Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 April 2011

MAKAN SEDAP ENTOT PUN SEDAP




HURU DAN HARAKAN MEREKA




nota:
kes rasiah ini sednag berjalan
di paris - tak lama lagi
naa mat mongol dan suaminya
akan muncul di mahkamah paris

padan muka!
tak dapat shopping d paris
kena pergi dubai kah kah kah




BUKAN ARMARIS BAYAR PERIMEKAR TETAPI KERAJAAN
– harakah daily

Laman web Perancis, Rue89 mendedahkan, syarikat Perancis, Armaris tidak pernah membayar Perimekar Sdn Bhd sebanyak RM493 juta sebagaimana didakwa tetapi ia sebenarnya dibayar oleh kerajaan Malaysia sendiri.

Rue89 melaporkan perkara itu berdasarkan perbicaraan kes rasuah pembelian kapal selam Scorpean yang sedang berjalan di Perancis sekarang.

Perimekar adalah syarikat yang dikaitkan dengan rakan Perdana Menteri, Abdul Razak Baginda yang terlepas dari kes pembunuhan Altantuya Shaariibuu. Pemegang saham majoriti Perimekar adalah isteri Razak, Mazlinda.

Altantuya Shaariibuu, wanita Monggolia yang menjadi penterjemah antara pihak Malaysia dan Perancis kemudiannya mati dibunuh dan badannya diletupkan dengan peledak C4 di Puncak Alam.

Abdul Razak dan dua anggota polis yang bertugas sebagai pengawal keselamatan di pejabat Perdana Menteri telah didakwa terlibat dengan kes ini.

Namun mahkamah kemudiannya telah membebaskan Abdul Razak dan hanya dua pegawai polis ini sahaja yang didapati bersalah dan kini menunggu hukuman mati.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… BUKAN KERAJAAN YANG BAYAR…. kah kah kah…

kah kah kah…YANG KAYAKAN MAT MONGOL DAN BIK MAMA IALAH KITA SEMUA…. kah kah kah…

kah kah kah… MALAON MALAON INI MAKAN SEDAP..ENTOT SEDAP… TIDOOR SEDAP… kah kah kah…

kah kah kah…YANG JADI KULI BATAK…. RAKYAT MALAYSIA…. kah kah kah…

kah kah kah…BILA AGAKNYA ORANG MELAYU NAK SEDAR?..... kah kah kah

7 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Tipu didalam Parlimen juga.

http://www.malaysia-today.net/mtcolumns/no-holds-barred/39476-what-is-the-punishment-for-lying-to-parliament

matstimketum berkata...

orang melayu spesis pencacai gerombolan yang masih tak sedar! gerombolan kambinghitamkan kastam supaya nampak putih! gerombolan dah bermain dengan darah,kebanyakan orang melayu tak sedar lagi. mana pergi akidah sebagai umat islam sejati?

Tanpa Nama berkata...

orang melayu bila nak sedar?

nih TT, kalo sudah nama pun m.e.l.a.y.u., LAYU, ko tau tak maksud layu? tipu => menipu, layu => melayu..sampai bila pun mereka tak akan sedar.. sudah layu!

iman mereka bukannya kepada Allah Taala, iman mereka hanyalah untuk gerombolan, tv dan suratkabar..

tipu sikik saja, dia akan tambah2 apa2 tipu tu jadi lebih sedap dan bangang!

Anak Jati Kelate berkata...

Selagi rakyat masih percaya masih berharap dgn pilihanraya..

Selagi tu la kita kena kencing dgn gerombolan..bila dah kena kencing dlm pilihanraya..

Sedap2 la diorg perintah negara ni ikut hati diorg..

Bunuh jadi halal
Rasuah jadi halal
Rogol jadi halal
Bikin porno jadi halal
Rembat jadi halal
Rompak jadi halal
Samun jadi halal
Kidnap jadi halal
Zina jadi halal
Tindas jadi halal
Fitnah jadi halal

Dan mcm2 lagi perkara yg haram jadi halal...

Fikir2kan lah wahai rakyat..!!!!

Hanya jalanraya boleh mengubah masa depan kita!!!

Monster Globalisasi berkata...

melayu mudah lupe kan.. madey kabo doh ari tu.. x kan x ingat.. kwn ingat lagi.. nok wak gane, gula naik maroh ah kejap.. pahtu blh rm200 ingit senyap dok tarang.. siap puji pulok gerombolan..

akusesuciembunpagi berkata...

lepas ne...semua badan2 beruniform kena pakai uniform putih....spaya nampak lagi suci...hahahahahah

Tanpa Nama berkata...

TT.
Bukan semua Melayu..
Yang Bengong dan Bahalol Melayu UMNO..
Mamak Paria pon dia orang percaya..