Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 11 September 2011

MALAON INI INI MEWAKILI SIAPA?





INI TIKUS SENIOR





GERAKAN OFFERS A SCHOLARSHIP FOR MAT SABU TO RELEARN HISTORY
- minsider

Gerakan has suggested that Mohamad Sabu return to university to “re-learn” the country’s history, saying today that it will offer the PAS deputy president a scholarship for that purpose.

Gerakan president Koh Tsu Koon accused Mohamad, popularly known as Mat Sabu, of being “ignorant of history”.

“It is clear Mat Sabu is ignorant of history, and if so Gerakan is prepared to offer a scholarship to him so that he can re-learn history in a local university. We can call Prof Khoo Kay Kim, Zainal Kling, and the rest to educate Mat Sabu,”

Koh told reporters, referring to the professors who have said the PAS leader has his historical facts wrong.

“He must be aware of what is happening. If he does not understand, he should sit in front of the Tugu Negara to understand,” he said.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI BAIK PUNYA BODEEEK.... kah kah kah...

kah kah kah...MACAM MANA MALAON INI JADI MENTERI.... kah kah kah...

kah kah kah...TANDING PILIHANRAYA KALAH... kah kah kah...

kah kah kah...MALAON INI MEWAKILI SIAPA?.... kah kah kah...

woit...NAK BAGI SCHOLARSHIP ... BAGI PADA SAIFOOL BU CURRY... kah kah kah.....

kah kah kah... KESIAN...SAIFOOL BU CURRY.... kah kah kah...

kah kah kagh.....SAMPAI PLASTIK MASUK DALAM JUBUR UNTUK CARI SCHOLARSHIP.... kah kah kah

TIKUS JUNIOR


17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tikus junior, bukan lah! macam rabbit saje..

Tanpa Nama berkata...

bodo punya umno and barua2 nyer....

Tanpa Nama berkata...

bodo punya umno and barua2 nyer....

Tanpa Nama berkata...

bodo punya umno and barua2 nyer...

Amuraria berkata...

KING OF THE BODEKING ! BARUA BETUL BUAH SUKUN NIH !

cicitHJHASSANu berkata...

tikus junior...kahkhakhkah

Tanpa Nama berkata...

apek ni takut tak kena calon kerusi pru13 tak lama lagi, atau dapat jadi calon tapi kena letak kat pulau pinang lagi - tempat yg guaranteed dia akan kalah k.o. lebih teruk pru13 nanti berbanding 2008... tu pasal kena bodek extra skit tahap keluar riban2 gitu...

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

sukun berkata...

Woi sprm, gi la siasat mana parti ni dpt duit nak taja bang Mat.
PRU12 satu calon pon Xmenang,ni mesti ada tangan hitam2 kat belakang parti ni.

Tanpa Nama berkata...

woit tt, siapa muka tikus junior ni.. aku tengok sejak tahun lepas lagi.. tapi tak kenal2 jugak cari siapa dia.. setelah genap setahun, aku terpaksalah bertanya jugak.

Tanpa Nama berkata...

tawaran paling bangang....
sah dah termakan nasi kangkang...
kah...kah...kah

yes berkata...

Ramai rakyat Malaysia yg keliru sekaran, boleh dapat biasiswa dan belajar semula? Yg dalam UMNO pun ramai yg keliru

Tanpa Nama berkata...

tikus junior pemuda gerakan kedah

Tanpa Nama berkata...

selepas pru13.
buat satu undang2.
calon2 yang kalah, tidak boleh jadi menteri.
kalau tidak ramailah menteri pembodek.
macam khoon
macam sitah
macam sizat
dan ramai lagi.
satu lagi.
setiap menteri yang dilantik hendaklah diluluskan oleh parlimen.
kemudian baru diperkenankan oleh ydpa.
bukan atas kehendak hati pm saja.

- menteri pasola.

Tanpa Nama berkata...

wooii apek...
balik tongsan la

PACHUCHENG

maacibai....

lu kipas banyak kuat loo
mau jadi mb lagi ka

Tanpa Nama berkata...

00000000000000000000000000sukun yang tak laku dan busuk sedang membodek PM

Tanpa Nama berkata...

sukun yang tak laku dan busuk sedang membodek PM

Tanpa Nama berkata...

sukun yang tak laku dan busuk sedang membodek PM