Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Julai 2009

BERITA DARI ALOR GAJAH - 3,000 HADIR PAGI INI



PERJALANAN TERAKHIR




3000 WARGA SATU MALAYSIA RIBU SEDIH DAN PILU


Seramai 3000 warga Satu Malaysia telah datang berkumpul
di perkarangan rumah mendiang Teoh Beng Hock di Alor
Gajah Melaka.

Mereka hadir untuk mengucapkan selamat jalan dan menunjukkan
kebencian mereka terhadap apa yang telah berlaku.

Turut hadir sama ialah Salehuddin Ayub, Lim Kit Siang, Anwar Ibrahim,
Lim Guang Eng, Azmin dan berpuluh-puluh aktivis dan pimpinan Pakatan Rakyat.

Mereka berarak bersama kereta mayat.

Ketika berita ini ditulis konvoi beratus-ratus buah kereta
sedang mengiringi kereta mayat dalam
perjalanan ke tanah perkuburan
Nirvana di Semenyih Selangor.

Selamat jalan Teoh Beng Hock. Adios.Ciao.

( gambar dipungut dari laman malaysianinsider)



12 ulasan:

Si Pekik A.K.A Si Pekak berkata...

Harap keadilan yg tercerna selepas ini dapat menebus kemelut yang ada!

LanaBulu berkata...

Ada perbezaankah diantara yg mati dibunuh dgn yg mati didiamkan dalam ISA ? Siapakah yg harus dipetanggung-jawabkan?

AnakSemuaBangsa berkata...

mulai sekarang persiapkanlah topeng-topeng antantuya, kugan dan teoh beng hock berjuta-juta untuk menhadapi PRU-13 dan sebagai tanda protes!!

Saf Badar berkata...

Country is run by Gestapo, Mossad and the likes. And also by some SHITHEADS called AMENO.

Awang berkata...

rest in peace

yes berkata...

Ini baru 1 Malaysia. Yang hadir terdiri dari berbagai bagai kaum.Nak tanya , ada orang UMNO, MCA, GERAKAN dan MIC yang hadir tak?

mudz berkata...

aku dendam sampai pembunuh TBH dibawa ke pengadilan....
Dendam aku kesumat....
tak kira TBH tu Cina sepet ...
aku dendam sampai mati.

nani saqi berkata...

kenapa pemimpin tertinggi takda?

Johan berkata...

anggap ni sbg 'pengorbanan' mendiang Teoh demi mbuka mata rakyat yg msih blum sedar dgn brbagai2 kepincangan dlm kerajaan BN dan 'alat'2 mereka..

so long,Teoh..RIP

kerry jambuluddin berkata...

sham....
this is very important...

keadilan really needs a new head for its youth movement...

ayam katek ni tak maree la....

S90 berkata...

selamat jalan tbh

Tanpa Nama berkata...

justice 4 teoh!!!..kalo jatuh dr tpt tinggi sure darah byk terpercik...tp cek blk gambo mangsa..xde darah terpercik..kecuali mendiang mmg sudah mati seblom jatuh..nk cover perbuatan durjana,dorang tgg time lunch hour bila staff sumer kuar utk campak mayat teoh..mmg sialan org sprm yg ngaku melayu nehhhh..x selamat la korang dlm dunia & akhirat