Ahad, 11 September 2011

31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA




KERJA BANGANG APA NI?


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


woit... INI KERJA BANGANG APA NI?.... kah kah kah...

kah kah kah... KKK KATA TANAH MELAYU TAK PERNAH DI JAJAH...kah kah kah..

woit...KKK INI APA?.... kah kah kah..

kah kah kah...KKK INI IALAH KANG KONG KLING...kah kah kah...

kah kah kah...MAKA JELAS 31 OGOS IALAH HARI MALAPETAKA.... kah kah kah

31 OGOS HARI MALAPETKA







nota:

detik bermulanya
malapetaka untuk
warga anak semua bangsa!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sape KKK tu ha.. kuTTy kang kong ke??
~ptrjya~

Tanpa Nama berkata...

http://mynewshub.my/bm/2011/04/18/ahli-parlimen-sambung-belajar-di-uum/

PUTRAJAYA – Usia bukan penghalang untuk menyambung pelajaran.

Perkara itu dibuktikan oleh 11 Ahli Parlimen Malaysia dan luar negara yang bersepakat untuk mengikuti Program Khas Pascasiswazah di Universiti Utara Malaysia (UUM).

Kesemua mereka termasuk Ahli Parlimen dari Indonesia, Asmawati Marzuki Alie bakal mengikuti pengajian yang dijangka selama setahun setengah itu di UUM kampus Kuala Lumpur.

Ahli Parlimen Tenggara, Datuk Halimah Mohamed Sadique yang dilantik sebagai ketua pelajar program berkata, kelas mereka untuk program itu akan diadakan pada setiap hari Selasa dan kelas mereka diberi nama ‘KAMI’.

“Kami mahu menjadi contoh kepada masyarakat terutama kepada penduduk dikawasan kami bahawa budaya pembelajaran tidak pernah tamat,” katanya pada Pelancaran Program Khas Pascasiswazah Untuk Ahli Parlimen di UUM di sini hari ini.

Turut hadir pada majlis tersebut ialah Menteri Pengajian Tinggi, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin dan Naib Canselor UUM, Prof. Datuk Dr. Mohamed Mustafa Ishak.

Pada majlis tersebut Mohamed Khaled menyampaikan surat tawaran pengajian kepada sembilan Ahli Parlimen dan dua wakil ahli parlimen yang tidak dapat hadir pada majlis tersebut atas sebab tertentu.

Turut menyertai program itu kelak ialah isteri Ahli Parlimen Sabak Bernam, Datin Siti Aminah Hay Abdullah dan isteri Ahli Parlimen Kuala Krau, Datin Nor Azimah Abd. Munin.

Sementara itu, Mohamed Khaled berkata, Kementerian Pengajian Tinggi amat mengalu-alukan pelancaran program seumpama itu kerana ia membantu negara meningkatkan masyarakat yang berilmu.

Menurutnya, program seumpama itu juga berupaya memenuhi agenda pengajian tinggi negara iaitu Program MyBrain 15 yang berhasrat mewujudkan kelompok sumber manusia yang berpengetahuan tinggi sebagai pemangkin kepada penyelidikan dan inovasi.

Selain Halimah, turut mengikuti program berkenaan ialah Ahli Parlimen Ledang, Hamim Samuri, Ahli Parlimen Parit Sulong, Datuk Noraini Ahmad, Ahli Parlimen Jempol, Datuk Lilah Yasin, Ahli Parlimen Sipitang, Datuk Sapawi Ahmad dan Ahli Parlimen Maran, Datuk Ismail Abdul Muttalib.

Program itu akan turut disertai oleh Ahli Parlimen Bukit Katil, Datuk Mat Sirat Abu, Ahli Parlimen Hulu Selangor, P.Kamalanathan, Ahli Parlimen Sabak Bernam, Datuk Abd. Rahman Bakri dan Ahli Parlimen Kuala Krau, Datuk Ismail Mohamed Said.- Mynewshub.my

Tanpa Nama berkata...

Satu perkara yang bermain dalam fikiran saya...kenapa Jepun menjajah negara yang telah di jajah oleh Brtitsh...adakah mereka ingin menjajah negara itu atau kerana ingin melawan british....sebab itu timbul slogan asia untuk asia...

Tanpa Nama berkata...

sejarah berulang dgn nada dan watak yg baru. tujuannya sama iaitu menolak penjajahan. mat sabu adalah reinkarnasi pejuang lampau, dasar dan matlamatnya Islam. maka itu thogut mana yg tak gundah yg hari ini disandang oleh 'hero-hero hindustan'. Islam mereka hanya slapstick (tempelan) yg dihias(make-up) agar sahih lagi suci. tapi kebatilannya terserlah dlm penampilan perlembagaan dan undang-undang gagasan Lord Reid dari Westminister. sebab sifat thogut, syarie tdk sekali mampu disyumulkan sepenuhnya. sbg ganti rukun negara diikonkan tapi itu adalah bukti hero-hero hindustan suka main suku-suku mencampurkan bidaah dan addin sekaligus. tak caye? cabar mana-mana ulamak. jgn tanya rajagopal walau dia ketua agama. nanti kena sumpah kah kah kah. ps: raja kita ada satu:Allah. Rukun kita ada 5: Rukun Islam. selainnya al syirik wal bidaah al sunnah wal rasuah kah kah dlm Islam ini bukan lagi nakba tapi boleh jatuh jadi sukun al tikus seniorrrrr kah kah! tikus junior kata baik-baik pegang akidah. ye ke? nakba, nakba, nakba

i am no one berkata...

hahahahahahaha bangang btol kling ni.....bertambah keliru dah koi dgn sejarah...buat penat jer koi amik sejarah masa SPM dan STPM....rupanya negara kita dah merdeka sejak 1947 awal 10 tahun.....hahahahahahaha makin ramai yang bangang skrang ni.

uncle tenno berkata...

wei prof bangang bin kling...tgk youtube nie...nie para sultan n agong pi tabik kat penjajah...nak merdeka pun kena dapat perkenan Dulu Yang Maha Mulia Seri Paduka Baginda Queen wei...tak merdeka apenye...lagi menghina pejuang2 yg mati utk bebaskan negara dari penjajah...

http://www.youtube.com/watch?v=3dmhUNrGO1g&feature=related