Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 14 September 2010

HARI HARI AKHIR MAT MONGOL




TAN SERI MUHYODDIN BERSAMA ISTERI
DALAM ACARA PAKAIAN BERAGAM







BUKTI ADA PEMIMPIN SYOK SENDIRI - melayau

Keputusan menjauhkan diri daripada Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) menunjukkan masih ada pemimpin UMNO yang 'syok sendiri' dan tidak memikirkan masa depan parti.

Ketua Penerangan Kerajaan Negeri Perak, Datuk Hamdi Abu Bakar berkata, tindakan tersebut juga seolah-olah memperlihatkan UMNO masih meletakkan garis pemisah antara orang Melayu yang mempunyai sentimen tinggi terhadap bangsa dan orang Melayu yang hanya pentingkan diri.

Sambil menyokong kenyataan dibuat oleh bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad, Hamdi yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pengkalan Baharu berharap Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor tidak terus membuat kenyataan yang hanya akan menjauhkan orang Melayu daripada semangat asal penubuhan UMNO.


UMNO , PERKASA BOLEH SALING MEMBANTU - melayau

"UMNO dan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) boleh saling membantu," begitulah kenyataan Nordin Hassan yang merupakan Naib Ketua UMNO Bahagian dan Pengerusi Perkasa di Putrajaya.

Nordin berkata, beliau secara peribadinya melihat kedua-dua parti dan pertubuhan itu mempunyai matlamat yang sehaluan iaitu untuk memperjuangkan kepentingan negara.
"Saya tidak melihat Perkasa menentang UMNO, saya juga tidak melihat ada percanggahan antara satu sama lain.

KAH KAH KAH

nota:

berita memeranjatkan!

akhbar utusan malayau
tidak menyokong mat mongol
akhbar ini menyokong beraheng

nampaknya mat mongol kena siku
dan kena tibai oleh pekasam
tapi sebenarnya bukan pekasam yang tibai
tapi firaun

nota:
mana perginya malikul sembab?
kenapa malikul senyap saja?

nota:
sedar atau tidak semasa hari raya ini
tak pernah dalam sejarah timbalan pm
ada slot untuk ucapan. astro mengulang
ulang ucapan malikul sembab tapi ucapan
mat mongol hanya sekali sahaja.

kenapa?

ini kerana isteri malikul lebih cun
dan slim dari anak badak
isteri malikul patut jadi first lady
kerana dia bukan janda kah kah kah


nota:
betul ke isteri braheng jongang?
tu pasal tak pernah ada gambar kah kah kah

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

macamkimak tol la lu isyam kalau pasal kutuk mengutuk , buat gua gelak guling2 je kah kah kah . . . kah kah kah . . . geoism

Tanpa Nama berkata...

malikul sudah senyum kambing...tak lama lagi naiklah dia !!

cerek itam berkata...

isham,anak badak ok aper...kecik sikit dari lolo ferari.kalau tak kenal lolo ferari..ikut kata bro isham 'kencing kat kaki sendiri'..

Tanpa Nama berkata...

sy masuk blog ni tiap2 hari,sy penggemar penulisan2 bang budin!bang budin mmg hebat..hidup bang budin!kah kah kah!

1malaysia beerti 1 penggal utk nazib tun rajak.

Ez Puella Sapiens berkata...

Nordin berkata, beliau secara peribadinya melihat kedua-dua parti dan pertubuhan itu mempunyai matlamat yang sehaluan iaitu untuk memperjuangkan kepentingan negara.

Do papercuting,do video recording and think,kepentingan negara in what term?

Ask themselves,which come first,"negara" or "bangsa",or both of it are literally same?

Welcome to Fascism 101 class,ladies and gentleman.

sebaya kau berkata...

isham ramadhan baru ni kau sempat khatam quran tak? kalu tarak sempat aku nak bgtau yg rosmah khatam quran bulan puasa lps. sampai bila nak gelak dan kutuk org dan fizikalnya isham? ke kau ni highlander yg takkan jumpa mungkar nangkir suatu masa nnt? aku igtkan je. dah tua dah kau tu.

kodok berkata...

UMNO sama UMNO gado...kita gelakkan ramai2...wakakakakaka

Tanpa Nama berkata...

@sebaya kau.
Katam quran sejuta kali pong
kalu dok amalkan sepatah ayat pong
tak guna!

Tanpa Nama berkata...

aloha sbaya kau,

khatam quran lagi bagus kalau paham dn mhayati apa yg dikhatamkan tu..tutup aurat, perangi riba, hudud, etc

kalau stakat mlagu-lagukan tp xpaham apa yg dbaca, apatah lg nak mhayati, lu, isham ngan gua maybe sama saje cakap tak srupa bikin..kah kah kah


bro isham, lu patut2 lah kutuk orang beb, gua tau la lu hensem...

Tanpa Nama berkata...

kpd bro 2031
kalau bik mama khatam quranpun apasal lak kau ni.Quran ni adalah "manual" untuk agama yg dibawa Muhammad. Macammana islam, bagaimana islam,apakah islam dan cara2 pelaksanaan hidup yg benar2. Khatam quran tambahan aje.Apakah nilai hidup ini boleh diperhebat dengan cerita khatam quran aje. Bro lu sesat dalam hutan tebal tu.Kompas tu lu buang aje kalau tak tau guna.Guna cara lain... balik la.
OK

Tanpa Nama berkata...

to anon 20:31, kat sini hanya untuk ruangan 'orang jahat' bukan ustaz macam lu, lu baik masuk nasihat papagomo!!!! nasihat lu tu dah lama kami tau, suma ustaz pon dah cakap camtu dari dulu,baik= syurga boleh jimak bidadari sampai tak lalu..., jahat=neraka,sampai masa nanti kami tobatla....orang pas jangan mareee!!!

Roslani bin Hj. Idris berkata...

big mama khatam Quran? kah..kah..kah

Khatam taik kucing apa! Dia baca masa dalam majlis tu je ....satu surah pendek je...surah-surah lain tu orang lain baca le

kalau dia baca semua, mahu jadi slim macam zaina zain ooooooooooooo!!!

rembau boy berkata...

Saya menyokong Perkasa kerana ia adalah salah satu NGO yang aktif membela nasib orang Melayu.

Tanpa Nama berkata...

tt betul ke yg bunuh & bakar sosilawati tu loyar hindraf?..dengar cite india tu dap

Tanpa Nama berkata...

bukan utusan malayau sokong braheng tp ada tangan madey kat belakang yg cover...kalo braheng ..katok mampus pun utusan malayau taknok sokong...buat ghapo si katak kuang tu.....malikul biasa la..pilih jalan slamat sokmo,komen madey pun takut,kontra ngan monggol pun takut.toksah jd pemimpin la lagu ni...mu layak jd pengikut jer,tak berani nak buat pendirian...pemimpin ghapo kalau jenis 'line clear' baru nak bagi pendapat...

Tanpa Nama berkata...

aku benda lain xnk tanya.. Aku cuma nk tanya btoi ka jongang? Btoi ka jongang? Jongang?jongang? Kahkahkah...