Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Julai 2011

SIAPA DIA YANG TIDAK CEMBURU




BUNG JANGAN CEMBURU !





ANUGERAH IBRAHIM ALI : SAYA JADI MANGSA CEMBURU
-- mkini

Dengan menegas rekod 'bersih' dalam kegiatan aktivismenya sejak 30 tahun lalu, Datuk Ibrahim Ali mendakwa semua bantahan terhadap cadangannya mewujudkan satu anugerah tajaannya, lahir daripada sikap cemburu terhadap pencapaiannya.

"Sebab saya terlalu aktif menganjurkan banyak program,
kadang-kadang dalam skop yang besar, terdapat sesetengah orang yang cemburu terhadap saya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit… CAYALAAAA… kah kah kah…

kah kah kah….MEMANG ADA ORANG CEMBURU…. kah kah kah..

kah kah kah…DARI DULU LAGI…. kah kah kah..

kah kah kah…BANYAK KANG KONG YANG CEMBURU… kah kah kah..

kah kah kah… UNGKU AZIZ CEMBURU… kah kah kah..

kah kah kah…NORDIN KARDI CEMBURU… kah kah kajh..

kah kah kah…JOHAN JAAAFR PUN CEMBURU…. kah kah kah..

woit… BUKAN SAJA DALAM NEGARA YANG CEMBURU… kah kah kah..

kah kah kah…BILL CLINTON PUN CEMBURU… kah kah kah..

kah kah kah… GEORGE BUSH PUN CEMBURU…. kah kah kah..

woit… HANYA SORANG SAJE TAK CEMBURU…. kah kah kah..

kah kah kah…. SIAPA KAH ORANG ITU?.... kah kah kah…



HANYA ORANG INI TIDAK CEMBURU


nota:

kenapa orang ini tidak cemburu?
mengapa orang ini tidak cemburu?
pasal apa orang ini tidak cemburu?
siapa tahu rahsia ini?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

8 ulasan:

mek berkata...

kah kah kah
lawak la tt
kalau tau sbb apa org tu tak cemburu dapat hadiah tak?

kah kah kah
org tu tak cemburu pasal gigi dia dah sedondon dgn gigi berahim.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ini promo citer halimah jonggang ker???

TT punya kutuk mmg kaw-kaw....hahahah

pok yem....dah tak segagah dulu....

pok yem...dah ganti salor darah baru....

pok yem...kena rehat setahun tu...

lebih baik pok yem plaster mulut tu...jgn berkata2...

lebih byk berkata2....katak2 panggil ribut & taufan akan banyak mati nanti...kahkahkah....

better u.....duduk liam2 lah pok yem....

byk melayu dah tunggu masa nak tinggal seluar katok ajer tau!!!!

pok yem tetap ada duit pencen wakil rakyat!!!!

AKUUUUU!!!! dok mcm tu...pencen tak dak!!!!

duit EPF yg ciput utk menunggu masa pencen...syahduuuuu!!!!

apa apa pun ok berkata...

tt tolonglah tolonglah tolonglah. jgnlah disamakan beghahim ali ngan manusia2 lain. x sampai ati aku melihatnya!!! sbb beghahim ali dah la x ada maruah, "buah" pun x ada tu kahhh kahhh kahhh

Tanpa Nama berkata...

Cemburu???? Hahahahahahahahaha!!!!!!!!!! Leh pengsan aku di buatnya...Amende yg ngko ngigaukan nie haaa...Braheng...??? Amende jasa ngko...???? Yg ngko tahu, melompat sana, melompat sini..pantang ada tempat elok sikit, kau mula nak cari ruang menyelit...Pukimak punya katak!!!

Tanpa Nama berkata...

babi punya katak

Tanpa Nama berkata...

Apala TT, tak saspen langsung.. aku tau sape awek tuh.. nama dia ialah....

Berulang kali
Telah ku katakan
Diriku ini
Di waktu ini
Telah dimiliki

Tak usah lagi kau dekati
Tak mungkin aku jatuh cinta padamu
Usahlah engkau memaksa diri
Memuja diriku
Ku takut nanti
Kau gigit jari menangis sendiri

Janganlah engkau berangan-angan
Jadi buah hatiku
Walau dalam mimpi pun ku tidak sudi

Jangan jangan jangan ku digoda
Tengok bayangmu pun ku tak selera
Pergi pergilah cari yang lain
Jadi kekasihmu

Jangan jangan jangan ku dipaksa
Tengok mukamu pun aku tak suka
Jangan jangan jangan kau jadi perigi
Yang mencari timba

Halimah jongang
Halimah jongang
Halimah jongang
Halimah jongang

Ha... ha... Halimah jongang

Jongang jongang jongang
Kau halimah jongang
Jongang jongang jongang
Halimah gigi jongang

Oii TT, klau bengang kat Braim Katak pun, tlg la jangan kutuk awek dia.. kata org 'Jodoh pertemuan ditangan tuhan'.. wakakakak

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah

cayalah tt..muka macam halimah jongang jerkkk

Tanpa Nama berkata...

umi kot