Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 29 Julai 2011

TIN KOSONG - HANGAT HANGAT TAHI KATAK



DUA DUA TIN KOSONG






PERKASA BATAL HIMPUNAN – ELAK MELAYU BERTEMBUNG - mkini

Ibrahim Ali mendakwa beliau membatalkan perhimpunan 9 Julai bagi membantah perarakan BERSIH 2.0 pada minit terakhir bagi mengelakkan pertembungan di kalangan orang Melayu

Sambil menafikan dirinya itu pengecut dan dakwaan bahawa PERKASA gagal mengumpulkan penyokongnya, Ibrahim, 61, yang juga ahli parlimen Bebas bagi Pasir Mas berkata menjelang 9 Julai, 15,000 orang telah berdaftar bagi menyertai perhimpunan itu.

Ibrahim bagaimanapun mengakui pada hari tersebut beliau berada di rumah dan berulang-kali menafikan ahli PERKASA adalah penakut dan mendakwa semua penyokongnya telah bersiap-sedia dan hanya menunggu arahannya.

Malah, dakwanya mereka yang membuat tuduhan seumpama itu adalah golongan yang sakit, bodoh dan banggang yang cuba memprovokasikan dirinya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI BARU JELAS…. kah kah kah..

kah kah kah…TAK PERNAH TERJADI DALAM SEJARAH DEMO…. kah jkah kah…

kah kah kah…. NAK DATANG DEMO BERDAFTAR….. kah kah kah

kah kah kah..15,000 DAH DAFTAR NAK TURUN.... kah kah kah..

kah kah kah…INI MENUNJUKKAN KEKATAKKAN ORAGANISASI INI…. kah kah kah..

kah kah kah…JELAS KEKATAKKAN TERSERLAH…. kah kah kah..

woit… APA JADI DENGAN BAS YANG DITEMPAH… kah kah kah..

kah kah kah..CAKAP ADA 20 BAS SETIAP NEGERI….. kah kah kah..

kah akh kah...APA JADI DENGAN BAS BAS INI?.... kah kah kah..

woit…KECEWA PENIAGA BAS MELAYU…. kah kah kah…

nota:
nak takut kan melayu
melayu tak takut

nak takut kan china
china tak takut

nak takut kan india
india tak takut

apa yang dapat?
dapat sekepul kentut
kah kah kah

nota:
jelas pekasam ini
hanya hangat hangat
tahi katak kah kah kah

apa punya tuuuurrr
satu pun traaaaak
kah kah kah


23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah kah kah Kah kah kah kah kah Aku tak boleh nak tahan tengok gambar si Katok ni.

mek berkata...

kah kah kah
dapat sekepul kentut?

katak duk kat rumah je rupanya hari tu. menyorok kat dapur ke katak oii...
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

katak bangang...
Bro TT,
tahu tk kenapa meriam yg ada di pulau pinang(padang kota) lama tk meletup?? sebabnya peluru nya katak pompang ni simpan.. tu yg dok tembak merata-rata tu... kah kah kah.. katak macam ni baik duduk tgh jalan tunggu kreta tindis ja... menyemakkkk..
PERKASA = PEKIDA = BARUA UMNO/BN

KAH KAH KAH KAH KAH..

Tanpa Nama berkata...

Inilah demo yang terbaik sekali dalam dunia.

Nak demo siap daftar dulu....

Sungguh budi bahasa mereka ni...

Boleh daftar online ke?

Kahkahkahkah

Kahkahkahkahtak kahtak kahkah

Tanpa Nama berkata...

Katak real lagi bagus dari katak ni....sekurang2nya Katak real ada banyak telur....katak ni takde telur langsung....kah kah kah kah....

Ibrahim Ali Ni Mamak Ke? berkata...

KAHAKAHAKAHAKAHAKAH

HANGAT HANGAT TAHI KATAK!

Peribahasa Melayu yang paling unggul!

serindit berkata...

cakap lagi cakap pembohong cakap pendusta cakap lidah biawak cakap orang munafik cakap orang otak kayu

Tanpa Nama berkata...

HANG KATAK-HANG KATAK masih bunyi dalam paya.
HANG KATAK-HANG KATAK masih berkokok tepi ibu kota.
UDAH-UDAHLAH HANG KATAK jauhilah main tepi jalan nanti dilenyek stimrol puaka.


-zunodeng.

Tanpa Nama berkata...

peribahasa melayumeleleh terkini:

sepandai2 katak melompat
akhirnya jatuh terduduk kat rumah je

duduk kat rumah je kahkahkahkah!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

Saiful berkata...

salam,
mmg melayu selalu kena tipu, kpd mamat ni ..poodah..

Tanpa Nama berkata...

aku naik mual dgn binatang ibrahim tu. tak pasal2 dgn ketuanan.

Tanpa Nama berkata...

Sudah lah kau Braheng katakkkk!!!! Sekali aku baling telur, masuk mulut kau, mati tercekik telur kau nanti..!!

apa apa pun ok berkata...

bro tt. aku x setuju gambar tu. tin kosong tu canteeekk lagi. jual kat besi buruk laku jugak seposen dua. ini mamat mana ada nilai. nasib baik ada orang "cemburu". klu x kesian kat geng2 uitm. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

jangan la mual sama ibrahim ali. sian dia. sekurang kurangnya dia pandai buat lawak yang boleh kita ketawa.

Ketawalah sebelum anda diketawakan ibrahim ali! kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Masih ingat ?
Braheng pernah cakap isteri tak kasih dia keluar DEMO...!!!

http://www.freemalaysiatoday.com/2011/07/09/perkasa-rally-ends-in-a-whimper/#idc-cover

Kah......kah...........kah......
Kah......kah......kah.....

Ciss..!
Padan muka punya KATAK

Kah......kah...........kah......
Kah......kah......kah.....

Tanpa Nama berkata...

Perkasa rally ends in a whimper

http://www.freemalaysiatoday.com/2011/07/09/perkasa-rally-ends-in-a-whimper/#idc-cover

Katak dah bersuara !!!
Kah.kah...kah........

Ibnu Ishaq berkata...

Woi Braheng apa ko dok bedeah ni. Ko tau x yg budak2 ko yg kat kumpul kat Tasik Titiwangsa tu maki ko berkandaq... Staff aku ada sorang budak PERKOSA ko lah... Masuk keja hari Isnin habis dicarutnyer ko... Muahaha aku tumpang gelak jer... Panglima Takut Bini kah kah kah... Ker ko dah terpengaruh dgn Najibisme...

Tanpa Nama berkata...

PERKASA = PER tubuhan
KA tak-katak
SA yang bini dok rumah..

PEKIDA = PUKI da

say no to 'bangang' berkata...

ermm.. pak brahim! baik pak brahim diam, kalau pak brahim bercakap nampak sangat bangangnya!

walau apapun.. pak brahim tak usah laa kecik hati pasal anugerah 'ibrahim ali' untuk uitm tu, sebab pak brahim lebih tinggi martabat..

pak brahim kan 'clown of the year'.. apa kelas nak mengendeng dgn uitm tu hehehe

piut ngah layor berkata...

Tanpa Nama berkata...
Katak real lagi bagus dari katak ni....sekurang2nya Katak real ada banyak telur....katak ni takde telur langsung....kah kah kah kah....

29 JULAI 2011 12:21 PM

lu buat gua 'pecah perut' lah...kah kah kah

piut ngah layor berkata...

camne la ek kalau ajak betul2 punya perang?mau nyorok dalam tempayan kot...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kenapa anda semua sesama umat pun mahu bertengkar??? sesama islam pun mahu memfitnah sesama sendiri...jangan menuduh sembarangan tanpa bukti yang kukuh dan sahih...ayuh semua umat islam,bersatu lar kalian semua berlandaskan al-quran dan as-sunnah...

Tanpa Nama berkata...

korang nie xpatut la...mmg ada perkasa demo la....geng2 perkasa turun awal da...kan ke hujan lebat...mamat nie la yg panggil tu...tp dari rumah je la