Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 April 2011

MALIKUL BERFATWA LAGI




INI LAGI BAHAYA!



nota:
rahim tambi bahaya untuk budak sekolah
najib razak bahaya untuk model mongolia
rais yatim bahya untuk amah idon

muhyiddin yassin bahaya untuk apa?

muhyiddin yassin bahaya untuk najib razak
kah kah kah



MANIFESTO PEMBANGKANG BAHAYA - meloya

Muhyiddin Yassin mengingatkan rakyat Sarawak tentang bahaya slogan manifesto 'Jom ubah Sarawak' yang diuar-uarkan pakatan pembangkang kerana ia tidak memberi sebarang jaminan bahawa perubahan itu mampu menjanjikan kebaikan.

Muhyiddin menegaskan, pembangkang boleh menjanjikan 'bulan dan matahari' tetapi rekod di beberapa negeri yang diperintah mereka menunjukkan apa yang dijanjikan kepada rakyat tidak pernah tertunai, malah dipenuhi pembohongan.

Sedangkan, kata beliau, Barisan Nasional (BN) tidak pernah menyebut perkataan 'ubah' yang sebenarnya sudah lapuk di mata rakyat.

Sebaliknya, perkataan terkini yang digunakan kerajaan adalah transformasi yang membuktikan banyak pencapaian dari segi kemakmuran dan kestabilan dikecapi rakyat masa ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit…BETUL BAHAYA… kah kah kah..

kah kah kah…BAHAYA UNTUK GEROMBOLAN…. kah kah kah..

kah kah kah…BAHAYA KAKI RASUAH… kah kah kah..

kah kah kah…BAHAYA UNTUK KAKI TIPU…. kah kah kah…

kah kah kah...BAHAYA UNTUK RAJA BEROOOKE.... kah kah kah




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul mereka tak pernah sebut ubah.Nak sebut buat apa...memang mereka tak mahu ubah pun....yg kena ubah ialah rakyat....dari kaya jatuh miskin...dari miskin jadi papa kedana.....dari papa kedana dihempap pula bik mama....kalau sebut ubah rakyat akan faham ....kena ubah kera-kera yg ada supaya boleh dapat kerajaan yg menjaga hasil negara dan dilaburkan semula untuk rakyat....bukan biarkan kera2 tu curi hasil titik peluh rakyat....sekarang dah nak buat pula skim insuran untuk nelayan.....apa pasal pulak kena ada insuran.....yg kena jaga rakyat yg susah dan daif tu bukan tanggungjawab kerajaan ke.....dari hasil minyak sampai dalam poket rakyat kera2 ni asyik nak menyamun saja....memang keturunan penyamun....dari bapak sampai anak tetap juga profesionnya penyamun....kera2 penyamun ni dapat lesen percuma dari penyokong2 yg buta perut lagi dungu....kera2 tu makan isi, yg sokong bukan sahaja kuah tapi dapat bau sahaja......janji projek juta2...yg dapat orang lain.....cakap rakyat didahulukan tetapi rakyat dirompak dan dipijak2.....kalau tak nampak lagi memang spesis bukan manusia...kalau manusia ada otak boleh fikir.....kah..kah...kah....
-setapa

Tanpa Nama berkata...

WOIT TT,,,DAH TGK GAMBAR MINAH LEBANON BIK MAMA EDISI SARAWAK..

BUKAN MAIN MCM BOSS LAGI DIA NIE..HUH!

http://www.malaysiakini.com/news/161075

zane berkata...

Tak tahu apa yang lucunya..aku ketawa xleh berenti nih..tolong!

kah! kah! kah! kah! kah!

orang lama berkata...

PILIHANRAYAAA AKAN MEMBERANAKANNN LEBIH BANYAK HANTU RAYA BERKOLAR!!

Tanpa Nama berkata...

memang bahaya
bahaya untuk badak air

Tanpa Nama berkata...

Wakil TOL PAGOH;-

Hoi...Malikul Sembab wakil PAGOH...
Ko jaga dulu lah orang Kampong Ko...?
Yang Ko menyebok gi tempat Iban ,Dayak ,dan Orang kat Serawak tu buat apa...?
Ko ingat orang Serawak tu KO NAK BODOH-BODOHKAN...Supaya senang hendak memantapkan Undi Ko dan Gerombolan Untuk Parlimen akan datang...?
Hoi Mat Sembab ini Pilihan Raya untuk Negeri Serawak Je...?
Bukan untuk Parlimewn lah Ngok....
Nak Pancing undi Parlimen Awal-awal lagi Ke....
Takut tak sempat jadi PERDANA MENTERI...
Tunggulah Mat Mongol kena Tangkap dulu baru lah boleh Acting P.M..
Sabau-sabau lah MAT...
GELOJOH sangat lah Ko ni...

Tanpa Nama berkata...

Lapuran AG 2009 dulu menghebohkan RM2X billion penyelewengan kakitangan kerajaan hingga terbeliak biji mata pembayar cukai.

Sekarang penyelewengan Kastam sorang saje dah RM2XX billion hingga bukan hanya biji mata, malah lancau pembayar cukai terbeliak.

Itulah agaknya yang dimaksudkan Malikul Sembab ngan transformasi.

Utk org Melayu senentiasa projek "melayu tipu melayu". Utk org Cina "lu tolong gua, gua tolong lu". Utk org India "kadang2 kasi maruku, kadang2 kasi tengaci".

Kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

muka yg selepas tu akibat buat satu pusingan dlm UFO alien dan diluahkan kat putra jaya..silap angkat mok