Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 September 2010

SATU LAGI PROJEK BUMIPUTERA TIPU ORANG RAMAI




NAK BUAT LOJI NUKLEAR ? BUAT SILING PUN RUNTUH !







SILING BILIK MAHKAMAH JALAN DUTA BOCOR SELEPAS HUJAN LEBAT
– berita hairan

Hujan lebat pagi ini mengakibatkan satu lagi kejadian kebocoran di siling sebuah bilik mahkamah di tingkat lima Kompleks Mahkamah, Jalan Duta di sini hari ini.

Kebocoran pertama, berlaku di tempat yang sama yang merosakkan perabot dan sofa, berlaku pada 8 September selepas hujan lebat.

Seorang kakitangan mahkamah berkata, pekerja penyelenggaraan bangunan sedang mengesan tempat punca kebocoran itu.

"Setiap kali berlaku hujan lebat, air akan mengalir keluar dari tiang-tiang utama di tingkat enam, menyebabkan banjir di bilik saksi Mahkamah Tinggi 2," katanya.

Kakitangan itu berkata, kebocoran kecil dan rekahan juga dilaporkan di beberapa bahagian kompleks mahkamah tetapi tidak serius seperti di tingkat lima.

Tiga bulan lalu, paip pecah telah menyebabkan banjir di kafeteria kompleks berusia tiga tahun berharga RM270 juta ini, dikatakan adalah kompleks mahkamah kedua terbesar di dunia.

Kejadian itu menyebabkan bilik stor dan Pejabat Pos mini yang terletak di tingkat bawah bangunan itu mengalami kerosakan.

KAH KAH KAH..

woit…. SATU LAGI PRPJEK BUMIPUTERA…. kah kah kah..

kah kah kah… JAMIN SERATUS PERATUS KONTREKTOR INI BUMIPUTERA…. kah kah kah…

kah kah kah….. SEMUA YANG RUNTUH RANTAH INI…. SEMUA POJEK BUMIPUTERA TIPU RAKYAT… kah kah kah..

woit… MASA MAT SALEH….CHINA DAN INDIA JADI KONTREKTOR…. TAK ADA RUNTUH RANTAH….. kah kah kah..

kah kah kah…. INI MESTI SYARIKAT DUA RINGGIT…. MACAM SYARIKAT ZAH HUJAN DI PU:AU PINANG….. kah kah kah..

kah kah kah…. PROJEK BUMIPUTERA ADA SUBKON .. ATAS SUBKON…ATAS SUBKON… ATAS SUBCON… YANG BUAT KERJA MAT INDON…. kah kah kah..

kah kah kah… BILA HABIS KERJA…. PANGGIL POLIS…. TANGKAP KERANA PENDATANG HARAM…. kah kah kah…

kah kah kah... SELAMAT TAK PERLU BAAR GAJI.... kah kah kah..

woit… INI LAH KERJA BUMIPUTERA…. kah kah kah...

kah kah kah....INI LAH CARA KERJA GEROMBOLAN….SELAMA 50 TAHUN.... kah kah kah..

nota:
ada angan angan nak buat
loji nuklear kah kah kah

kalau buat di country height kajang
semua boleh sokong kah kah kah


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sila siasat siapa 'Kontrekor' bagi Kompleks Mahkamah ini, yang kedua terbesar dalam dunia. Jawapannya jelas..salah satu kroni gerombolan.

Kawaliti kerja tak senonoh kerana nepotisma; rasuah dan Alibaba punya kontrektor..sabkon; sabkon; sabkon..akhirnya sabkon terakhir tak ada untung terpaksa ambil pekerja haram dari bangla dan indon.

Kalau loji nukliar dibina diMalaisia ini nercaha hancur binasa seluruh negara.. Minkon nya akan lari sebelum loji siap keran takut mati kena nukliar.

teganu kite berkata...

hisamudeng tukor tiub,

KERA-jaang nok but loji nukler pulok doh.. kalu wat stadiung, stadiung ruttoh, kalu buat menatang mende pong jahanang habih dok cukop semuseng, baik la buat gok ayang, kalu gok ayang ruttoh, senang la nnatang bewok gomol ayang.
Kalu mung dok ccaye, tanye la Mat Said Kemamang yang bijok tu...

di bawoh rang ikan.

BLACK STRESS BALL berkata...

semua kerja-kerja r&d dah tak berkualiti macam zaman dulu2. ni bukan saja bangunan, kipas angin, mesin basuh, peti sejuk! dulu berpuluh tahun masih elok & boleh pakai. tengok saja semua bangunan2 huduh di sekeliling, jika dibandingkan dengan bangunan dulu2. nak muntah gue.....

ni la dunia kapitalis. DUIT. buat DUIT. untung maksima, pedulikan moral dan etika. semua tu tak penting.

semua orang dari serendah2 nya hingga setinggi2 jadi buta akal, semata2 kerana WANG! UANG! FULUS, Isham oiiiiiiii....

Tanpa Nama berkata...

Tiga bulan lalu, paip pecah telah menyebabkan banjir di kafeteria kompleks berusia tiga tahun berharga RM270 juta ini, dikatakan adalah kompleks mahkamah kedua terbesar di dunia.

ayat ni mesti kerja laporan msm gerombolan. ayat tak lengkap, ayat berpilih2. ayat sebenarnya diakhiri sepatutnya begini:

...kompleks berusia tiga tahun berharga RM270 juta ini, dikatakan adalah kompleks mahkamah kedua terbesar di dunia dari segi kekerapan kebocoran.

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

catatan: bicara pasal bocor kena pergi jalan2 cari makan ke jasin, atau tanya saja pada bung radin

rembau boy berkata...

Saya ingin mengemukakan cadangan supaya loji nuklear itu dibina di Putrajaya.