Jumaat, 10 April 2009

KHAIRY TERCICIR, MUKHRIZ MASUK KABINET - mikini


Perdana Menteri, Najib Razak hari ini mengumumkan senarai 28 orang menteri dan 40 timbalan menteri dalam anggota kabinet pertamanya petang ini.

Kecuali ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin, dua lagi ketua sayap utama dalam parti itu dilantik menganggotai jemaah menteri.

Pencabar Khairy dalam pemilihan pergerakan itu bulan lalu, Datuk Mukhriz Mahathir bagaimanapun tersenarai sebagai timbalan menteri perdagangan antarabangsa dan industri.

Naib ketua Pemuda Umno, Datuk Razali Ibrahim pula dilantik sebagai timbalan belia dan sukan.



kah kah kah… PELIK… PELIK… PELIK…. TETAPI BENAR…kah kah kah..

woit…INI TANDA PERANG MADEY BELUM SELESAI….kah kah kah…

kah kah kah… BETUL KE YANG LAIN TAK RASUAH….kah kah kah…

woit… KALAU MACAM INI KJ BOLEH MEMOHON UNTUK MENJADI ALHI PBS…. kah kah kah…. KALAU DI TERIMA…. KALAU TIDAK MASUK PPP…. PARTI PPP TAK ADA NAIB PRESIDEN…. kah kah kah



6 ulasan:

BrightEyes berkata...

'isham,

Apa-apa jua berlaku, jangan benar si Rempit Khairy Jamaluddin lompat ke PR, tak kira apa2 sebab. Dia ini memang korup, gila kuasa & ramai orang bencikan SIL ni.

Kalo dia masuk PR, habis semua... dia akan tikam belakang semua orang dalam PR. Rakyat pengundi pula akan berasa PR tidak mengotakan manifestonya yang anti-rasuah. Gerombolan pula akan lebih mudah dalam usaha melemahkan kita...

Biarkan Kera Rempit 'ni mati kelaparan kuasa politik.

Tanpa Nama berkata...

Madey telah berjaya mengawal Najis. Mukriz selamat dalam kabinet untuk Madey masuk jarumnya. Madey memang hebat dari segi ini sehingaa tiada orang UMNO menyedarai kuasa liciknya mengatur kepimpinan UMNO dari zaman Tungku sehinnga kini. Lihat bagaimana Tun Pak Lah terpelanting! Pak Lah begitu menjunjung tinggi Najis tapi Najis memalukan Pak Lah dengan tidak mengambil KJ. Habislah Najis dah kena santau Madey, maka ia akan jadi seperti 'puppet'. Kelemahan Najis ada dalam poket Madey yang boleh digunakan untuk Najis selalu tunduk dengan 'perancangan strategik' Madey. Semasa Najis dengar cakap Madey, Madey akan kata Najis seperti ayahnya dulu(TAR), kalu Najis mula bertindak berdikari kelemahan strategik Najis akan diutarakan untuk menguntungkan Pembangkang. Kita tunggu cerita ini berkembang.Bagaimanapun rakyat Malaysia khasnya golongan muda tidak akan mempercayai kabinet rakyat Najis itu. Rakyatlah yang boleh bungkuskan pengaruh Madey!

Tanpa Nama berkata...

Takpa lah KJ tercicir... bukannya org tak tau.... kabinet baru ni hanyalah kabinet bayangan sibomoh tua ...kakakakak

http://nmjnh.wordpress.com/2009/04/10/mahathir-shadow-cabinet/

Tanpa Nama berkata...

Soh jek MAMAT yg TERCICIR tu wat parti baru.. PKJ.. khas utk yg merasuah n yg trima rasuah..

APA KATA soh KJ wat KJRC.. K... J... Rasuah Club.. tp, grenti susah nk wat club ni.. sbb campuran bahasa.

-|^||^|-

Hana berkata...

Khairy memang baik dia jaga penduduk Rembau.Walaupun dia orang kaya tapi dia takde sombong & angkuh langsung.Cara khairy melayan orang mmg saya salute ler.

Long Live Khairy!!

sham berkata...

Dak apa kj jadi menteri di kementerian rasuah!!kah...kah...kah...