Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 Februari 2010

TERKINI : DARI MAHKAMAH JALAN DUTA



SURUK MUKA KERANA TERBERAK ATAS TONG !





ROSMAH SUAMI ISTERI AKAN DI BAWA KE MAHKAMAH


Anwar Ibrahim yang sedang dibicarakan di Mahkamah Jalan Duta berkata pagi ini: dia akan mensapina Rosmah Mansor dan Najib Razak untuk datang sebagai saksi.

Rosmah dan Najib telah berjumpa dengan Saiful dua hari sebelum membuat laporan polis bahawa dia telah diliwat.

Dalam kes 1998 dahulu – Mahathir Muhamad – telah berjaya melarikan diri kerena hakim kautim telah menolak sapina tersebut.

Apakah Rosmah suami isteri akan cuba melarikan diri juga?

Tunggu dan lihat.




8 ulasan:

kluangman berkata...

Kita harap Najib dan Rosmah kali ini datang untuk 'mengajar' Anwar untuk kali terakhir.

cassa berkata...

WOITT
KAH KAH KAH

WOITT
JANGAN LARI ARR

"POLIS ENTRY WANT TO JAGA
POLIS MATI PEROMPAK JAGA"
(betul ke lagu ni, kecik-kecik main polis entry. kira-kira kaki sape yang jadi polis.sape yang jadi perompak)

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

*gua suke main mende ni dulu-dulu. mase kecik-kecik. suke jadi perompak kalahkan polis.

Tanpa Nama berkata...

Kalu dapat hakim berintegriti mungkin boleh dapat sapena Najis dan Bik Mama, tapi kalu dapat hakim **$%! jawabnya gas Bik Mama akan menggegarkan Mahkamah!

Tanpa Nama berkata...

Betul kluangman....tapi jangan lupa...bawak C4 banyak-banyak...kat mahkamah tu ramai orang...tak cukup C4 susah nanti...kahkahkah

Nostalgia abkk berkata...

Kalau dulu Mahathir mintak soalan sebelum ke mahkahmah kita tunggu permintaan Suami Najib.....

Tanpa Nama berkata...

kalau mahathir berjaya lari..anak asuhan beliau apatah lagi.. silap2 hakim pun tak nampak kepentingan membenarkan sapina..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

standard la kalau lari

kalau tak pun mahkamah takut nak dakwa

ha ha ha

visit
http://www.melodymockers.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

najib kalu kena jawap kat makamah,tengok ler dia merapu nanti,kejap ckap tak penah jumpa mat sepol ni,kejap ckap psal biasiswa,kjap cakap jumpa pulak,apa punya tahap bangang pm malaysia,satu malaysia dah di bangangkannya,satu malaysia malu kat satu dunia,kah kah kah