Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 April 2010

KALAU BODOH JANGAN HEBOH DALAM AKHBAR



RAKYAT MINTA LAIN - YANG LAIN DI BERI




PKR DICABAR LETAK CALON BUKAN MELAYU - melayau

Parti Keadilan Rakyat (PKR) dicabar meletakkan calon bukan Melayu pada Pilihan Raya Kecil Parlimen Hulu Selangor pada 25 April ini bagi memberi keadilan kepada semua kaum di kawasan tersebut.

Ketua Penerangan UMNO, Ahmad Maslan berkata, ini memandangkan dua daripada tiga kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) di Parlimen Hulu Selangor iaitu Hulu Bernam dan Batang Kali kini disandang pemimpin Melayu.

Katanya, oleh itu adalah wajar jika kerusi Parlimen diwakili oleh pemimpin bukan Melayu di samping DUN Kuala Kubu Bharu memandangkan jumlah pengundi Melayu dan bukan Melayu adalah seimbang.


KAH KAH KAH…

woit…. BUAT KERJA BODOH BUAT APA?.... kah kah kah..

woit… KALAU GEROMBOLAN SUDAH BODOH…. BODOH LAAA SEORANG SORANG..kah kah kah..

kah kah kah…. NAK AJAK ORANG PAIAN JADI BODOH BUAT APA….. kah kah kah…


nota:
kenapa tak bagi bekas mb besar tazn seri mat taib
jadi calon.

mat taib kacak bergaya kaya berwibawa dan akan menjamin
kemenangan mutlak.

kenapa sabotage tan seri ini ?

lihat mat isa pendek - sudah bergaya menang di bangan pinang.

siapa sabotage tan seri mat taib?
toyo?
noh omar?
muhyiddin?
semua takut dengan penumbok tan seri mat taison kah kah kah




18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini paling bangan punya hujah, tak boleh dipersalahkan jua kerana depa dalam kerangka 'Ketuanan Melayu' lapuk! Kalu nak cari perseimabang cuba cadang beri orang bukan Melayu jadi Naib Canselor di beberapa IPTA atau Tiabalan PM kepada bukan Melayu mungkin orang India kalu orang Cina mungkin meletup jubur Saiful atau si Katak, tak mungkin boleh berlaku melainkan langkah mayat depa dulu.
Apa punya logik punya cadangan dari si bangan Ahmad Maslan tu! Hai orang UMNO u tak boleh fikir juga? Ketuanan Melayu dah SEMBELIT!

Tanpa Nama berkata...

Apalah bodoh punya Ketua Penerangan...kenapalah najib ambik kau jadi Ketua Penerangan...buat malu aje...kalau kau nak marah...marahlah najib...najib yang nak letak calun MIC...yang kau pi cabar PKR tu nak buat apa?

Kau baca The Star ari ni tak?...Aminah Penang tu nak jadi calun bebas kat PRK Hulu Selangor...kau sokonglah dia...macam ada berani?

Tanpa Nama berkata...

woi! lu parti mane mau bising2 pasal calon.jaga rumah sendiri la.

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin UMNO yang telah dirasuk hantu' Ketuanan Melayu' akan tak habis-habis memuntahkan hujah/pandangan/idea yang bangan, semuanya nak menarik perhatian bahawa orang Melayu itu sentiasa tak selamat jika taat setianya kaleh ke PR. Dahlah tadbiran UMNO bangan salahkan orang Melayu nak pilih atau kasi can bersyarat kepada PR. UMNO dah tak boleh 'deliver' dan asyik guna taktik 'Orang Cina nak makan Melayu' dah tak laku pada era kini, era Dato' Harun atau Madey bolehlah, tapi orang dah tak mau lagi Ketuanan Melayu, polos, kosong, penuh tipu dan paling teruk lagi ia bangan punya ideologi!

Saiful berkata...

alan ..alan haslan..hang jadi bodo sorang sudah la..kami tak kwn ngan org bodo2 ni..

Tanpa Nama berkata...

Inilah kenyataan paling bingai dan bangang dari seorang besar Umno tak masuk akai langsung...

merbok berkata...

NI LA BENDA PALING BODOH YG MENATANG UMNO BUAT HEHEHE HAHAHA KAH KAH KAH ...MCM DAH TAU TAU JA NAK KALAH.

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah tak ada modal betul lah gerombolan ni, dah bodoh nak ajak orang bodoh sekali hahahaha dalam BN memanglah perpaduan tu satu masalah, dalam PR masalah perpaduan ni tak wujud, jadi tolonglah jangan ajak orang jadi bodoh sekali hahaha bangang punya gerombolan

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah..
"kalau nak keseimbangan, suh pkr letak calon bukan melayu.."
mcm mana dia tau pkr akan menang?

indraputra80 berkata...

Quote"kenapa tak bagi bekas mb besar tan seri mat taib
jadi calon"unquote.

Gua manyak suka klo Tan Sri nie jadik Calon .

Die nie cukup prihatin dgn budak budak Tadika,yg di tutup klas(Sekolah) nya.

Nanti dia akan pangku , bagi budak budak tur duduk atas riba ,dgn wajah sdy ,1000 kerutan melakar di wajahnya.

Sayang Pak Jib tak pilih die.

Bakal kalah lah Grombolan di buat nya.

Insyallah.

mosabit berkata...

dah dia terkencet tak dapat letak melayu...suruh pulak orang lain jangan letak melayu....

ini bukan bodoh ..ini terencat akal.....

kah kah kah kah kah kah ....

Pro-Rakyat berkata...

orang UMNO semua pelacur.

orang UMNO semua munafik.

orang UMNO semua celaka.

sokong UMNO = sokong kemungkaran = bersubahat = masuk neraka la jawabnya!

Tanpa Nama berkata...

apa la kau ni pro rakyat.tak baik ckp mcm tu.pakatan rakyat pun bukan baik semua.

Pro-Rakyat berkata...

Aku tak cakap pasal Pakatan Rakyat. Aku cakap pasal UMNO. Ko orang UMNO ke? Ko terase ke?

Orang Islam yang berpegang teguh dengan akidahnya takkan sokong UMNO. Orang tu mungkin sokong PAS, PKR atau tak sokong mane2, tapi yang pasti dia takkan sokong UMNO.

UMNO diterajui oleh makhluk2 yang mengamalkan politik wang & rasuah. Rasuah tu haram. Tapi diorang halalkan rasuah. Buktinya dah cukup banyak. Pertahankan kalimah "Allah" macam nak berperang. Bukan munafik namanya tu?

UMNO gunakan kalimah "Bumiputera" untuk kaut keuntungan peribadi. Projek2 besar untuk bumiputera sebenarnya adalah untuk kroni. Bukan pelacur namanya tu?

Skandal sistem komputer PDRM diselia orang Israel. Padahal kata Israel ni musuh. Sekarang camne? Tak celaka namanya tu?

Sekarang ni, ketuk kepala sendiri, tanya kat mana moral, kat mana iman. Kalau tak jumpa, pandai2 gi carik sejadah, sendiri mau ingat!

tangkat berkata...

kalu ada anugerah ketua penerangan parti2 politik malaysia bagi katogeri paling bangan dan bodoh tahap gaban...aku rasa mamat ni yang paling layak... ketua jkkk kt kmpung aku ni pun tak bangang sampai tahap macam ni....

ahli umno ulu yam berkata...

sebagai umat melayu, aku akan undi calun dari bangsa aku sahaja, tak kira sapa yang penting dia mesti melayu dan berugama islam.

aku lebih rela bagi pencen kat bangsa sendiri dari bangsa lain, sesungguhnyan orang islam itu bersaudara.

berhati2!!!! dalam memilih calun.

azreen berkata...

tak kan x paham toleransi politik kot..abis tu nuar berahi tu harap undi melayu je ke?? malahan calon bukan melayu pkr pun mngharapkan undi melayu..dh namapun melaysia, rkyt berbilang kaum

pkr letak la calun bkn melayu..

Tanpa Nama berkata...

Ayam inilah yg pergi menoreh getah kat Manek Urai sebelum penamaan calon PRK Manek Urai dulu....berjiwa rakyatlah kunun.
Ketua Penerangan Gerombolan paling kartun dlm sejarah. Tergamak dia beri idea yang paling pondan begitu...
kih...kih...kih...