Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 10 Mac 2010

MARI KITA BELAJAR MELONCAT MENGAMBUR



BERITA BERGAMBAR




Nota:
Bekas Setiausha Agung Parti Keadilan Rakyat
sedang memberi kusus melompat kepada ahli
parliment Bangan Serai. Kursus ini penting
untuk memastikan ada fulus masuk. Besar dan kecil fulus
yang masuk beragntung kepada luas tangan
yang meloncat kah kah kah.



INI CARA MELOMPAT SAEKOR SAEKOR - BAYARAN LUMAYAN




nota:
ini meloncat dengan kangkang yang besar.
dua dua kaki perlu dibuka luas kah kah kah



INI CARA MELOMPAT DENGAN BAYARAN SERINGGIT




nota:

ini meloncat kangkang kecil
kaki tak perlu luas
tapi tangan mesti sedia menerpa kah kah kah





45 ulasan:

Nahum berkata...

kahkahkahkahkah aduhaiii macam cibai..

Tanpa Nama berkata...

ha...ha....keatif...5 bintang

Tanpa Nama berkata...

Budaya melompat katak

Kesannya amat bahaya pada kesinambungan dan keutuhan negara.

Budaya yang bakal menjadi ikutan generasi muda akan datang serta memperkayakan masyarakat dengan budaya ugut dan kutuk.

Budaya yang bakal meruntuhkan nilai-nilai kemanusiaan, keperibadian murni dan kesetiaan pada agama, bangsa dan tanah air.

Budaya melompat adalah gambaran awal keruntuhan moral masyarakat dan menyimpang jauh dari kehendak dan rukun agama.

Budaya melompat adalah budaya segolongan masyarakat yang mengimpikan kekayaan, rakus kuasa dan tamak haloba.

keris kena bogel berkata...

Kah kah kah...best bro

Memang kena..kah kah kah

cassa berkata...

KAH KAH KAH
MERAPU, MERABAN, MELABON

MUKE PUN DA MACAM SIAMANG JEK..

KAH KAH KAH

ORANG-ORANG MELOMPAT MACAM INI
JANGAN BAGI MUKA
HINA CUKOP-CUKOP
FASAL PERANGAI INI SERUPA ZIONIS
SUKE SANGAT MENGADU DOMBA

MELOMPAT SANA KROK! KROK!
MELOMPAT SINI KROK! KROK!

SUME FASAL DUIT
SUME FASAL HARTA
DORANG TAK TAU KE
FASAL,
HARTA ITU AHMAD ALBAB YANG PUNYE!

KAH KAH KAH

as sahar berkata...

hahaha..lu memang kreatip lah bro! gelak sakan tuk malam ini..aduii!

samilux berkata...

ini adalah aksi pasaran lompat apa yang namakan .jump driven saja..er..tak ada apa2 makna bagi kita kalau.jump driven ini.driven...er.ini amat merbahaya..kita kena jump driven with affirmative...err..kerana jump with affirmative ini..er ..betul2 with affirmative dan lompat2 ..terkakang with affirmative kangkang landingnya kena soft

stock! recon berkata...

kahkah2.
lancau ini katak2.

saudaramu nikjoe berkata...

kah kah kah


sungguh yang ini benar-benar melawakkan.

mari belajar seni untuk melompat. buat garisan.. depakan kaki, hulurkan tangan ke hadapan, tonggengkan sedikit punggung ke belakang dannn.. ops ops ops satu lagi. satu lagi. zipkan seluarmu itu, kalau tidak, bisa terlihat anumu yang kotot itu kah kah kah kah..

crayon berkata...

kah kah kah.. best entry ni..

http://tubelawak.blogspot.com

Datuk B berkata...

SELEPAS LOMPAT...SELEPAS MASYUK...BOLEH LA GOYANG DUDUK GOYANG JER

KALAU NAK IKUTI 'KURSUS GOYANG' DAFTAR KAT BAWAH NI...

http://umnogoyangtelor.blogspot.com

kah kah kah kah kah...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Masa ADUN BN di Bota, Perak melompat masuk PKR tiada siapa pun mengatakan dia Katak. Malah MB Perak pada masa itu ( Nizar ) turut puji dan menerima beliau. Apabila ditanya wartawan sama ada perlukah Adun tersebut mengosongkan kerusi, beliau berkata tak perlu. Tiada juga gelaran KATAK atau tuduhan menerima rasuah kepada Adun terbabit. Peroalan saya.... mengapa bila sekarang Adun Pkr yang keluar anda semua nak berang dan memfitnah? Adakah anda nampak wang yang mereka terima? Jika tidak anda telah melakukan dosa yag teramat besar seperti memakan daging saudara anda sendiri.

Sivakumar berkata...

HAHAHAHAHHAhhhh
ini paling kelakar punya!!!

Bagus punya, TUkar Tiub..... mana lu dapat ini gambar semua saya pun tak tau la

Tanpa Nama berkata...

Jangan beri publisiti lagi kepada yang telah tinggalkan PR sama ada dipecat atau hampir-hampir dipecat. Mereka ini tak ada ketrampilan bervisi perjuangan, cakap merapu dan akhir sekali mereka memang tiada kualiti intelektual langsung asyik-asyik kerana ' Melayu, agama, dan bangsa' Melayu akan ditadbir oleh orang Cina tanpa disedari Melayu dulu ditadbir oleh Sultan(mantan lanun), penjajah dan UMNO(kasi sapu harta rakyat) dan tak tahu memimpin selain menjaga kepentingan perut mereka dan pastinya kroni-kroni mereka. Diguna habis-habis orang Melayu yang bangang tak boleh berdikari berdepan dengan globalisasi sebagai senjata mereka nak terus berkuasa. Mereka tak nampak segelintir elit menindas semua etnik bukan saja MELAYU PEKAK tapi semua etnik Malaysia

Tanpa Nama berkata...

Apa punya pukimak lompat2 ni...

buat penat rakyat mengundi, kendian ada pulak malaun mengupah...

memang jenis babi sungguh kalo melompat masuk UMNO ni...

tak habis2 budaya membodek ini menular dalam masyarakat kita. kat pejabat, membodek cara bodek di pejabat. kat mana2 semuanya membodek. ketua kampung cara ketua kampung, imam pun cara imam... tak ada otak ka cara nak berdiri atas kaki sendiri wahai orang2 melayu babi?

takper2, bior lo kome nak lompat ka...nak bertelor ka..buat la...inilah cara UMNO nak hilangkan kepercayaan rakyat kat Pakatan... Semoga semua Ahli Parlimen Pakatan melompat sampai mana depa nak melompat... harap2 ada Pakatan Rakyat Baru akan terbentuk dari Pakatan Rakyat yang sedia ada, supaya RAKYAT lebih yakin dengan Pakatan Rakyat yang sedia ada. Susah nak lihat semua warga bersatu macam sekarang, sbb tu depa beli ahli Pakatan supaya Pakatan runtuh.

Aku percaya, RAKYAT akan tetap mengundi PAKATAN sehingga UMNO dan BN bungkus juga akhirnya. Aku tengok, HARDCORE UMNO kat kampung pun, dah tak tahan cara BN urus ekonomi negara dah. Ketua Kampung aku dulu memang kuat UMNO, skrg dia masih menjadi ahli UMNO lagi, tapi mulut dia dah mula mentasbihkan maki-makian terhadap gerombolan dah sejek2 dua tiga bulan ni... Dulu bodo sangat, skrg bila fulus sudah susah nak dapat, baru dia mula guna otak.

rillink berkata...

Babi punya wakil rakyat...dia orang ingat rakyat undi muka dia yang macam babi tuuu keeee!!!kita orang semua undi pada parti pada pru lepas,,,bukan undi calun parti..tolong letakkan jawatan sebagai mp sebelum anda termakan sumpah oleh rakyat yang mengundi parti anda.

merbok berkata...

TUKAQ TIUB.. hang memang kreatif

Tanpa Nama berkata...

from turn-around to about-turn and u-turn.

Tanpa Nama berkata...

kah! kah! kah!
Katak P.Mas yang bergigi macam gigi tikus adalah katak lebih cerdik. Katak ni bukan sahaja pandai melompat, bahkan pandai menipu dan kaki auta. Bukan sahaja parti pembangkang terkena jeratnya, bahkan UMNO juga masuk raganya. Sekarang dia masuk geng stopa dan awg adek, dah jagi DO RE MI, hati-hati katak ini adalah katak puru hantu raya, tak cukup makan tuan pula akan dimakan.
kah! kah! kah!
Katak botak tu adalah drpd spesis katak joget. Dinamakan katak joget disebabkan ketuunan katak ini pandai berjoget, asyik nak berjoget, tak kira tempat. Katak ini kerja sebagai broker, siapa nak jadi katak beritahu dia, hanya 25% komisen.
kah! kah! kah!
Yang tua sebelah katak joget adalah katak afrika, katak ini tak tahu malu, dah tua bangka nak mati esok lusa pun masih nak jadi katak. Nak malukan anak cucu, anak cucy akan tanggung malu sepanjang zaman berdatukkan pengkhianat.
Aku skrg pun malu nak pakai kopiah, takut orang katak macam katak afrika.
kah! kah! kah!

Tanpa Nama berkata...

tengok muka berghaim....muka marah kah?....atau muka sedih?....

aku tengok itu muka terpaksa.....muka orghang yang kena pikul beban pasal prut dah kenyang....kenyang apa?.....dapat jutaan kontrak bila itm jadi uitm.....

jadi kenalah pikul beban mamak tu yang beri dia kontrak2 uitm tuu....

itu ajer

Johan 23.01.84 berkata...

yang ini pulak bagi kursus melompat dari dlm kotak: http://4.bp.blogspot.com/_xCW4Jfa-SWE/SXBBvS50BbI/AAAAAAAAFp0/5D-rcJkT4lA/s400/KT-ezam+kotak.jpg

Tanpa Nama berkata...

aku suka loncat kangkang besar......kah...kah....kahhhhantu kau T.T

Tanpa Nama berkata...

Kena masukkan acara dalam SUKMA, acara lompat katak sebab dah nampak jurulatih2 yang berpotensi..ada harapan emas untuk olimpik.

Kat sekolah pun kena galakkan pelajar2 sertai acar lompat katak.

Lompat katak, sukan rasmi untuk 1malaysia

cobraeite berkata...

lompat samasuk... gunalah papan anjal

Tanpa Nama berkata...

Lompat si katak lompat..

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha...mcm sial ajee muka 2 ekor katak tu.and lu TT..lu mmg otak majjal laa.pagi2 sudah bikin aku senyum seorg2.

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha...kalau 16 sep jd macamnane gaya lompatnye ye.....kahkahakahkah...

cree berkata...

Wakaka...tu bukan gaya nak lompat Bro Isham.Malaon tu tengah berlatih
gaya terjun tiruk.

Tanpa Nama berkata...

ini adalah katak-katak yg tak bermaruah !! pengkhianat !!

tak tahulah macam mana anak cucu 'katak' akan berdepan dengan rakyat kelak !!

Seekor kepala katak sudah muncul, tak lama lagi lompatlah dia ..... woi katak Wee, usah buat wayang, cepat-cepat lompat !!

Puan Ainon Mohd. berkata...

Tuan Tukar Tiub,
Mohon dikurangkan penerbitan wajah katak-katak itu. Saya jadi stress!

Tanpa Nama berkata...

Aku tak sampai hati nak letak nama katak untuk MP/ADUN yang lompat parti. Aku rasa lebih sesuai dipanggil diorangni pelacur je sebab jual maruah dan muka tak tau malu. Pelacur! pelacur! pelacur! ong ong ong

Tanpa Nama berkata...

kahkahkaha,begitulah nak hidup,kenalah lompat

Tanpa Nama berkata...

Apa lah tukaq tiub nih. Hang tak reti cerita sebenaq apa yg dorang dok khabaq tu.

Gambaq 1. "Orang-orang Pakatan yg masuk Gerombolan banyakkk-banyakk"

Gambaq 2. "Orang-orang UMNO yg masuk Pakatan sedikittt-sedikittt"

Gambaq 3. "Orang-orang UMNO yg masuk MIC jaranggg-jarangggg"

KAH KAH KAH

bennyloh berkata...

Semua Gemuk2, malas, kaki belakang ta gerak hanya tangan sahaja. Mana boleh pakai lompat macam ini. Kah kah kah

raj raman berkata...

Mereka bertiga ini bukan katak,tapi menipu orang yang duduk macam katak di bawah tempurung.

rajraman666.$$$,kuasa dan untuk publicity mereka melompat macam katak.

We can be racial but can't be racist.
Thank u.

Tanpa Nama berkata...

Comrade TT... kah kah kah. Ada lagi PKR yang akan melompat. Betul lah idola aku Tun Dr M cakap hari tu masa Anwar nak tarik parlimentarian BN. Dia kata Pakatan boleh bagi apa? Dia dah bagi hint dah. Sempoi orang tua tu.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah macam sial la kau punya lawak.

Tanpa Nama berkata...

Cara melompat tok siak sakit pinggang ttinggal tu .. ibu katak tu :D

Tanpa Nama berkata...

kreatif gilak bro syam

saudaramu nikjoe berkata...

woit tt. aku mau tengok komen aku. lu pergi mana?

Tanpa Nama berkata...

tangkap ini katak, buat umpan toman je..

Tanpa Nama berkata...

Bro! Brahim nak buat parti katak kat malaysia ni itu pasal la banyak katak melompat.Bro! lu punya blog best la..

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha! adoi.. you make my day, la bro! lawak gila!

Deskripsi 'lompat kangkang kecil' kreatif gila, beb! Agak2 boleh dicari pics mamat2 pelompat lain ni, dan buat slideshow dengan running commentary macam sportscaster buat commentary jenis2 lompatan atlit figure skating masa tengok winter olimpik! "Ya, itu dia lompat kangkang kecil yang dipelopori atlit ini, dengan darjah kesulitan .00001 peratus...dan satu lagi! flip kuak depan 1malaysia...hebat...itu dia, skill ketiga kita tunggu dan lihat, atlit ini...konsentrasi tajammm...dan YA!! YA! itu dia, berjaya dilakukan tanpa jatuh, lompat seringgit 1MALAYSIA! lompatan jelas dan kukuh, itu dia tepukan gemuruh dan balingan selipar sudah memenuhi arena menandakan kesahihan atlit kita di arena sekarang..Laporan sah tuan2 dan puan2, ya! kita emas! 1Malaysia emas! untuk acara lompat dan ludah pengundi! kita kembali ke studio".

mangkuk punya katak!

sardindalamtin berkata...

aku nak tanye Pak Isyam, bukak sidang dewan rakyat nanti sape yg akan dilantik jadi ketua katak.

kalau kerajaan ketuanya PM, kalau pembangkang ketuanya ketua pembangkang tp kalo katak nak panggil ape.....?????

Lang berkata...

ini bukan katak dalam crita fairy tales tu kan... bila cium jd putera raja...

yang ni tak layak di cium... di terajang jek layak utk mereka ni...