Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 April 2011

SATU LAGI PROJEK TIPU RAKYAT




INI JAMBAN TAN BUMIPUTERA



nota:
bila agaknya orang melayu
akan sedar bahawa mereka
sedang ditipu?

kah kah kah




JAMBATAN GANTUNG HAMPIR SIAPA DIBINA DI GALAS RUNTUH - mstar’

GUA MUSANG: Sebuah jambatan gantung yang hampir siap dibina merentangi Sungai Galas di Kampung Pulai di sini runtuh malam tadi dipercayai akibat hujan lebat.

Jambatan sepanjang 130 meter bernilai RM220,000 itu dipercayai runtuh pada awal tengah malam tadi tetapi hanya disedari penduduk kampung kira-kira jam 7 pagi Ahad.
Pengerusi MCA bahagian Gua Musang Chee Sien Chen berkata kebanyakan penduduk yang menunggu pembinaan jambatan itu siap, terkejut apabila melihat ia telah runtuh.

"Mujur jambatan itu belum digunakan penduduk, jika tidak mungkin ada yang cedera.

"Kejadian itu dipercayai berpunca daripada stuktur pembinaannya yang tidak kuat dan pernah menjadi pertikaian penduduk akhir Februari tahun lepas kerana bimbang akan runtuh, " katanya kepada pemberita yang melawat jambatan itu hari ini

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit… INI MESTI KONTREKTOR KELAS F BUMIPUTERA PUNYA KERJA…. kah kah kah

kah kah kah..ENTAH ENTAH KONTEKTOR YANG BUAT JAMBAN TAN DI KUALA DIPANG…. kah kah kah..

woit… INI JAMBAN TAN JANJI PILIHANRAYA KECIL…. kah kah kah…

kah kah kah…INI JANJI BAGI PROJEK PADA KONTREKTOR KELAS F… kah kah kah…

nota:
masih ada niat nak buat loji nuklear
masih ada noat nak buat loji rare earth di gebeng
masih ada niat nak naik ke bulan
basuh lah muka dulu kah kah kah

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"basuhlah muka dulu"
kahkahkahkahkah!
bro tt,
nasehat anda nih serupalah macam hang cuba bagi nasehat pada:
a)laki najebon:
basuhlah ketiak dulu (dah masam berpeluh2 sbb ligat menari poco2 tetiba kena tangkap red-handed dgn harus sana harus sini)
b)shy fool:
basuhlah bontot dulu (dah 2-3hari tak basuh!)
kahkahkahkahkah!

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

mat johor berkata...

muahaha....buat tingkap kereta pun tak reti...bina stadium pun runtuh...bina jambatan pun rebah...ada hati nak buat reaktor nuklear...hehe...

Tanpa Nama berkata...

nasib baik tak sempat nak siap
klu dah siap, banyaklah yg mati

baru kena hujan lebat dah runtuh
belum lagi kena tsunami

buat jamban tan pakai duit i help you, you help me
patut la runtuh

pengajarannya:
hati2 gunakan jamban tan atau bangunan projek pilihanraya.
takut runtuh pendek umur

Tanpa Nama berkata...

dulu dah ade jambatan runtuh, budak sekolah india mati tapi sonyap jer.. skrg ni ada lagi jambatan runtuh.. bila la melayu nak sador ni..

orang kota berkata...

dulu jambatan kat kuala dipang runtuh ramai anak india mati. moideen ucap tahniah kpd guru guru dlm majlis khas konon kerana dpt selamat banyak nyawa.bongok betoi....dah ramai mati patut sumbat dlm jail bukan ucap tahniah hehe...