . ada gambar bergendeng dgn wanita ke macam Pak Lah dgn Michell Yeoh macam Najib dgn Altantuya...awas jgn sekali2 bertanding kerana akan menjadi isu bila anda menang...membazir wang rakyat bila isu2 yg remeh ini dijadikan amalan politik yg kotor untuk menjatuhkan musuh.Apakah skandal menteri besar
Johor yg menggendeng Datin Halimah
berpakaian sedondon dan Skandal Bekas Menteri Besar Kedah Mahathir khalid lebih bermaruah dari kes Eizebeth kerana dia masih bujang.

gmusang7 berkata...

peringatan utk semua....anak toyol sedang berleluasa di selangor,,,keja dia ambil gambar bogel dlm rumah,bilik air,bilik tdur dll so hati-hati ye...woi anak toyol aku nak berak ni hang xnak mai abil gambar aku ke,woi aku pun nak glamor jugak...org tua2 pesan klu jupe anak toyol jenis ni baling dengan batang penyapu..sure dia xberani kacau..beb

shamanov berkata...

Salam HR,

Saya rasa sungguh geli hati dengan beberapa pimpinan UMNO (tak semua)yang mengulas berkenaan isu gambar Eli.

Rasa mahu baling dengan kasut saja muka si Toyol yang tahu malu tu. Sungguh keji dan tak bertamadun, tanpa rasa simpati diserangnya Eli, lagak macam dia yang merancang semua ini.

Hoi Toyol Tempe!!!! Nak habaq sikit, rakyat takkan tolak PR dengan isu-isu bodoh kau ni, tapi apabila kau perbaiki akhlak kau, berintegriti dan guna otak kau demi kebaikan agama, bangsa dan negara.

Satu lagi Abg Ali Shah Rukh Khan. Dia tahu ke tidak apa yang sebenarnya berlaku pada Eli. Dalam komennya dalam Malaysiakini, ""Tindakan bergambar bogel adalah sesuatu yang tidak boleh diterima oleh rakyat negara ini. Apatah lagi membabitkan individu yang bergelar exco kerajaan negeri dan seorang wakil rakyat,"

Eli bergambar bogel??? Atau fotonya diambil semasa dia tidur oleh seorang laknatullah!!! Komen KM Melaka tersebut terlalu bodoh dan sekadar mahu menaikkan nama sempena Pemilihan UMNO. Celakanya rakyat Melaka dapat KM sebegini.

Cuma pengajaran kepada pejuang rakyat, pejuang Islam dan pejuang keadilan, sentiasa berhati-hati dan .....jangan biarkan handphone anda diselubungi Misscall!!! Sekiranya anda tidak tahu di mana musuh anda berada, anggaplah musuh2anda sentiasa mengawasi anda.

Memang Eli bukan Islam, tapi isu moral bukan alasan, kerana setiap pemimpin perlu menjadi contoh terbaik kepada pengikut. Berkenaan Toyol dan KM Malaka setaraf ketua JKK kampung, esok bini hangpa kena rogol, paksa mereka minta cerai, dan bukan salahkan perogol tersebut (Blog edyes).

Dan jangan lupa tonton dan baca novel 'Ayat Ayat Cinta'. Ada adegan mandi pakai kain basahan, situasi dan rasionalnya.

shamanov berkata...

Salam MSO,

Saya rasa sungguh geli hati dengan beberapa pimpinan UMNO (tak semua)yang mengulas berkenaan isu gambar Eli.

Rasa mahu baling dengan kasut saja muka si Toyol yang tahu malu tu. Sungguh keji dan tak bertamadun, tanpa rasa simpati diserangnya Eli, lagak macam dia yang merancang semua ini.

Hoi Toyol Tempe!!!! Nak habaq sikit, rakyat takkan tolak PR dengan isu-isu bodoh kau ni, tapi apabila kau perbaiki akhlak kau, berintegriti dan guna otak kau demi kebaikan agama, bangsa dan negara.

Satu lagi Abg Ali Shah Rukh Khan. Dia tahu ke tidak apa yang sebenarnya berlaku pada Eli. Dalam komennya dalam Malaysiakini, ""Tindakan bergambar bogel adalah sesuatu yang tidak boleh diterima oleh rakyat negara ini. Apatah lagi membabitkan individu yang bergelar exco kerajaan negeri dan seorang wakil rakyat,"

Eli bergambar bogel??? Atau fotonya diambil semasa dia tidur oleh seorang laknatullah!!! Komen KM Melaka tersebut terlalu bodoh dan sekadar mahu menaikkan nama sempena Pemilihan UMNO. Celakanya rakyat Melaka dapat KM sebegini.

Cuma pengajaran kepada pejuang rakyat, pejuang Islam dan pejuang keadilan, sentiasa berhati-hati dan .....jangan biarkan handphone anda diselubungi Misscall!!! Sekiranya anda tidak tahu di mana musuh anda berada, anggaplah musuh2anda sentiasa mengawasi anda.

Memang Eli bukan Islam, tapi isu moral bukan alasan, kerana setiap pemimpin perlu menjadi contoh terbaik kepada pengikut. Berkenaan Toyol dan KM Malaka setaraf ketua JKK kampung, esok bini hangpa kena rogol, paksa mereka minta cerai, dan bukan salahkan perogol tersebut (Blog edyes).

Dan jangan lupa tonton dan baca novel 'Ayat Ayat Cinta'. Ada adegan mandi pakai kain basahan, situasi dan rasionalnya.