Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Julai 2011

UTUSAN TIBAI ROSMAH LAGI!




INI DIA PERMATA ITU




PERMATA PERLU PERUNTUKAN LEBIH : ROSMAH - meloya

POKOK SENA 28 Julai - Program Permata Negara (PPN) memerlukan peruntukan yang lebih bagi memperluaskan pembangunan pusat berkenaan di kawasan yang memerlukan terutama di luar bandar.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


NAK DUIT LAAGIIIII..

nota:
lihat ini tajuk berita utusan hari ini
jelas dan amat ketara
tajuk berita ini hal permata

ini tajuk berita serampang tujuh mata
ini tajuk berita pancing tujuh kepala

semuanya jelas nak tibai suami najib

dua hari lalu utusan menimbulkan berita
suami najib beli cincin 24 juta
utusan adalah akhbar pertama di arus perdana
yang melaporkan berita cincin suami najib

hari ini beritat cincin dah bocor
berita hairan buat laporan penafian
tapi utusan buat buat tak tahu
kah kah kah


INI PUN PERMATA




nota:
maklumat tentang cicncin ini
dikeluarkan oleh kastam
ini kerana pihak kastam
telah muak dengan kerenah suami najiob
beli kain dari itali
beli alatan rumah dari itali
semua tak bayar cukai

lepas tu gi bunuh
ketua mereka

patutlaaa
kastam mengamok
kah kah kah

12 ulasan:

mek berkata...

tt, tak boleh salah kan bik mama gak. dia memang la mintak budget PERMATA. bila dapat,apalagi, dia beli la permata. tak salah kan?
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TT

Letak link kat depan www.mobtv.my / mobtv.my facebook

go --> Watch Live Streaming

speech by EC & Ambiga Bersih

Tanpa Nama berkata...

Kanak2 seusia 3-4 tahun nak dipastikan mendapat didikan dan asuahan terbaik dgn modal sebegitu tinggi??? Apa bentuk prasarana yang nak disediakan tu? Kira baby lagi, apa yang diorang tu tahu..?? Apa yg nak diajarkan?? Nak ajar proses buat rare earth ke? Nak ajar bukak ladang lembu ke? nak ajar buat pintasan koronari jantung ke? Subhanallah....Tak cukup2 ke dgn harta yang dah dikumpul tu..??? Semoga ngko mati nanti, mintak2 koleksi beg tangan, kasut dan brg kemas tu akan menjadi ular berbisa yg akan mematuk2 dan menyiksa mayat ngko smp kiamat wahai Rosmah!!

Tanpa Nama berkata...

Terbaru dr harakahdaily:

Ketua Wanita MCA Pulau Pinang Tan Cheng Liang menempelak DAP yang didakwa mereka mengetepikan kaum Cina dalam penanugerahan kontrak JPS Negeri Pulau Pinang sejak mengambil alih tampuk pemerintahan negeri tersebut pada tahun 2008.

“Tiada seorang pun kontraktor Cina dalam lima kawasan yang dianugerahkan projek JPS Negeri. Ini bukti bahawa walaupun dengan sokongan orang Cina untuk Lim Guan Eng dan DAP, hak orang Cina semakin terhakis selepas DAP berkuasa.

Eh, camana plak nie...?? Tuari kata Melayu PP smakin terpinggir.. Ni apa kes??? Dah tebalik kuang plak..??

Tanpa Nama berkata...

cakap betul2 berapa harga cincin ini dalam bentuk nilai rm......sekejap 24j skejap rm74... jangan buat orang keliru

Kelab peminat Tukar Tiub berkata...

Permata yang hilang... :-)

Tanpa Nama berkata...

...

Tanpa Nama berkata...

pembangkangggggg

pas, pkr dap plzzzzzzzzzz laa..
mainkan isu rosmah mansor celaka ni dalam kempen pilihanraya.bagi rakyat semua benci najibbbbb kerana rosmah celaka sial..tapi bahaya gak.utusan dah masuk kem muhyiddin..saja dorang bagi muhyiddin menang morall..wak sembab tu wat keje dalam diam..

Tanpa Nama berkata...

KALAU ADA DUIT, SEMUA BOLEH KAIT. KALAU DUIT BANYAK, SEMUA BOLEH LANYAK.

WANG RINGGIT, WANG POUND,
BANYAK WANG SANGAT GEMBIRA,
HIDUP MEWAH MACAM FIRAUN,
RAKYAT SUSAH BELAKANG KIRA.

mosabit berkata...

permata ker pemantat???...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

nak menipu pun patut padan la...harga permata 24 juta nampak sangat menipu....

Tanpa Nama berkata...

rosmah dgn babi mmg sinonim ttp bukan vice versa kerana babi ttap babi,tp rosmah dh berevolusi jd babi