Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 Februari 2010

BERHIMPUN PAGI INI DI MAHKAMAH JALAN DUTA




SOODOO MEE - DI JAJA LAGI?





BERHIMPUN PAGI INI : KEPADA SEMUA PENDOKOMG REFORMASI


Tarikh: 02hb Februari 2010
Masa: 8.30 pagi - 12.00 ptg
Lokasi: Mahkamah Tinggi, Kompleks Mahkamah Jalan Duta


Perbicaraan Anwar Ibrahim akan berlansung pada 2 Februari 2010 bermula pada pukul 8.30pagi bertempat di Mahkamah Tinggi, Kompleks Mahkamah Jalan Duta. Ini merupakan siri ulangan kepada tuduhan lemah yang dilemparkan kepada pemimpin yang kita sayangi setelah mereka gagal mengaitkannya dengan mana-mana kes korupsi, agen Yahudi, dan pembelot negara.

Semua pendokong dan simpatisan gerakan REFORMASI untuk bersama-sama dengan yang lain untuk berada di Mahkamah sepanjang perjalanan kes ini berlansung bermula 2 Februari 2010 bagi menunjukkan sokongan ke atas Anwar Ibrahim.

Kepada yang tinggal di luar Kuala Lumpur, tunjukkan sokongan melalui Twitter dengan melanggan sebagai "follower" Anwar Ibrahim melalui http://www.twitter.com/AnwarIbrahim.

Suara Rakyat Suara Keramat!




10 ulasan:

bigfish berkata...

apa nak jadi dengan malaysia ni pun tak taulah. patutnya kita bercakap tentang kemajuan tetapi ni nak bercerita benda yang lapuk dan sia-sia lak tu.

bukalah mata dan minda. Sesungguhnya kebenaran akan muncul jua dan doa orang yang dizalimi mudah dimakbulkan Allah.

Wee Phak Yew berkata...

Gua sokong kita ramai2 gi Mahkamah bagi sokongan padu esok.Kita baring atas jalan ramai2 dan kita lancarkan mogok lapar di seluruh negara mintak kes ngarut ni digugurkan terus! Pastu kita kutip derma kilat kasi sokongan kewangan kepada brader kita tu.Kita juga kena desak US dan UK campur tangan bantu lepaskan brader kita supaya wujud demokrasi tulen dinegara ini.Selagi UMNO berkuasa selagi itulah negara ini tidak ada kebebasan.

Tanpa Nama berkata...

SUMPAH X MAU..MAHKAMAH X MAU...APA YG KAU MAU???
LIWATTT?????

Tanpa Nama berkata...

Woi!woi!Woi!
@@@!!!!$$$$####%%%%%bodoh!!!
&&&******(((^^^%%$$$$$$ tarak guna akai!!!
**&^&^^%%$$#%^^^&&&&tarak berani!!!
%%$##$%^^^&&&*& Allah Maha Berkuasa!!

Tanpa Nama berkata...

kalau udah innocent tu, cepat-cepatla bicara kes. Cepat bicara, cepatlah terbukti innocent.

Ini tidak, dok asyik tunda kes, tunda kes, tunda kes!

Dah hampir 2 tahun dan lebih 20 kali kes tertunda. Sikit punya tunda tu!

Sukj berkata...

TOLONG PESAN PADA ANWAR, DI PARLIMEN KELAK...

- JANGAN BERSALAM DENGAN NAJIB
- JANGAN TEGUR NAJIB
- JANGAN MINUM KOPI DENGAN NAJIB

- JIKA NAK GADUH...GADUH LA BETUL-BETUL

kah kah kah kah...JANGAN LA NAK PERBODOHKAN MELAYU...kah kah kah kah

RUPA PEMIMPIN TETAPI HATI PENYAMUN...kah kah kah kah

HABIS MELAYU 1MALAYSIA KENA TIPU !!!!

Tanpa Nama berkata...

TT, ada makan free tak?

TT, ada dapat t-shirt tak?

TT, ada dapat duit kopi tak?

TT, ada bas free tak?

kalau tak ada tak nak datang lah!

hahahahahahahahahahahahah!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Kah Kah Kah AMNO memang parti penyangak, Kah Kah Kah

Woit, itik serati pun tau AMNO parti penyangak, Kah Kah Kah

Woit, dulu sape suruh brader tu masuk AMNO? Kah Kah Kah

Woit, Dah tau AMNO tu banjingan, masuk juga. Kah Kah Kah

Woit, Apsal tak masuk PAS je? Kah Kah Kah

Woit, Kalau masuk PAS kena pakai Sarban la Kah Kah Kah

Kah Kah Kah Kalau pakai sarban, macamana nak pergi Amerika kan? Kah Kah Kah

Dari pakai sarban, lebih baik masuk reban,
Lepas tu cakap meraban-raban,
Kepala pun dah naik uban,
Akhirnya mati dalam jamban! Kah Kah Kah



Pengundi PAS.

Tanpa Nama berkata...

UMNO begitu gerun dengan AI kerana nak ambil alih Putrajaya. Habis UMNO matipucukan si Polis, Peguam Negara, Hakim-hakim, para editor dan belum lagi Tentera. Ada harapan AI boleh lolos dari kes nonsense ini? Madey dan UMNO yang mulakan kerja bahalol, banggang dan tolol ini.

shahmetal berkata...

simpatisan?

maknenye aku kene pergi. aku mmg simpati habis ngan anwar tu. keje menagih simpati je. bina penyokong atas dasar smpati. parti keadilan patut tukar nama parti simpati anwar bukan prti perjuangan rakyat. ni bukan gerakan reformasi ni gerakan-jom-simpati-anwar. kahkahkah.

p/s: teringin jugak nak tgk anak-anak pencarut hasil produk TT kat atas jalan raya tu buat kerje2 x bertamadun. buktikan kepada semua anda adalah manusia bertaraf rendah! carut jgn x carut! baring jgn x baring braderrrrrrrrr!!

wakakakakaka

MAJULAH PENCARUT UNTUK PEMBANGKANG