Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 April 2011

AMBIL BANDUAN PELAJAR MRSM DAN KOSONGKAN PUSAT SERENTI



HARI BERSEJARAH




nota:
pusat serenti ini telah diberitakan kosong
semua telah turun ke tanjung
pergi makan nasi kandar
kah kah kah


SAMBUTAN LAWATAN PM HAMBAR – mkini

Walaupun menafikan menunjukkan minat secara langsung untuk menawan kembali Pulau Pinang, namun kenyataan Perdana Menteri bahawa sambutan masyarakat di Pulau Mutiara itu begitu memberangsangkan terhadapnya, begitu melucukan.

Ini kerana kata Timbalan Ketua Menteri I Pulau Pinang, Mansor Othman, kehadiran Najib Razak seringkali disambut hambar penduduk walaupun acara sambutannya meriah.

“2,000 orang yang datang tapi tumbangkan kerbau lembu 10 ekor, ayam beratus-ratus ekor... itu pun bawa budak MRSM, politeknik, penuntut USM datang denganbas.

“Penduduk tempatan tak sampai banyak itu.. orang-orang yang datang ini adakah dengan kehadiran seorang perdana menteri?

“Dan yang keduanya orang yang hadir itu adalah orang yang dibawa... bukan orang yang duduk di situ. Kalau begitu, ia adalah sambutan yang tidak seberapa seperti yang didakwa oleh BN,” kata Mansor.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…ADA BERLAMBAK LAMBAK DAGING TAK TERMAKAN…. kah kah kah..

woit..ADA BETKILO KILO KAKI AYAM TERKUMPUL…. kah kah kah…

kah kah kah…KERAK NASI MEMBUSUT JANTAN…. kah kah kah…

kah kah kah…KEPALA LEMBUT MEMUNCAK KE GUNUNG…. kah kah kah…

kah kah kah….TAPi… HAPRAK… ORANG TAK DATANG…. kah kah kah…

woit… TRIK AMBIL PELAJAR… BAWA PELAJAR…JADIKAN ORANG RAMAI… PEKARA BIASA…. kah kah kah..

kah kah kah… BERITA DAH MUNCUL DI PENANG…kah kah kah…

kah kah kah…BANDUAN PUN… TELAH DI BAWA DATANG…. kah kah kah…

kah kah kah… BAWA ORANG DARI PUSAT SERENTI… INI PEKARA BIASA… kah kah kah…

nota:
bila laha mak cik felda nak sedar
gerombolan ini tak ada penyokong
yang ada hanya polis yang suka buat
sibuk kah kah kah

NOTA:
kalau bik mama buat
tarian bogel ada orang datang tak?

12 ulasan:

Anti TELAN berkata...

Pelancung2 Mat Saleh, Pelancung2 dari China Hong Kong pun dikerah ke sana.

Pelancung2 ni dah complain why this daging LEMBU sangat KERAS?

Macam mana tak keras, lembu2 jantan yang disembelih ni ditayang VIDEO SEKS sebelum kena sembelih....kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..TT bilalah nak insaf..hidup penuh kepalsuan..hang dengan geng hang tu memang confirmlah..DRAMA KING!

Tanpa Nama berkata...

"masa tu gua memang tengah lapar, pah tu ada makan free, gua sapu aje laaa" kata 3 ekor mat gian ketika ditangkap kerana makan dalam keadaan mencangkong di majlis PM Rosmoh

siti harapan berkata...

kesian betul makcik-makcik felda, Khamis lepas satu bas kena datang ke majlis abc...sekadar nak meramaikan majlis! Dalam borak-borak dengan mereka ni... tahulah kita mereka ni memang masih dalam 'tempurung'!!!

Ditanya datang ni ada apa dan lepas ni nak pergi mana? Kami datang ni nak jalan-jalan, 'diorang' suruh dan lepas ni nak gi shopping!

digger berkata...

kalau bik mama bogel,tlg jgn tgk...
nescaya seumur hidup tak boleh stim lagi...
kahkahkah...

cicit ngah layor berkata...

Muler2 naik bas Rapid free.Sampai diTanjung,dapat makan free.Habih berjemor,jumper kepaler perhimpinan,dapat duir free.Kalau mcm tu memang ler ghamai yg datang.Tp org kuat pekembor Kg Peghelih kat Bagan tak pulak pergi.Biler ditanyer ngaper tak pergi?,jawabnyer banyak keghojer.Maknernyer,keghojer lebih penting dr PM.Gamaknyer dier baghu sedor yg lauk ikan kembong goreng dighomah lebih sedap dr lauk kenduri,duit keghojer sendighi lebih elok dr duit yg org bagi,jager anak bini dighomah lebih baik dr bertepok soghak menyambot menteghi.Ader kesedoran.

arill berkata...

mr TT, tarian tu bg la musik latar carburetor dung..boleh la pogo bogel,,thn dpn anta la klip tu kat anugerah AVN..

Tanpa Nama berkata...

WOIT BLOGGER LANJIAWWW LA LU...LU PIKIR LU BAGUS? KAH KAH KAH LANJIAW!!

Tanpa Nama berkata...

salam bro,

Orang Penang tak lapak nak pi tenggok dia tu. kalau takat nak bagi makan free baguih bagi kat budak2 pusat serenti tu, tak lah membaziak.
Lambat lagi kah nak PR13 nih. Aku dah tak sabak nak halau saki baki BN yg ada kat sini.

Incek Akim berkata...

budak USM pon kne henjut same ke? hadoi. malu la weh! korang g penang nk jumpe najib ke nk blaja? haha~

Tanpa Nama berkata...

Akau nak merayu kat bik mama...janganlah sekali kali mama menari...menari poco poco yang bik mama introduce tu pun Harrussani dah haramkan, tambahlah pulak nak menari x-rated.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Aku stim tengok bik mama