Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 September 2010

SATU TREND BARU - BUNUH DAN HANCURKAN BADAN




SIAPA PEMBUNUH YANG KEJAM INI ?





PEMBUNUHAN SOSILAWATI KE-2 DASHAT SELEPAS KES ALTANTUYA – PAS
– harakah daily

PAS menganggap kes pembunuhan kejam jutawan kosmetik, Sosilawati Lawiya serta tiga rakannya sebagai kedua paling dasyat di Malaysia selepas kes pembunuhan warga Mongolia Altantuya Sharibuu.

Menurut Naib Presidennya, Mahfuz Omar, kes pembunuhan mendiang Altantuyaa Sharibuu sebelum ini menggemparkan negara apabila dibom dengan C4 di Bukit Raja, Shah Alam pada 19 Oktober empat tahun lalu.

"Kematian al-Marhumah Sosilawati dan tiga yang lain adalah kes kedua paling dahsyat selepas kematian mendiang Altantuya," ujarnya petang tadi ketika dihubungi Harakahdaily.

Mayat mereka juga dibakar, manakala abunya dibuang ke dalam sebuah sungai dekat Ladang Gadong, di Tanjung Sepat, Banting.

Menurut Ahli Parlimen Pokok Sena itu lagi, sepatutnya Polis sudah boleh mengesan suspek pembunuh lebih awal memandangkan saspek yang juga seorang peguam bergelar 'Datuk' turut dikaitkan dengan kehilangan empat individu setahun yang lalu.

KAH KAH KAH

woit… NAMPAKNYA …. ORANG JAHAT BERTAMBAH GANAS… kah kah kah..

kah kah kah… PEMBUNUHAN ALTANTUYA JADI IKUTAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. ALTANTUYA MENJADI RUJUKAN…. kah kah kah..

woit…. POLIS DENGAR NAMA DATUK JADI TAKUT…. kah kah kah…

kah kah kah…. SURAT KHABAR GEROMBOLAN SAMPAI SEKARANG NAK SURUK NAMA DATUK INI…. kah kah kah…

kah kah kah…. INI KERANA DATUK INI PRO GEROMBOLAN… kah kah kah…

kah kah kah…. KALAU DATUK INI AHLI PKR…. SUDAH LAMA GAMBAR DAN NAMA TERPAMPANG….. kah kah kah

kah kah kah…. KALAU DATUK INI AHLI PKR…. GAMBAR ANAK BINI PUN ADA…. kah kah kah…

nota:
kalau datuk ini ahli pkr
mesti ada gambar datuk ini
kena gari kah kah kah

kalau datuk ini ahli pkr
dipulau pinang pasti datuk
ini akan dituduh duduk serumah
sengan lim guan eng kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hindu yg jd suspek ni ahli bar kansel...mesti jenis makan bewak hidup ni.

Tanpa Nama berkata...

Dua2 kejadian mana sama bro .....

Yg ni lg zalim .... Dah lah pukul, tikam, bakar sampai jd abu ...... kita pun boleh agak specisis mana yg suka buat tahap GILA ni.

Ni x ada kena mengena soal si LAKNAT ni sokong parti mana .... si LAKNAT ni mesti cari jalan untuk lepaskan diri dari DI GANTUNG SAMPAI MATI.

udin pollux berkata...

sebelum di gantung picit telur dia dulu . macam macam nama dia sebut minta ampun. taK PayaH ampun.

Tanpa Nama berkata...

itule kerja kau orang
selagi boleh spin atau dapat keuntungan politik spin lah

Tanpa Nama berkata...

buat jer drama yang katakan geng datuk bakar abu tu nyerang polis masa buat siasatan dan kemudian semuanya ditembak mati sampai hancur so kes tutop dan selmat hari raya.

ReentryCapsule berkata...

Kau ni bodoh ke RAIS.Gampar Keling Paria pundek ni dah keluar lah SIAL.Peguam hindraf dan ahli DAP seumur hidup.Bodoh celaka haram pundek kau ni RAIS.Dah tua tapi tak nak MAMPOS.

Tanpa Nama berkata...

salah tu, bukan kedua..tapi ketiga.
pertama: pembunuhan aminurrashid- tak dapat pau, tak dapat satu abuk tembak budak tu mati berahim! kedua: peletupan altantuya- dapat puki, tapi kongsi bunuh dan letup ketiga: barula pembunuhan sosela- duit depa sapu salah gaya puki pon depa sapu..... sapa tau? pastu bunuh bakar buang!

hijau sopan berkata...

tengok & fikir sendiri... ni tak racis ka... black bunuh melayu bln puasa lagi... so PEKASA, KJ & zul Nordin pe cerita... langsung tak komen asyik sibuk kepentingan peribadi & politik sempit berkokok utk sendiri... u all ingat kalu sebangsa depa mau ka dia bertindak sekejam itu... sembelih... sadis. Sy bertambah celaru mengapa duk heboh media dgn tittle DATUK... apa hebatnya... wajibnya mana2 sultan beri gelaran tarik seawal sekarang, sebelum si black ni masuk mahkamah... Sungguh2 memalukan. Pihak polis seolah2 fobia dgn gelaran datuk... sepatutnya dari maklumat terdahulu takan tak boleh membantu... Begitu juga dgn IGP lama... bila ada berita mengatakan Dtk Sosilawati dah dibunuh.... "Org awam jgn buat spekulasi, biar polis buat siasatan"!!! Ceh engko tan sri duk mengira ganjaran (gratuati) yg dapat atau duk berkiara pasai apa kontrak tak sambung... berkokok lagi campur tangan KDN la... pirah u bawah kementerian mana... ikut menteri u laa..

Tanpa Nama berkata...

isham... ko jangan emo la kat sini...

ini kes kematian mengejut.. kesemua mangsa didapati masing2 mencekik diri sendiri sebelum membakar diri masing2 secara sukarela...

polis dan sprm tak perlu bersusah payah menyiasat lagi kes ni.. baik pegi siasat kes tian chua gigit telinga lagi bagus... semunya sudah mati, nak siasat kebender lagi... bukan boleh kasi idup balik meh..

Tanpa Nama berkata...

Sosilawati had friends in high places. Like, they really liked her, charming smart beautiful and all that, 'kay?

If Sosilawati was killed like that, I as her menteri friend would really want the murderers brought to justice.

Even if it's just to protect my sweet nafs.

Socialism for Sosilawati.

Capitalism for Amirul, Teoh Beng Hock (fool with RM3000 in his account), Kugan. Altantuya.

Sujatha.