Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 9 April 2011

BERBILION BILION DUIT RASUAH



HANCUR LEBUR KEBUN SAWIT



nota:
meletakkan mat isa sebagai pengerusi sawit
samalah seperti melantik rahim tambi chik
sebagai guru besar sekolah rendah perempuan
samalah seperti melantik bik mama menjaga
bank negara kah kah kah


BICARA SERENTAK JIMAT MASA – berita hairan

SHAH ALAM: Empat daripada lapan pegawai Imigresen yang didakwa memperoleh suapan bernilai RM122,140, pagi kelmarin, bakal dibicarakan bersama, bermula 13 Julai ini.

Hakim Mat Ghani Abdullah membenarkan permohonan pendakwaan untuk keempat-empat tertuduh, Ahmad Zahed Abd Alim, 28, Mohd Hafiz Zakaria, 27, Mohd Khairul Haqimie Kamarudin, 26 dan Azmir Mahadi, 28, dibicarakan bersama berikutan ia membabitkan saksi sama dan lebih memudahkan serta menjimatkan masa mahkamah.

Selain itu, ia juga membabitkan transaksi yang sama dan ia tidak bersifat prejudis kerana semua tertuduh bukan didakwa bersama.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… CUKUP HEBAT KES INI…. kah kah kah…

kah kah kah… KES PALING TERBERSAR TAHUN INI…. kah kah kah….

kah kah kah… 122 BILION RINGGIT…. RASUAH IMIGRESEN…. kah kah kah…

kah kah kah… LEBIH BESAR DARI RASUAH PERLABUHAN KLNG…. kah kah kah..

kah kah ka… LEBIH BANYAK DUIT DARI KOMISEN KAPAL SELAM…. kah kah kah..

kah kah kah… BERJUTA JUTA DUIT… LEBIH DARI DUIT MAT HASAAAN BAWA KE LONDON…. kah kah kah…

kah kah kah....OPPPS…. BUKAN BILION LAAA…. 122,000 RIBU RINGGIT SAJE… kah kah kah…

kah kah kah… TAK SAMPAI PUN BELANJA SATU MALAM BIK MAMA TIDOOO DO DUBAI… kah kah kah

nota:
tapi kalau dalam rupiah indon
mesti berbilion bilion
kah kah kah


12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kurang 1 juta memang la rasuah
Lebih 1 juta masih dikira wang pelincir

Tak kan ko tak faham bro!
Tak kan ko masih bangang!
Kalau bangang masuklah umngook!

Tanpa Nama berkata...

Raja Dayak speakong:-

Muka nilah..dah sah lah muka ni...yang menyelamatkan Mat Mongol semasa kena tangkap kat Port Dickson dulu bersama Artis tengah buat kerja kat HOTEL kemudian Pegawai Jabatan Ugama tersebut letak jawatan kerana tak mahu bersubahat...
Penyelamat MARUAH lah katakan...!!!
Balasan Imbuhan dengan mengertak Mat Mongol ..Aku nak Jawatan Pengerusi FELDA...Puuii...!!!
Kebanyakan Peneroka FELDA sangat menyokongi Mat Pendek ini (Taukey Babi bukit Pelandok )
Habis lah JUBO Mak Cik FELDA kene Gosok sampai GELI...Penyokong Kuat UMNOGOK..
Mak Cik tak Geli ke...?

Tanpa Nama berkata...

Ini ada satu cerita....seorang pekebun kecil getah telah berjaya menambahkan jumlah kutipan susu getah dikebunnya.Ramai rakan-rakan pekebun telah bertanya apakah petua yang digunakannya.Pekebun itu menjawab...petuanya ialah...."Apabila pokok getah sudah besar dan akan ditoreh dalam masa 1 bulan...kau pakaikan SKIRT pada tiap-tiap pokok getah tu...kemudian kau panggil orang RISDA datang melawat...kemudian cukup 1 bulan...bila ditoreh pokok getah tu...memancut-mancut susu getah keluar...sebab apa susu getah banyak...aku tak tahu...kau tanya sendiri" kata pekebun tu sambil tersenyum....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

sah malaysia ni negara yang mengamalkan rasuah dlm semua peringkat....semua nak komisen...aku benci org yang mcm ni....hapuskan BN....dan paling penting demo besar harus dibuat....biar najib terberak dlm seluar...anak muda benci rasuah...

Tanpa Nama berkata...

bila ada yang mati, terpaksa kena tutup cerita......

beng hock mati KATANYA beberapa YB DAP Selangor DIBELA oleh cukong!....ini loyar burok wee choo keong yang kata....sehingga hari ni, wee choo keong teros mendiamkan diri!....

bab kastam ni, gempaq nya ratusan BILLION....bila sudah mati, cut short....tangkap bebudak mentah yang baru dapat gaji 2 tahun dalam kastam!.....

yang lebih tua yang tahu lebih banyak TAIK terbebas!......

bole wee atau JOL NORDHENG buat sket ulasan kat parlimen?......

siapa cucuk siapa?....
siapa nak makan siapa?.....
siapa kena telan?.....
siapa cover siapa?.....
siapa kecot telor?.....

Boss No 1 VS Boss BerNo 00000001!........

The MIND!!!

p/s - OWANG2 UMNO, SIAPA BERSAMA NAJIB?.....(NAMPAKNYA MASA DEPAN SUDAH GELAP!)

matja berkata...

Japan promotes its nuclear industry at special ASEAN summit http://www.wsws.org/articles/2011/apr2011/asea-a09.shtml

cicit ngah layor berkata...

Ndak bagitau yg duit rasuah tu banyak.Biler banyak,org uli selangor lagi bagi sokong kuat,kamal bulih menang lagi......jadi menteghi.Kalau caj satu2 duit jadi sikit.Org akan cakap demer tangkap anak ikan bilih jer.

V for gunpowder berkata...

anta je bik mama sama isteri n konco2nya utk d buang..ops.....untuk di siasat di bangunan angker ES-PI-AR-EM.........hik...hik...hik...

mat saga berkata...

walau rasuah banyak mana sekali pun dimalaysia nie.... "Pancut tetap dua kali"..........


hahahahahahahaha..... hahahaha

Monster Globalisasi berkata...

jangan main2 dengan mat isa tu.. bini dia lawo boss.. haha

orang lama berkata...

isa smd nie buat pembesaran pokok sawit makin terencat bantut lagi adalaa...senario lawak zaman org takde internet bolehlah nak bohong! ..bila kastam dah gertak nak bocorkan rahsia barulah terhegeh hegeh nak belasah agensi2 lain..

Tekong besar dah berpeluh, tekong baru nak belajar hip hop yg kena pencen awal. Lepas nie bolehlah jumpa tok cuepac, cakap 'konsisten' banyak2, lepas tu jumpa najib..lepas tu hilang senyap.

sampai bila nak bertaruh masa depan dengan jalan berberpilihanraya dengan rejim penyamun?...rejim penyamun,nuklear,perogol nie kena di ajar! di tangkap! tak perlu bergantung dengan undang2 acuan penjajah lagi dah!!

Tanpa Nama berkata...

kalau kes ikan bilis jalan macam ciput..kalau kes bilion bilion jalan macam FI..porrraaahhhhh...ciittttt..