Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Mei 2009

TERBALIK KOT



INI PERANCANGAN TERBARU.


Zambry akan meminta Ganesan memanggil Sidang Dewan Tergempar untuk membuat undi tidak percaya kepada Nizar.

Untuk menghalang persidangan ini diadakan pintu Dewan akan di kunci.

Zambry tidak ada pilihan - akan mengadakan mesyuarat di bawah pokok kelapa.

Mahkamah kemudian akan 'menentukan' sama ada persidangan di bawah pokok kelapa ini sah atau tidak kah kah kah.





24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku bukan apa nanti jadi macam trojan Adun Bota tu jadi PR suka hati tup tup BN buat lain. Kena hati hati.

MangkukHayun

alexander berkata...

kalau dulu Nizar buat bawah pokok...
lepas ni Zambry try buat atas pokok pulak

Tanpa Nama berkata...

"Budi baik dibalas baik budi jahat buruk padahnya". Buat lah mesyuarat dibawah pokok kelapa supaya buah kelapa tua akan jatuh menimpa kepala kepala bn diPerak. Tuhan Mahakuasa!!

Bagaimana Zambry, MB haram, boleh memanggil mesyuarat? Kalau Zambry panggil mesyuarat ini TETAP HARAM dan mereka adakan mesyuarat haram dibawah pokok kelapa! Ini macam Tiger Beer.. seekor harimau dibawah pokok kelapa tiada buah.
Kuuurrr semangat!

Dhani berkata...

hahahaha.:p

azhar berkata...

kalau dah haram tu...haram juga

cucu kwantung berkata...

Kerajaan tidak SAH (baca HARAM)kalau buat mesyuarat kat mana mana pun tetap tak SAH.

Tanpa Nama berkata...

Dr Zambry tgh nangis kt bwh pokok kelapa...

Tolong la pujuk...

Kah kah kah....

Silver State berkata...

apalah susah-susah cari pokok kelapa...bersidang dibawah pokok sediaada baru dianggap 'sah'...

lepas tu kitorang gelak beramai-ramai...biar mamak menteri ni sedar 30 hari dari sekarang mamak menteri ni hilang kerusi DUN pulak!..kih kih kih

PRU13 AWAL 2010...PERCAYA LA BRO>>>

Tanpa Nama berkata...

MB Bogus, Pee M Badut...hau hau hau hau

Tanpa Nama berkata...

Ini akan jadi kes sewel, bahalul, banggang, benggong, kelabu asap dan tak logik langsung.
Tidak mahu mengaku kalah atau silap di alam nyata dan jelas. Rakyat nak bungkuskan UMNO, itu yang tak faham-faham lagi. Lepas itu bolehlah UMNO bicara UMNO tu masih relevan, masih nak berubah, masih prihatin dengan rakyata selam-lamanya.

ha ha ha berkata...

Bro..kenapa pokok kelapa ..ha h a ha hah a..tak ada pokok lain ke?

salamm

Tanpa Nama berkata...

Hahahahaha brader! buah kelapa jatuh atas kepala Zambrie nanti camne? Kalau dia pengsan sape nak heret dia keluar dari bawah pokok kelapa..... hahahahahahahaha.
Ganesan speaker haram tak tahu nak buat apa kerana buku prosedur menjadi Speaker dia tak ada woit Speaker haram perasan dah tak tersengih dan dengar khabar dia tak nak campur -woit kelabu asap.
Mat Monggol dah terkencing dalam seluar.... Bingai punya Mat Monggol.

Tanpa Nama berkata...

Dr Zambry berasal dari area Pangkor...

Kat sana kan byk pokok kelapa... tepi laut... sbb tu la gelap duk kene angin laut, bila sengih nmpak gigi..

skrg ni dia tgh sengih sorang2...

kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Zamry haram tu tak habis2...buatlah saja pilihanraya negeri...dah sah memang dia takut, takut kerana salah...zamry pun tahu rakyat Perak akan menolak UMNO/BN kalau diadakan pilihanraya negeri !!

Hey Zamry , u memang SEEKOR Munkee....



Dakis.

sheikh mustafa kamal al aziz berkata...

ek... nak adakan persidangan di bawah pokok kelapa pula. Ini satu cerita baru...!

Sila memblogger: http://sheikhmustafakamal.blogspot.com/

Good guy goes to heaven, bad guy goes to Patong

Desperate Man
Siri 1 - Power&Play vs girls hunter

Anak Borneo memang jantan. Dapat gadis Pruket PERCUMA. Entah macam-mana 'ayat' kita tak tau... Ayat SMSnya betul-betul power.../.

Tanpa Nama berkata...

buat bawah pokok tauge je la...kahkahkah

chekamala berkata...

MB Hitam Param,
sudah tukar jadi Haram,
lantik Speaker Haram,
nak buat sidang haram..

oooooo..

anak haram,
semakin taram...


oooooo.
hitam param,
tak makan saman....

chekamala berkata...

di mana dia,
hitam param saya,
hitam param saya dah jadi mb haram...

ooooooooi, mb haram,

ooooo, hitam param....

baik kawan dgn X Mb yg skang putih dulu hitam....

hitam param suka makan siput mentaram...

akhir kata jgn pakai produk haram,

Tanpa Nama berkata...

bawah pokok kari daa....
ada bau kari parpu sket.

sebelom sidang, speaker ganeson akan merenjis minyak bijan dulu. kasi ada aruma dewan

cheguBard berkata...

SOLIDARITI ANAK MUDA MALAYSIA

(S.A.M.M)

Kenyataan Terbuka

6 MEI 2009


SELAMAT ULANG TAHUN ALTANTUYA DAN DESAKAN BUAT PM

Jika Altantuya Sharibu tidak ditembak mati di Shah Alam, hari ini beliau akan merayakan ulangtahun ke 31 kelahiranya.

Kematian Altantuya yang terlibat menjadi orang tengah dalam pembelian peralatan pertahanan Malaysia telah mengundang seribu satu persoalan. Imej negara telah menjadi buruk ekoran terlalu banyak 'spekulasi' muncul berkenaan kes tersebut.

Kira – kira 19 buah media seluruh dunia telah menerbitkan artikel dengan jelas mengaitkan Najib Razak, yang kini merupakan Perdana Menteri Malaysia terlibat dalam pembunuhan Altantuya.

Malah ada cubaan menutup kes tersebut dengan melebel Altantuya sebagai model yang menjadi perempuan simpanan. Walaupun siapa Altantuya beliau dan keluarganya berhak mendapat keadilan.

Terlalu banyak 'misteri' dalam perbicaraan Altantuya seperti ;

*

apa motif dua orang anggota Unit Tindakan Khas PDRM yang terlatih menjadi pengiring setia membunuh warga Monggolia yang mereka tidak kenali ? Merujuk kes Mona Fendi yang mengarahkan pembantunya Juraimi membunuh seorang ADUN Bn jelas bukan sahaja Juraimi di hukum gantung tetapi yang mengarahkan Juraimi juga dihukum gantung. 2 tertuduh pembunuhan Altantuya ini dibawah arahan siapa ?
*

secara jelas wujud pengakuan Altantuya dibunuh dengan pistol (bom C4 untuk menghapus bukti) malangnya mengapa pistol tidak dibawa ke mahkamah ? Pistol , arahan siapa dan milik siapa ?
*

benarkah Altantuya datang ke Malaysia setelah mengetahui RM500 juta (komisyen/rasuah) hasil jual beli peralatan pertahanan sudah di perolehi Razak Baginda (orang rapat Najib), dan kedatangan beliau untuk menuntut 'bahagian' seperti yang dijanjikan ? Mengapa rekod imegresen Altantuya hilang ?

Maka dengan ini bersempena dengan Ulangtahun Kelahiran Altantuya kami kumpulan anak muda (Solidariti Anak Muda Malaysia) dengan ini mendesak Perdana Menteri Malaysia

*

menyaman dan minta 19 media dunia mohon maaf kerana menyiarkan artikel Najib terlibat dalam pembunuhan Altantuya jika ia fitnah bukan sekadar menggunakan kuasa mengugut dan mengancam dalam negara. Untuk makluman Polis telah di gunakan untuk merampas topeng Altantuya, mengugut tempat percetakan supaya jangan bekerjasama mencetak bahan melibatkan Altantuya dan mempergunakan akta polis menghalang nama Altantuya disebut dalam majlis dibawah permit polis.
*

menjelaskan mengenai kewujudan tersebarnya salinan beberapa pesanan ringkas antara nombor yang dikatakan digunakan oleh Najib dengan satu nombor yang dikatakan dimiliki oleh seorang peguam berbincang mengenai kes Altantuya. Salinan berbalas pesanan ringkas ini jika benar dihantar oleh Najib menunjukkan 'sesuatu' cuba diselindungkan dalam kes Altantuya ini. Maka penjelasan yang jelas perlu dibuat.
*

mempersembahkan kepada DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong untuk mewujudkan sebuah suruhanjaya siasatan Di Raja mengenai kes Altantuya ini. Banyak kes sebelum ini gagal dicari kebenaran hanya dengan siasatan polis dan pendakwaan biasa. Contohnya dalam siasatan polis gagal mendapati siapa yang memukul Anwar Ibrahim dalam tahanan sebaliknya bila ditubuhkan Suruhanjaya Siasatan Di Raja maka Ketua Polis Negara dikenal pasti melakukannya.

Kes Altantuya ini bukan sahaja melibatkan imej individu sebaliknya imej negara, kerana yang dituduh terlibat ialah orang nombor satu negara. Desakan di atas harus ditunaikan dengan segera untuk memulihkan semula imej dan mencari kebenaran.

Solidariti Anak Muda Malaysia merupakan ikatan anak muda dari perbagai latar belakang yang ingin melihat Malaysia berdaya saing dihormati dipentas dunia dan rakyatnya sejahtera dijamin keadilan dan keharmonian.

Dikesempatan ini juga kami ingin mengucapkan Selamat Hari ulangtahun kelahiran Altantuya dan takziah kepada anggota keluarganya. Sambutan hari ini telah kami maklumkan kepada anggota keluarganya lebih awal dan bapanya meminta kami menyampaikan salam buat semua yang terlibat dan media yang hadir.

Che'GuBard

Penyelaras, Solidariti Anak Muda Malaysia

Nota : Kenyataan ini dibacakan di depan pejabat Jabatan Perdana Menteri Malaysia sebelum upacara potong Kek Ulangtahun Altantuya, dan selepas itu Kek Ulangtahun Altantuya dan salinan Kenyataan akan diserahkan kepada kakitangan JPM untuk disampaikan kepada Perdana Menteri Malaysia untuk tindakan beliau.

edolah berkata...

Mahkamah dah putuskan... nizar MB yang sah, maknanya si zambry tu MB yang haram (mcm dlm filem p.ramlee; ini bukan haram...ini haram jadah!)

Mater Yoda berkata...

Kah kah kah...

Nape tak bwh poko durian..

Klu gugur durian tu, kene kat kpala, berlubang Yob...

Kah kah kah

alifreyes or berkata...

kah kah kah !! mmg lawak

Khun Pana aka johanssm berkata...

Saya syorkan zombie adakan sidang dun haram dalam kedai mamak atau dalam rumah pelacor TaiWan di ipoh.

mintak zombie pulangkan gelaran datuk seri.