Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 10 April 2010

SEMUA KERANA GILA BURET



EMPAT BURET UNTUK PILIHAN




PERISIK ISREAL DI BUKIT AMAN : HISHAM ARAH SIASAT - malaysiakini

Kementerian dalam negeri akhirnya mengakui bahawa wujudnya masalah dengan firma komputer yang mengendalikan perisiannya di Bukit Aman dan telah mengarahkan perkhidmatan berkenaan ditamatkan.

"Sebagai rekod, kontrak dengan syarikat Asiasoft telah ditamatkan,” kata Hishamuddin Hussein di Putrajaya, hari ini.

Selain itu, katanya, kerajaan akan mengambil empat pendekatan bagi menyiasat dakwaan bahawa perisik Israel berjaya menembusi maklumat dalam pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM).

Hishammuddin berkata sebagai langkah permulaan pegawai khasnya telah diarahkan untuk membuat laporan polis.


KAH KAH KAH..


woit…. ENTAH APA CHIPS DAN PROGRAM YANG TELAH DI PASANG ISREAL…. kah kah kah…

woit….BARU SEKARANG NAK SIASAT… kah kah kah..

woit… BERAPA LAMA CERITA INI TELAH DILAPOR OLEH RAJA PETRA…kah kah kah..

kah kah kah….. INI SEMUA KERANA GILA BURET DAN GILA DUIT…. kah kah kah..

woit… ADA GILA BURET MONGOLIA…. kah kah kah..

woit… ADA GILA BURET CHINA DOLL DARI SINGAPURA… kah kah kah..

kah kah kah….AKHIRNYA NEGARA TERJUAL…. kah kah kah..

woit… PELIK PELIK PELIK…. MANA PERGI NYA PERKASAM… kah kah kah..

woit… MANA PERGI NYA PUKIPM…kah kah kah..

woit… MANA PERGINYA GPMISS… kah kah kah..

woit… MANA PERGI NYA PERWIRA DAN PEWAREH… kah kah kah..

kah kah kah… TAK HEBOH PULAK HAL INI…. kah kah kah…



7 ulasan:

wan berkata...

nama penuh hishammuddin, nama pendek hisham, nama manja isha.

Tanpa Nama berkata...

auw auw auw auw auw auw auw auw

Tanpa Nama berkata...

Ye ke berita ni....semalam dalam tv, dia kata nak report polis kerana Anwar bohong pasal isu yahudi tu...mana satu yang betul ni?...confius 1Malysia....

Tanpa Nama berkata...

Nak pegi mana lagi..ini sumer hal, mereka dah mati akal nak cari jalan bagaimana nak membodek la... kesian idea membodek sudah kene checkmate.

Tapi jangan bimbang, ngo-ngo bangang ni, keimanan mereka-mereka terhadap gerombolan sudah melebihi keimanan mereka kepada Allah Taala.

Walau bebal macam mana sekalipun gerombolan, pada mereka, mereka menganggap Allah Taala itu sungguh bodoh untuk ditipu. Mereka rasa merekalah yang terpandai dan terbaik, sebab mereka telah bersekongkol dengan Yahudi yang bijak. Sekarang dengan Yahudi sudah tak boleh berkawan, sbb tu idea sudah menjadi pupus secara tiba-tiba.

Saiful berkata...

nama jahatnya lidah kontot..nah sekarang sapa dia yg ajen yahudi ni..sapa..poodah..tu pun rakyat msia dok terhegeh-hegeh dia org ni pejuang melayu..poodah..pi kencing atas kepala geng2 ni saja..clp pandai..berita semuanya baik..poodah..

Hang Kelam berkata...

mengancam keselamatan negara, hukumannya ISA.

sebagai menghormati kedaulatan negara dan untuk menjamin keselamatan negara. Wajarlah pak najib, hishamudin aw aw, musa ... dan pemimpin2 BN yang lain secara suka rela menyerah diri untuk di ISA kan.

DEMI KESELAMATAN NEGARA !!!! kan, kan, kan ....

Tanpa Nama berkata...

NGO NGO mangkuk ayun ni pungkuk dah kena tutuh kat israel pasal tu tak menyalak,cuba kalau PR yang bikin pehh punyala sial ngo ngo mangkuk ayun ni menyalak,dia la wira melayu terulung,pembela islam dan segala wira semua dia punya tapi bila kena kat bab israel ni semua macam pukimak,apasal kau tak menyalak,takut tak masyukkplak nanti,oiiiii ngo ngo mangkuk ayun berhentila membodek,mengampu,mengipas,menjilat jubur, orang kampong dah tau perangai buruk ketua2 ngo ngo mangkuk ayun ni.perkasa konon,PERKASA KEPALA BANA