Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 Februari 2010

MAT BLAK KENA DUKU TIGA KALI



MAAF - GAMBAR ZAMBRY GELAP SIKIT TAK BERAPA JELAS




KENYATAAN ZAMBRY SOMBONG, DANGKAL DAN BODOH – harakah daily

Kenyataan Zambry Abdul Kadir yang meminta 28 Adun Pakatan Rakyat di negeri itu mengosongkan jawatan dilihat sebagai bukan sahaja sombong dan dangkal bahkan bodoh sebagai seorang ahli politik berwibawa.

Setiausaha PAS Perak, Ustaz Misbahul Munir Haji Masduki berkata, kenyataan Zambry yang mencabar semua Adun PR melepaskan jawatan untuk dipertandingkan semula menampakkan kecetekan beliau di dalam ilmu pengetahuan berpilihan raya di negara ini.

Menurut Ustaz Misbah, Zambry mengeluarkan kenyataan itu tanpa meneliti aturan dan peraturan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) yang dengan tegas menyebutkan; mana-mana wakil rakyat yang meletakkan jawatan; beliau tidak boleh bertanding dalam masa lima tahun berikutnya.

Inilah yang Zambry terlepas pandang dan pasti beliau tidak mempunyai maklumat ini sebab itulah beliau dengan tidak semena-mena membuka tembelang dirinya yang kononnya bijak berpolitik, jelasnya.

“Sepatutnya Zambry yang isytiharkan pembubaran Dun Perak untuk diadakan pilihan raya semula bagi membolehkan rakyat negeri ini memilih PR yang layak atau BN yang akan ditumbangkan mengikut lunas demokrasi.

KAH KAH KAH…

woit… INI BETUL BETUL PUKULAN TKO… kah kah kah..

kah kah kah…. DANGKAL… SOMBONG DAN BODOH… kah kah kah..

woit… TIGA KALI KENA DUKU… kah kah kah..

woit… MEMANG PUN BODOH…MAT BLAK NI…kah kah kah…

kah kah kah… KALAU LETAK JAWATAN TAK BOLEH BERTANDING… kah kah kah..

woit… INGAT ADUN PAKATAN INI POYO MACAM MAT EZAM KE?... kah kah kah..

woit… KALAU BUBAR DUN… BARU BOLEH DUGA SIAPA YANG DIKHENDAKI OLEH WRAGA PERAK… kah kah kah..

kah kah kah… BANGANG MACAM TELO… ORANG PERGI JALAN JALAN… AWAK TINGGAL DALAM REBAN… kah kah kah..




18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gambar mamak kat atas tu ahli kelab penyokong ameno ke? kah kah kah

cassa berkata...

KAH KAH KAH
LU WAT LAWAK LA TN TT
GAMBAR BEROK MANE LU SEBAT NI
SUNGGUH HITAM YANG LEGAM
DA MACAM SURIA BAJE HITAM JEK
MACAM GORILLA PAKAI CAP PUN ADE
EEEE MENAKOTKAN
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

*kalau gua pigi zoo jumpe orang utan, wa akan terkenang ini gambar. KAH KAH KAH. gua pengsan beb.

Tanpa Nama berkata...

taik cicak made in barisan nasional ke nie ?????

Tanpa Nama berkata...

Woi!woi!woi!
Agaknya apa pasai puak yang macam mamat ni ramai dalam umno!!!
Kalau berlakon filem pun!boleh jadi puak jahat memanjang!!!!!!
^&%$#@#^*(*&%^$##%^ tarak akai!@#%%^^ umno!!!!!

Tanpa Nama berkata...

ezam the bloodyfool, his right man nazmi also the bloodyfool,poyo!!!


gibuk

Tanpa Nama berkata...

Aiyo yo. Mana dapat itu PhD?

Tanpa Nama berkata...

yb zambri patot masuk raja lawak.mesti menang punya. :D

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi duku untuk mamak Zambree,
"penakut macam pondan" suruh orang kosongkan kerusi dia tak mau plak kosongkan kerusi haram dia tu!

Tanpa Nama berkata...

TT, ko memang kimak lah!

ko bagi aku hilang mood pagi2 ni!

apa kejadah ko letak gambar mamat ni...aku benci! aku benci! aku benci! pada dirinya!

tuuuullurrrrrr lah lu mat!

Tanpa Nama berkata...

Hoi, hitam itu menawan!

Hoi, yg tak suka hitam hanya jacko!

Hoi, yg penting nampak gigi!

Hoi, yg penting ada masyuk!

Hoi, yg penting dapat bini artis!

Hoi, jangan cuba jeles2!


Hoi, ada berani pergi planet of the ape!

Hoi, ada berani pergi?

Hoi, kalu berani kalu, makan pisang banyak2!

Tanpa Nama berkata...

Cian org perak dah la dapat MB haram,bodoh lak tu.dah la bodoh,bangang la tu.dah la bangang hitam lak tu...phd mana beli?org ada phd betul x kan kuar statement yg peserta raja lawak pun x terfikir nih...

orangkasai berkata...

koh, koh, koh, awat TT tarok itu gambar sama ini cerita. itu eee ajeeez, gamabg jambeereee tak dak jumpa ka

orangkasai berkata...

koh, koh, koh, dae apa pasai gamabg eee ajeeez yang ko letak, gambag eee zambeereee tak dak jumpa ka. juh, kuh, kuh

shaharin berkata...

manyak eeeeeeeeeee sama itu mb

Tanpa Nama berkata...

mamat mamak tu memang byol,dia punya biol sama ngan mat toyol, tengok dia punya muka dah tau tak payah cakap lagi.kalau dia ceredik ngapa sanggup jadi kambing hitam untuk kerajaan yang tak sah. Buat jatuh saham je....lepeh tu cakap pun asyik tersasul jer.skg ni dah pening lak ngan geng-geng rosmah. aduhhh...mb aku, perak..perak...hancuss...

SL Chan berkata...

Bukan bodoh sombong lagi...BODOH BANGANG.....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah lawak pembukaan 2010....nantikan lawak2 seterus nyerrr..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

mamak tu tau pe?? buat teh tarik boleh lah!!