Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 April 2011

BERDITARI - BERDIRI DALAM TANGAN SENDIRI



INI POKO POKO



nota:
berpoco poco lah kamu
sebelum kamu di poco poco kan
kah kah kah






MUFTI : LETAK JAWATAN TANDA PROTEST, ADA MEDIA SENDIRI – harakah daily

PAS mencadangkan Jabatan Mufti negeri-negeri seluruh negara mengeluarkan media sendiri bagi menyuarakan pandangan mereka agar tidak lagi dipermainkan oleh Umno melalui media mereka.

Mufti juga dicadangkan agar meletakkan jawatan sebagai tanda protes, kerana tiada guna ujud jabatan mufti kalau sekadar untuk dilihat mengiakan pandangan kerajaan.

Naib Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, kejadian yang berlaku terhadap Mufti Perak, Datuk Seri Harussani Zakaria amat jelas bagaimana para mufti dipermainkan oleh media Umno khasnya Utusan Malaysia.

Ekoran tindakan media Umno menggelapkan kenyataan mufti mengenai sikap mereka dalam isu video seks, para mufti telah difitnah seolah-olah memperkatakan isu remeh seperti poco-poco sahaja.

Padahal, Harussani sendiri berkata, beliau telah membuat kenyataan mengecam tindakan mengedarkan video itu kepada Utusan tetapi kenyataan itu tidak disiarkan oleh akhbar itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH…


woit… TALK EASY…. CAKAP SENANG…. kah kah kah..

kah kah kah… MACAM MANA NAK DAPAT DATUK… NAK DAPAT TAN SERI…. kah kah kah…

kah kah kah…ATAU JADI PENASEHAT BERBAYAR ESQ…. KALAU LAWAN GAMIN…. kah kah kah…

kah kah kah… ADA GAJI.. ADA PENCEN…. ORANG CIUM TANGAN…. kah kah kah..

kah kah kah…NASIB NASIB BAIK… AIR TANGAL BOLEH JUAL…. kah kah kah…

kah kah kah…. AGAMA SATU INDUSTRI…. INDUSTRI PALING AWAL…. kah kah kah…

nota:
baca doa kapada raja gopal pun
akan dapat fuluuus kah kah kah


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya mohon pembetulan. ESQ tidak pernah bayar 1 sen pun pada mana2 mufti. Sy mohon jasa baik saudara TT utk tarik balik kenyataan sampingan dlm artikel ini.

Tanpa Nama berkata...

Tuan Ibrahim tak payah nasihatla... agar mrk letak jawatan tanda protes....

mufti ni semua dah akil baligh malahan ada tua nak mampos... tau la mrk pikir.....

mufti ni diketegorikan fasik kerna menyembunyikan kebenaran....

kalau orang tak pergi surau... bukan geng masjid.... senang2 tuan Ibrahim kata dia tanak mandikan dan sembahyangkan jenazah puak tu kalau mati jika dia dijemput sekalipun.... benci dia dgn orang tak pergi surau...

agak-agak manusia banyak ilmu ugama tapi penipu kerana tak meyampaikan kebenaran.... yang kita panggil ulama ni.... Tuan Ibrahim patut lebih benci...

kalau ulama ni mampos moh kita pakat kencingkan ramai2....

Tanpa Nama berkata...

Gamba tu gambar mami poko la Isham, kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
(tanpa nama 8:17)) nak suruh tt tarik balik pulak, tak payahlah nanti terdedah isu baru yang disembunyikan.

Yang Maha Mulia Raja Gopal berkata...

Semua mufti Malaysia kena letak jawatan sebab terlalu bangang menjadi barua anjing kurap UMNO.

Ajaran sesat yang diajar oleh para mufti:

Makan babi haram tetapi makan rasuah tak haram.

Ternak babi haram tetapi ambil rasuah dihalalkan.

Kalau ternak babi dekat kawasan Melayu, kena tunjuk persaaan.

Kalau bina kuil dekat kawasan Melayu, kena tunjuk perasaan bawa kepala lembu.

Kalau bina gereja dekat kawasan Melayu, gereja akan kena bakar.

Tetapi kalau bina loji nuklear, tak harampun. Mengapa loji nuklear yang boleh membunuh seluruh rakyat Malaysia tidak diharamkan?

Kalau hisap rokok tak digalakkan dan mengedar dadah boleh kena hukum bunuh, mengapa orang yang nak bina loji nuklear tidak ditangkap? Adakah loji nuklear lebih selamat daripada dadah?

Maka terbuktilah, mufti-mufti diMalaysia harus letak jawatan sebab tak layak nak ajar agama.

Tanpa Nama berkata...

gua adalah orang pertama akan bunuh diri jika mufti2 ini berani letak jawatan.. tiba sahaja giliran mufti terakhir meletak jawan, akan gu asembeli kelima2 anak gua sebagai ganjarannya...

cibai la lu mufti2.. padan la orang bukan islam lebih respek tok2 sami dia..

Monster Globalisasi berkata...

kwn x tau nok kabo gane.. mufti ni kadang2 ikut jer arahan big boss n the gang.. bukan senang nk dapat pngkt tan sri.. p ramlee pon mati dulu baru bleh pangkat tan seri.. cina takpe TAN tu name dia doh..

marilah ikut gok cara pakaTAN..

Tanpa Nama berkata...

BERDITARI...BERDIRI DALAM TANGAN SENDIRI...perkataan baru ni TT...kalau...BERMAIN DENGAN TANGAN SENDIRI...apa pulak kita nak sebut?......kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

kenapa tak ada fatwa haramkan magnum,toto, da ma cai...benda2 bodoh mcm ni sibuk pulak mangkuk ayun nih berfatwa...harusanni lu pegi kulum butuh vincent tan...fuck mufti keparat..