Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 April 2011

CARA MEMASANG LUKAH




BERITA TERHANGAT



nota:
ini hanya cara
mesang lukah
buila lukah terpasang
ikan akan masyuuuk kah kah kah









SIAPA LELAKI INI?




nota:
ini hanya gambar hiasan
tak ada bersangkuta dengan
orang yang hidup atau orang
yang masih mati kah kah kah


GAGAL SEDIA KHIDMAT BERKUALITI , 59 IPTS DIBATAL PENIBUHAN - meloya

KUALA LUMPUR 4 April - Kementerian Pengajian Tinggi membatalkan penubuhan 59 institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) manakala 28 lagi dikenakan tindakan pembatalan kelulusan pendaftaran dalam tempoh 2009 hingga 2010.

Timbalan Menteri berkenaan Saifuddin Abdullah berkata, tindakan pembatalan itu diambil berikutan IPTS berkenaan tidak mampu menyediakan perkhidmatan berkualiti dalam aspek kawalan seperti kualiti program, premis, pengurusan serta pentadbiran, tenaga pengajar, kemudahan pengajaran dan pembelajaran.

"Namun, tindakan yang dikenakan ini adalah kepada kolej-kolej bukannya yang berstatus universiti swasta, kolej universiti swasta atau universiti cawangan luar negara,” katanya menjawab soalan Mohd Nasir Zakaria (PAS-Padang Terap) mengenai bilangan universiti dan kolej universiti swasta dalam negara selain peruntukan geran kepada IPTS pada persidangan Dewan Rakyat di sini, hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


YA AMPOOOONN…. kah kah kah

kah kah kah… RAMAI NYA KEDAI JUAL IJAZAH…. kah kah kah…

kah kah kah… DI MANA MANA ADA CAWANGAN…. kah kah kah…

kah kah kah…SEBELAH KEDAI MAMAK…… SEBELAH KEDAI BASIKAL…. kah kah kah

kah kah kah.. DI TUTUP INI …BUKAN APA APA…. kah kah kah…

kah kah kah..INI PASANG TAJUR…. PASANG LUKAH…. kah kah kah…

kah kah kah…NANTI TUAN KEDAI AKAN DATANG BAWA HABUAN… kah kah kah…

kah kah kah….TUNGGU TUA KEDAI AKAN KAUTIM… DAN DAPAT LESEN BARU… kah kah kah…

kah kah kah..INI LAH KERJA PENIAGA BUMIPUTERA….kah kah kah…

kah kah kah…INI LAH CARA KETUANAN MELAYU CARI MAKAN…. kah kah kah…

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

o camtu caranya Bro TT baru saya faham. BN mmg sumbaxx....

Raja Kumar anak Raja Gopal berkata...

Jual ijazah ni tak hairanlah. Kat public universiti, ijazah dibagi percuma. Tidak lulus peperiksaan pun, ijazah tetap akan dibagi. Sebelum peperiksaan, jawapan akan diberi oleh Professor Diraja Gopal sebab UMNO nak tolong orang Melayu.

Sebab itu ramai orang Melayu yang ada ijazah dari universiti tempatan tak dapat cari kerja kerana ijazah diberi percuma tanpa perlu berusaha tidak laku. Hampir tidak lulus SPM pun boleh masuk universiti.

Tanpa Nama berkata...

ya ampooon.. dah betebar dah ijazah tipu kat dlm malaysia ni.. tunggu la bila buat reaktor nuke nanti.. org2 mcm ni kijo.. habis la aku..

Tanpa Nama berkata...

TT. Aku baru jumpa video yg dkatakan Anwar. Cuba klik sini:-

http://www.youtube.com/watch?v=DNEWGYPd1MU

Cuba lu copy & paste kat blog nie.

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=DNEWGYPd1MU&feature=player_embedded

mat boroi berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=DNEWGYPd1MU&feature=player_embedded


TT, tgk ni... boroi kah kah kah

f berkata...

tgk video nie tt
http://www.youtube.com/watch?v=DNEWGYPd1MU&

hsadjhaskjld berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=DNEWGYPd1MU
komen tt komen..

Tanpa Nama berkata...

dulu kat ukrain dekat rusia sana, math spm dpt 9 pun buleh buat ijazah medic
ramai anak org2 kaya kat kampung antah berantah gi sana beli ijazah medic
nasib baik MMC cepat sedar, kalu tak ramaila kojol bila jumpa dokter2 ni

Tanpa Nama berkata...

kat uk/ usa pun lebih kurang
budak kg aku daftar phd, pah tu balik jual goreng pisang, malam merempit

6 bulan pah tu org kg aku terkejut beruk bila budak tu dapat phd dr usa. tah bila masa pulak dia belaja, tup2 dpt phd

pah tu budak kg aku tu buat bisnes jual ubat ala2 piramid sambil jual ijazah kat kedai beskal. ramai jugak budak2 yg kantoi pmr dan spm beli ijazah kat dia.

skang, dah tak jual lagi dah sbb dengar cerita dia jual ijazah tu pakai lesen jual beskal

aku ada jugak beli skeping. tengah fotostat mintak kerja kat gomen.

Tanpa Nama berkata...

patutlah buat jamban tan dan stadiung boleh runtuh
rupanya ijazah beli
kuikuikuikui

Tanpa Nama berkata...

buat unibersiti awam banyak2
buat unibersiti swasta banyak2

kerja tadak
kerja eleeek

keluar unibersiti buat utang
keluar unibersiti banyak utang
belum kerja utang banyak
sampai mati bawak utang
utang tak bayar kena blacklist
kena blacklist tak leh gi obersi

Tanpa Nama berkata...

Aku dh tgk video tu kat Youtube. Diorg kata anwar ibrahim tapi apsal ade subtitle bahasa Siam kat video tu.

Tanpa Nama berkata...

tAK LULUS SPM pun boleh masuk Universiti mungkin TT pun salah seorang daripadanya tapi yang banyak jual ijazah palsu nih dari Universiti SWASTA yang ditadbir oleh bangsa CHINGKIE....Raja KumaN anak Raja Kapur....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

agak agak zaman sapa jadi menteri pelajaran banyak tubuh ipts macam kagkong dalam air ..teka teka

Tanpa Nama berkata...

huhuu...

walaupun x ada kaitan dgn idup atau mati...nak tnya juga kat abg isham ni...

betul ke..fazley tu dpt PhD beli?
apa status dia skrg?

sekadar ingin tahu....