Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 Disember 2010

MAT BISUL KATA LEE KUAN YEW PAU MAT MONGOL




MAT MONGOL KENA PAU



nota:
jangan kita lupakan kes
pembunuhan altantuya
sentiasa kita ingat mengingatkan
satu sama lain

anak anak muda yang tidak tahu
kita wajib beri tahu
ini tugas negara

ingatkan nama nama ini:
najib razak
razak baginda
rosmah mansor
azilah dan lain lain



DAP TIRU STRATEJI PAP – melayau

Masyarakat Islam di Malaysia perlu menolak DAP walaupun parti itu menggunakan pendekatan Islamik kerana jelas ia serupa dengan strategi PAP ketika parti utama Singapura itu mahu mendapatkan kuasa.

Zulkifli Noordin berkata, umat Islam harus sedar dengan 'silap mata' DAP itu kerana matlamatnya hanya mahukan sokongan penduduk Islam bagi membolehkan parti tersebut berkuasa.

Beliau meminta penduduk Islam melihat apa yang berlaku di Singapura, bagaimana umat Islam di negara tersebut dipinggirkan selepas menjadi alat kepada bekas Perdana Menterinya, Lee Kuan Yew dan parti PAP untuk memperoleh kuasa.

"Semasa merancang strategi untuk berkuasa, Kuan Yew dan PAP menjadi terlalu Melayu. Masuk masjid turun masjid menjadi lumrah. Setelah berkuasa, umat Islam, kaum Melayu tiada dalam kamus Kuan Yew mahupun PAP.

"Melayu yang menjadi alat mereka mendapat kuasa akhirnya diterajang dan dengan politik yang licik akhirnya Singapura hilang daripada rumpun Melayu,'' katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… PEJUANG ISLAM… BILA NAK PULANGKAN BALIK 15 RIBU RINGGIT…. kah kah kah..

woit… CAKAP ISLAM… MULUT BERBUIH BUIH BERZIKIR…. kah kah kah..

kah kah kah… TUNGGANG TUNGGIT…TAK HENTI HENTI… kah kah kah..

kah kah kah… POP PREK POP PREK CAKAP HAL ISLAM…. kah kah kah..

kah kah kah… TAPI SUKA MENIPU SEPANJANG MASA… kah kah kah..

woit…LEE KUAN YEW BUKAN SAJA PAU ORANG MELAYU SINGAPURA… kah kah kah

kah kah kah… ORANG MELAYU MALAYSIA PUN KENA PAU…. kah kah kah

woit… LEE KUA YEW SUDAH POW MAT MONGOL…. kah kah kah..

woit… LEE KUAN YEW BUAT SILAP MATA… kah kah kah..

kah kah kah… GAMBAR ALTANTUYA ADA DI SINGAPURA… kah kah kah…

kah kah kah… ITU SEBAB SINGAPURA DAPAT TANAH KTM… kah kah kah..

woit… MANA MUNASABAH … 400 EKAR TUKAR DENGAN 4 EKAR…. kah kah kah..

kah kah kah... ITU TANDA LEE KUAN YEW SUDAH PAU... kah kah kah..

nota:
mat bisul ini bila nak pulangkan 15ribu ringgit
dipinjamkan olek kawan dinsman kepada mat bisul
kerna mat bisul tak ada duit untuk bayar wang pertaruhan
semasa pilihanray yang lalu.

kalau tt buat fitnah sila bawa tt ke mahkamah
tak cukup mahkamah malaysia bawa ke
mahkamah dunia kah kah kah…


11 ulasan:

pakwe berkata...

kesian zul ko bantai dia cam ni...ahahahahahahah

ko pnah face 2 face ngn dio tk???

mattbisuol berkata...

mat bisul menyalak sudah...pong pang pong pang hutang tak bayar...kahkahkah lekeh aih

Tanpa Nama berkata...

BABI BERKAWAN DENGAN BABI
ANJING BERGAUL DENGAN ANJING

BANGANG BERSAUDARA DENGAN BAHLOL
BODOH SAMA DENGAN KEPALA TAHI

TUKAR TIUB BANGSAT
SERUPA DENGAN KEPALA BUTUH KARPAL

Tanpa Nama berkata...

bila mat bisol nak saman tt agaknya? klu menang blh bayar utang.

Datuk berkata...

Orang mcm ne harus dibantai.. jgn biarkn org penipu pencacai perasuah jd pemimpin..sekali menipu,selamanya jd penipu..keja bkn nak tlg rakyat tp rembat harta rakyat..mentekedarah duit rakyat..dia jg perut mereka sj..

zikrie berkata...

alahai, beginikah nasib riwayat hidup si najib?? Tottttttttt..

semalam aku ade tgk berita umno, ucapan najib kat mn entah.
dia ckp : "mungkin negara len ade 1 ini dan 1 itu tapi negara len xde 1 malaysia rakyat didahulukan pencapaian di utamakan"
kah kah kah kah..
kat israel pn dah tentu rakyat dia di utamakan kalau x, xkn mat palestin kena halau..

tepukan gemuruh untuk najib.." rakyat didungukan." hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

di malaysia ni dah lama juga melayu kena pau tu ha di pulau pinang waktu gerakan memerintah banyak tanah kena pau dan dirembat oleh cukong2 tak sedar lagi ke...
kah!kah!kah! jaga2 nanti bisul meletup macam merapi..

Tanpa Nama berkata...

tu duk buat kenyataan pro UMNO tu nak duit lah, bukan ribu, tapi juta dapat tu, PRU akan datang ni tanding utk BN, berjuta-juta dapat tu, tapi lepas tu dia nak bayar yang 15 ribu tu tak tau lagi laaa..

Tanpa Nama berkata...

Menurut pandangan dan penjelasan dari penyokong UMNO , UMNO memang tidak ada kelayakan dan kebolehan untuk berurusan dengan negara luar. sebab itu perlu APCO. jadi saya sarankan supaya UMNO tidak lagi bertanding dalam pilihanraya, dan bagi APCO pulak bertanding.....

benci be-End berkata...

marah tanpa nama diatas tu...ore2 be-End konpem tu...puok2 ni nak debat tak pandai cuma pandai kluar kata2 kesat jah...baso jenis hok takdok teloq...kahkahakahak...ptuiiii be-End!

eddy berkata...

Sepanjang aku tengok blog-blog berkaitan politik dimalaysia nie, aku lihat blog2 dari PR kurang menggunakan picture yang diubah suai, dalam masa yang sama jugak, kurang menggunakan bahasa kesat dan kadang-kadang lebih jelas. good job tukar tiub ataupun mana-mana blog Alternatif,