Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 Disember 2010

RAHSIA TERBONGENG !



KES RASUAH YANG DIPENDAMKAN




nota:
malaon ini
hampir menjadi
tpm jika madey
tak sabotaj dia

maloan ini cukup licik
bayangkan kenapa dia bawa
anak mat mongol bersama kalau
tidak ada niat nak raba telooo bik mama kah kah kah



MELAKA MINTA KEDUTAAN KITA SIASAT TNI TAHAN PESAWAT HERITAGE AIR - malayau

Melaka hari ini meminta Kedutaan Malaysia di Indonesia menyiasat punca yang mendorong Tentera Nasional Indonesia (TNI) menahan pesawat Heritage Air yang membawa rombongan kerajaan negeri di Lapangan Terbang Juanda, Surabaya, semalam.

Ketua Menteri, Mohd. Ali Rustam berkata, makluman awal yang diterima oleh pihaknya menyatakan, TNI bertindak demikian ekoran juruterbang pesawat tidak mendapat kebenaran mendarat di lapangan terbang itu.

Menurutnya, kerajaan negeri turut mengarahkan agar tindakan yang sama turut diambil oleh pihak pengurusan syarikat penerbangan terbabit bagi menyiasat kesahihan dakwaan berkenaan.

"Saya juga tidak pasti apa sebenarnya yang berlaku tetapi juruterbang pesawat memaklumkan dia sudah mendapat kebenaran pihak lapangan terbang untuk mendarat di situ bagi mengisi minyak sebelum meneruskan perjalanan balik ke Kuala Lumpur," katanya.

Mohd. Ali mengulas akhbar dalam talian Kompas.com semalam mengenai tindakan TNI menahan pesawat sewa khas jenis BAE 146-200 yang dinaiki sejumlah rakyat Malaysia di lapangan terbang Surabaya semalam.

Kata beliau, pesawat tersebut dinaiki 82 penumpang dengan 20 daripadanya termasuk beliau; isteri, Asmah Abdul Rahman dan seorang anak lelakinya serta pegawai kerajaan negeri dalam perjalanan dari lawatan kerja selama dua hari di Timor Leste.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


kah kah kah… TERBONGENG ! … TERKANTOI!…. kah kah kah

woit… LUBANG NYIRU APA BUAT DI SANA?.... kah kah kah..

kah kah kah…. INI TIMOR LESTE… KEPALA BANA APA NAK BELAJAR DI SANA?.... kah kah kah..

kah kah kah… SAMPAI 20 PERGI BELAJAR... RAMAI ORANG BODOH KE DI MELAKA?…. kah kah kah..

woit…. LAWATAN KERJA APA …. ANAK MAT MONGOL PUN ADA SAMA… kah kah kah..

woit… PERGI MENGENTOT KE ATAU NAK NYULUDUP BARANG?.... kah kah kah..

kah kah kah… TAK CUKUP CHINA DOLL DI JUNGKER STREET…. kah kah akh

kah kah kah… KALAU TOYO PERGI KE DISNEYLAND… RUSTAM PERGI KE TIMOIE LESTE…kah kah kah

kah kah kah… TERIMA KASEH TNI – TENTERA NASIONAL INDONESIA… kah kah kah…

nota:
tak kan sprm tak baca berita ini
kah kah kah
atau buat donno sahaja kah kah kah

ini bukan fitnah
tak percaya baca laporan ajensi
berita indonesi bawah ini :

The Kompas.com news portal quoted Indonesian military spokesman First Admiral Iskandar Sitompul as saying that the BAE 146-200 aircraft left Dili, Timor Leste, and landed at the airport yesterday afternoon.

The report said that the aircraft had actually been given permission to enter Indonesian air space, but the agent for the flight failed to secure landing rights.
As such, when the aircraft had to refuel in Surabaya, it was detained. It was allowed to take off at about 8pm last night.

According to Kompas, the flight was carrying members of the Malacca government, a cabinet minister and “Prime Minister Najib Tun Razak's son”.

The unnamed minister and premier's son, plus four others, were however allowed to fly out of Surabaya on a commercial airliner.

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

anak beranak kaki ngentot??!!! lawa ke betina timur leste tu??

Cob Nobbler berkata...

wow..timor leste..taste biar rare beb..kahkahkah!

akmal berkata...

aku kalo geng2 UMNO ni...pade aku banyak kencing dari betul....pegi MAMPOS ngan korang semue...

hidalgo.sw berkata...

gampang brengsek bodo kali kamu ngentot kemunafikan besaaaaar ..haha ..paling best yang dah lama aku tak dengar is 'kepala banaaaaaaaaaaa!' TT, i luv ur nationlanguage man!

Bigfish berkata...

Bawak famili makan angin cuti sekolah ye pak DAR? ke nak cari ramai lagi gadis bawah umur di timur leste masuk sekolah harapan?

Tanpa Nama berkata...

urusan kerja pun bawa anak bini.... Tan Sri Khalid pergi luar negara sorang ajer.. takde bawak rombongan pun.........

Tanpa Nama berkata...

taik seri pundek amin hina.... babi punya speaker

Tanpa Nama berkata...

eiiii... tak ada ayat dan perkataan dari neraka lagi dah yang nak dikata pada setan sekor ni.

Tanpa Nama berkata...

babi betul... tak abis abis nak menipu dan belasah duit rakyat, lahabau punya ali misai melingkau atas bibiau......!!!!

SL Chan berkata...

ini memang kmpundek...

Khun Pana aka johanssm berkata...

Sepatutnya pihak tentera Indonesia binasakan kapal terbang itu sebelum mendarat.
Rakyat Malaysia akan amat berTerima Kaseh kepada Indonesia.

matcencaluk berkata...

(1) Pegawai-pegawai Negeri Melaka pergi keTimur Leste belajar apa?
(2) Yang bawa sekali anak-bini tu,belajar apa?
(3) Yang bawa sekali anak Rosmah tu,buat apa? Dia bukan pegawai dari Melaka.
(4) Bagi Rosmah bintang tertinggi kerajaan Melaka,apa tujuan?
(5) Charter sebuah kapal terbang tu,siapa punya duit?
Kalau badan pencegah rasuah tak siasat kes ni,baik tutup kedailah.