Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 16 Disember 2010

DI PARLIMEN PUN MEREKA MENIPU




HARI INI DALAM SEJARAH !



nota:
pengalaman ada guru yang paling bijak
pengalaman ialah obor penerangan
pengalaman ialah ilmu yang tak lapok

hanya mereka yang berani
hanya mereka yang mengumpul pengalaman
hanya mereka akan kalah di medan tempur
tapi menang dalam perang



DEMOKRASI HITAM : DUA DITAHAN POLIS – mkini

Kira-kira 15 orang yang menggelarkan diri mereka sebagai Demokrasi Hitam berhimpun di hadapan bangunan parlimen sejak pagi tadi sebagai tanda bantahan terhadap penggantungan beberapa ahli parlimen Pakatan Rakyat.

Mereka yang sepatutnya berarak bagi menghantar memorandum aduan kepada Suhakam dari bangunan Parlimen ke pejabat Suhakam di Jalan Raja Laut sejurus tengahari ini, bagaimanapun dihalang oleh polis.

Akibatnya, berlaku kejadian tolak-menolak antara mereka dengan kira-kira 50 anggota polis yang sejak pagi tadi mengawal kawasan sekitar parlimen itu.

Akibatnya dua orang penyokong Demokrasi Hitam ditahan polis dan Yusmadi Yussof (PKR-Balik Pulau) sedang berbincang dengan polis.


ZIONIS APCO PUNYA ANGKARA



nota:
lihat dan saksikan lah!

sudah menang pilihanraya
sudah jadi yb
sudah angkat sumpah

ini pun mereka boleh kuntau

masakan pilihanraya nanti
mereka tidak kuntau muntau

nota:
kalau pilihanraya boleh mengubah apa-apa
telah lama pilihanraya diharamkan di malaysia kah kah kah!

DARI FACE BOOK Zunar Kartunis

TERKINI PARLIMEN: Nazri usul Anwar digantung. MP Pakatan Rakyat bersatu dan melaungkan with words like "kangarroo", "BN Sokong Apco", "Apco", "Selamatkan Dewan, Hidup Ketua Pembangkang" sambil pegang sepanduk dalam Dewan. Tahniah MP PR, teruskan perjuangan anda. Rakyat menyokong anda!!!!!


17 ulasan:

mosabit berkata...

telor gerombolan telah berada di hujung tanduk..

tanduk itu pulak dipunyai oleh lembu tua bangka dah nak mampos...l

lembu tua nak mampos itu pulak berada di atas tanah di penghujung jurang...

tanah itu pulak tanah gersang yg telah merekah sana sini...
menunggu masa untuk runtuh rantah menuruni jurang.....

adiosss gerombolan ..

u all will see us from hell..soon..

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

gi mampos ngan umno apco..... dickhead umno akan buat apa saja untuk kekal berkuasa, sadalah menjadi kewajipan semua untuk menghumbankan para pengkhianat negara ni...

gunakan akal fikiran yang waras masa pilihanraya nanti.

Tanpa Nama berkata...

haha..terjerit2 terkinja2.. Dah kena gantung nak buat ape? Padan muka

Nazri cakap MP pakatan Bodoh dan gila..haha xde class..kena singkir juga akhirnya

Tanpa Nama berkata...

x sabar nak turun demo....
lawan sampai titisan darah terakhir..
jgn biar anak2 kita terus ditipu BN...

haluankiri berkata...

BANGUNLAH WAHAI SEMUA RAKYAT MALAYSIA .. UMNO BUKAN LAGI PARTI YG TULUS .. SEMUA DIA GABUS ... JGN BIARKAN ANAK CUCU KITA MERANA KERANA UMNO .. BIARKAN NEGARA KITA AMAN DGN HILANGNYA UMNO DR MUKA BUMI INI.. JGN LAGI GUNA LUTUT UTK BERFIKIR.. TP RENUNGLAH SIAPA PUNYA ANGKARA MALAYSIA DAN KITA JD SUSAH SEBEGINI RUPA..

aku anak muda malaysia berkata...

DEMOKRASI INI TELAH MATI
DEMOKRASI INI DEMOKRASI BASI
ANDAI BUNTU SEMUA LALUAN
AYUH KITA BERJUANG DI JALAN !!!!

Tanpa Nama berkata...

setelah 30 tahun aku hidup... akhirnya dapat tengok live ungka dan lain2 binatang dalam parlimen... hahahahahahaha... badut dan macam2 lg... penulis blog ni pon sma... hahahaha

MonkeyShooter berkata...

Kepada yang masih menyokong UMNO + Zionis ini, satu sahaja kata hikmah dari Gua.... Puki Lu Punya Mak.

MonkeyShooter berkata...

Kepada yang masih menyokong UMNO + Zionis ini, satu sahaja kata hikmah dari Gua.... Puki Lu Punya Mak.

Tanpa Nama berkata...

Aku pun sama...rasa mcm nak pecahkan tv jea bila dengar berita tv3 suku mengenai kes ini tadi...tapi tak jadi nak pecahkan, sebab tv aku baru beli...mahal pulak tu...sayang oooiii..

Pada pengamatan aku...umngok akan cuba mencari isu untuk menggantung MP Pakatan Rakyat seberapa ramai yg boleh agar majoriti 2/3 di Parlimen dapat diperolehi dgn mudah...

Selepas dapat majoriti 2/3, umngok akan boleh membuat persempadanan semula kawasan pilihanraya...inilah antara 'senjata' utama mengapa umngok sentiasa kekal dgn kuasanya...

Kalau anda rajin, cuba cari maklumat kalau tak percaya...setiap kali selepas berjaya membuat persempadanan semula...umngok menang besar...

Ooopss! aku berenti dulu...ada ikan mula makan umpan pancing aku...jumpa lagi...

Tanpa Nama berkata...

Lari tajuk TT....baca dalam akhbar hari ini pasal pilot pelatih yang mati tu...abang arwah kata arwah komplen pasal instiut latihan tu hanya ada satu helikopter aje... bila hujung minggu buat sewa untuk pelancong pulak...pas tu tengah tunggu alat ganti dari china....cuba kau check....kroni siapa punya....

Tanpa Nama berkata...

Cerita model terbaru:
KUALA LUMPUR — The Najib administration’s New Economic Model (NEM) has failed to excite investors, with Bank of America Merrill Lynch maintaining this week its call to shed investments in Malaysia.

Despite the government’s high hopes on the NEM, the investment bank this month continued to rate Malaysia as a “big underweight” in emerging markets.

An underweight call is a recommendation to investors to reduce their investments in a particular security, asset class or, in this case, a country.

Tanpa Nama berkata...

siapa APCO ini? kita sebut2 APCO, tapi tak tau siapa APCO sebenarnya, adalah amat rugi kalau tak tahu..amat panjang dan amat gerun kalau kita faham betul2 akan APCO ini...

UMNO membayar berjuta2 RM duit rakyat, atas apa2 nasihat APCO demi survival BN...

sikit hari lagi, TIDAK MUSTAHIL kita akan dapati, pemimpin2 pembangkang akan ditangkap dan di seksa dan dibunuh sebagaimana orang2 kuat dalam APCO buat dekat pemimpin2 HAMAS di PALESTINE sana.. mereka merancang segalanya di PALESTINE dan MEMBUNUH PEMIMPIN2 HAMAS!

jika diambil APCO sebagai penasihat, tak mustahil perkara ini berlaku.. kecoh APCO ini memang serius dalam sidang PARLIMEN.. hinggakan di belakang tadbir parlimen pun, ada unsur2 rasuah dan ugut berlaku untuk menutup mulut ahli2 parlimen pembangkang supaya "tutup mulut" berbincang hal2 mengenai APCO dalam sidang!

Tanpa Nama berkata...

'Ahli Ahli Parlimen berada di sana kerana rakyat. Rakyat juga yang akan menentu samada meraka terus berada disitu'.
Dalam PRU13 akan datang rakyat harus menolak ahli ahli Parlimen yang hanya menipu hak rakyat.Bring them down together with APCO!!!!

Allahuakhbar allahuakhbar.

Tanpa Nama berkata...

umno-apco, umno-apco, umno-apco, umno-apco, umno-apco, umno-apco.. umno(united malay national organisation)-apco(zionis laknatullah)..
kah!kah!kah!kah!kah gua tabik lu bro!...

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama berkata...
2010 Disember 16 21:14

Bagus lah kalau kau juga dah mengaku kau seperti ungka dan lain2binatang dalam parlimen... hahahahahahaha... badut dan macam2 sb kau masuk blog ni..

Kalau kau dah tau blog ni banggang, yang peior kau gatal gelenyang masuk kat burit busuk hapak tu buat apa...bodoh tahap cibai lah lu..

Kalau pelior kau tu cacat, jangan bagitau kecacatan tu pada orang..

Simpan dalam seluor kau tu.. tak pun sunat lagi sekali sampai ke pangkal..

AMENO JAHANAM berkata...

HIDUP!! HIDUP!! HIDUP RAKYAT!!
HANCUR!! HANCUR!! HANCUR BEE END
JAHANAM!! JAHANAM!! JAHANAM APCO!!