Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 Disember 2010

TOLONG JANGAN TIPU - INTERNET SUDAH WUJUD !



LIHAT DAN TENGOK



nota:
kenapa sama dengan
zionis isreal?

kalau ori kenapa sama?
sama sama ori? kah kah kah.






PM KECEWA FALSAFAH SATU MALAYSIA DITUDUH CIPLAK - melayau

Najib Razak melahirkan kekecewaan apabila satu Malaysia dituduh sebagai falsafah yang diciplak daripada negara lain.
Sedangkan kata najib , satu Malaysia adalah hasil ciptaannya sendiri untuk memacu negara.
“Negara lain ada satu itu dan satu ini tetapi tidak ada negara lain yang ada satu Malaysia, Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan,’’katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… LAGU TERANG BULAN DI CIPLAK…. kah kah kah..

kah kah kah… BENDERA DI CIPLAK…. kah kah kah..

kah kah kah… SATU MALAYSIA INI DARI ZIONIS APCO… kah kah kah..

kah kah kah… INI IDEA ZIONIS ISREAL… kah kah kah

tak percaya ?
lihat dan baca:

INI BUKTI DARI ONE ISRAEL





INI LAGI BUKTI ONE ISRAEL




CIPLAK DARI INDON



nota:
slogan rakyat didahulukan
pencapaian diutamakan pun diciplak

sedarlah sikit inizaman internet
ini era wikileaks
hentikan lah projek membodohkan melayu
cukup lah - dah ramai melayu bodoh kah kah kah !

25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau Makcik kat Felda bolela Wahai PM ku...cukup2la...

tapai berkata...

kahkahkah...hishamudin rais bodo ka..kahkahkah....

Tanpa Nama berkata...

jangan risau, melayu bodoh ni memang ramai...melayu ni malas nak baca, nak fikir pening2 lagi la tak nak, itulah pasai sampai bila2 pun bodoooooh kena tipu BN sampai mati

Ha ha ha berkata...

Isham.. Which one is original..

One Malaysia or One Indonesia..ha ha ha..

If 1 Indonesia is original, then 1 Malaysia is 1 Maling-sia..there all Maling..ha ha ha.

1Ameno berkata...

KAH KAH KAH
MENUNJUKKAN KEBODOHAN APCO...
DAN KEBANGANGAN BN MALAYSIA
TERRRSILAP LETAK 1INDON KA MMG DAH RANCANG AWAL2...

KAKKKAKA KAN DAH KANTOI NGAN RAKYA... MANE NK LARI LAGI??
MAMPOS LA MAT MONGGOL TAK TAU NK KASI ALASAN APA...

tapai berkata...

setakat komen guna tanpa nama baik x payah...bangang...bodoooo

Tanpa Nama berkata...

tapai kalau peram lama2 jadi apa ek?
sedap jer mengata kat org..

dawsa berkata...

tapai bodoh dan busuk..hahahahahahahahahahaha..

apa apa pun ok berkata...

ustaz.... ooooo..... ustaz.... kahh.. kahh.. kahh.. ustazah tu mana ada ciplak ye x.... kahh.. kahh.. kahh.. betis bagai bunting "babi" mmg canteekk dipandang (lagu btn) kahh.. kahh.. kahh.. original lancau namanya.... kahh.. kahh.. kahh.. mmg betul la perangai ustaz ni ustaz al-mongoli dan ustazah al-badakiah-cambabi kahh.. kahh.. kahh..

tapai berkata...

ek eleh...aku mengata kat org hang nampak...dlm blog ni lg banyak kata,fitnah,tipu kat irg lain hang blh buat xnampak plak..

tapai berkata...

org xdak akai ja nak simpan tapai lama2 mcm dawsa...hahaha...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

itu hari sama dgn israel
skng kenapa sama pulak dgn indonesia
mana satu yg ori nih

rakyat makin biol kena tipu
cuma tapai aje tak biol walaupun kena tipu ulang2 kali

1Ngong berkata...

org kita ni memang pakar ciplak menciplak
sebijik macam ah kong jual cd haram kata cd dia ori. dan kita pun beli

cd ciplak - haram!
logo ciplak - tak haram?

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Alaaaa TAPAI

kalau tak puas hati dengan tukar tiub pun, bantailah dengan fakta

Faktanya: kat internet dah sah 1 kita dengan 1 israel sebijik sama. Ni timbol pulak 1 kita sebijik sama bunyi dengan 1 indonesia. Apa cerita. Itu faktanya....

ni hang bantai ikut cara orang tak ada akal. Cara hang bantai tu sebijik macam cara mat mongol bantai pr (Bantai tanpa membaca)

Ada otak fikir. Jangan letak otak kat lubang jubor. Nanti sampai ke mati kena tipu. Jangan sampai "Mati dalam amno!". Tak ke mana pun kalau mati dalam amno.

Kau ni tapai, "pandai tak boleh diikut, bangang tak boleh diajar" Kata belajar sampai ke universiti. Duit ptptn dah rembat ke belom? Ker tengah sedap rembat duit projek amno?

Suku Samdol berkata...

TT, Tula pasal bila orang Indonesia panggil Malaysia sebagai "Malingsia" melatah tak tentu pasal plak orang kita.
Maling = Pencuri
Kita curi idea depa.
Kita curi budaya depa.
Kita curi lagu depa.

Pastu tak mengaku ... nampak sangat kesamdolan orang yang menyangkal itu!

Mat Lendir Kg Lonek berkata...

Kepada Mat Tapai....

Kalau nak menapai kat sini pun biarlah ikut cara yang betul. Ni hang main bantai tukar tiub tanpa fakta ni apa hal. Kalau nak bantai pun gunalah fakta. Kalau main cakap "bodoh bangang" tapi tak ada fakta, nampak sangat hang yang bodoh dan bangang.

hang tahu ke faktanya? Faktanya kat internet 1Kita sama dengan 1Israel. Sekarang ni, perkataan 1Kita pulak sama dengan 1Indonesia. Itu fakta dalam internet yang TT cuba huraikan.

Hang datang terus bantai main"bodo bangang". Cuba guna otak atas kepala atas tur. Jangan hang letak otak hang kat lubang jubor. nanti sampai mati hang kena tipu. Mati dalam tipu. mati dalam amno. Apa pekdah?

Cuba baca dulu sebelum bantai. Dah ada fakta, bantai aje lah. tapi bantai dengan fakta. Dulu kata belajar kat unibersiti, tak kan kat unibersiti tak baca, tak kan menciplak aje kerja? Faktanya? Banyak budak unibersiti ciplak tesis budak lain dan tukar ayat sikit2 aje!

Kalau hang bantai tak pakai akal, aku kata hang ni "pandai tak boleh diikut, bangang tak boleh diajar".

Orang kalau tak boleh diikut atau tak boleh diajar, lebih baik mati awal. faktanya kenapa mesti mati awal? Sebab jenis tak ada otak ni tak memberi faedah kepada rakyat dan negara. Ikut telunjuk lembu, hang akan jadi lembu. Ikut telunjuk badak hang akan jadi badak. Sebab tur kena baca supaya otak kita boleh pakai.

Lagi satu, kalau setakat guna nama tapai, tapi sembunyi identiti sebenar, lebih baik tak payah pakai nama. Pakai "Tanpa Nama" lagi lebih mulia. Cakap kena buat, bukan cakap ikut kelentong mat mongol. Faktanya< mat monggol kelentong sebab duit nak buat 100 tingkat tu dah masuk bajet tapi kenapa kata pnb pulak nak buat. Kalau pnb nak buat tak payah masuk bajet laa.

Lainlah kalau hang sekarang tengah tibai projek grombolan. Memang boleh bantai dan tibai TT tanpa fakta!!! Sebab kalau hang tak tibai TT dan PR menang PRU13, poket hang akan kering.

Kering sekering-keringnya!!!

wongong berkata...

ishh... ada pulak mat indon menyibuk sini.. gi main jauh-jauh... tolong para setinggan di Jakarta pun lagi baik dari dok sibuk pasal lagu laa.. pasal tarian laa... low class losers..

Tanpa Nama berkata...

walaupun aku 'Tanpa Nama' tapi, aku tau apa itu Tapai....

tidak seperti makluk di atas yg menggelarkan dirinya tapai... tp,
tidaklah ia kenali diriku..sbb aku tanpa nama...

kah kah kah...kah kah kah...

Renung-renungkan dan selamat beramal!

tapai berkata...

kah kah kah...pecaya la sgt hangpa semua nih...semoga Allah buka hati hangpa utk tgk benda yg btoi...aminnn...

Ha ha ha berkata...

Ha ha ha..

Suku Samdol...erecctionnnn!!!..opssss..silapp corrections!!!..ha ha ha

Kita tak curi lagu depa...kita curi lagu Perancis...Depa pun curi lagu Perancis..ha ha ha..

tapai berkata...

kah kah kah...
mat lendir kampung lonet...hang bantai aku pakai fakta ka???
hg xtau apa2 pun pasai aku..kahkahkah...ludah ke langit kena muka sendiri...mcm hg la mat lendir..nama tapai lebih mulia dari lendir2 seperti lendir2 yang dijumpai dlm "tuttttt" pemimpim anugerah presiden hg...kahkahkahkah

Suku Samdol berkata...

Kepada Ha Ha Ha:

Betul la tu, lagu terang bulan ngan memula moon tu kena ciplak jadi Negara Ku!

Adessss ... x kreatif langsunglah org kita nak cipta lagu sendiri!

Tanpa Nama berkata...

BODOH BETUL LA KORANG NI BG KOMEN... WATPE GADUH2? BANGANG... BETUL LA APA YG PM BUAT TU.. MANA ADA TIRU SESIAPA? MANA ADA CIKPLAK SESIAPA.. ITUKAN IDEA DIA SENDIRI.. CUMA ILHAM TU APCO YG BAGI.. IDEA PM SENDIRI PUNYA... APALAH BANGANG KORANG NIE.. KORANG INGAT TU PM TU BODOH MACAM KORANG KE? KALAU BODOH MCM KORANG DIA TAK JD PM LA..

ha ha ha berkata...

Ha ha ha...

Tapai..Kadang-kadang ..kita kena jadi bodo untuk pandai ..jangan perasan Pandai tapi Bodo...Takut orang panggil Bodo Sombong ...ha ha ha..Agak-agak ...hang dok kat golongan mana?

Tanpa Nama berkata...

tapai macam tutt