Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 11 September 2011

SEMUA PENIPUAN KINI TERBUKA




BOESTAMAN DENGAN MATA MATA




MAT SABU : UMNO MEWARASI SIKAP PENJAJAH - mkini

GOMBAK, 11 Sept ─ Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu yang menjadi serangan Umno terus-menerus sejak tiga minggu lalu berkata, parti Melayu kebangsaan itu mewarisi sikap penjajah yang menghukum sesiapa sahaja yang menentang mereka.

Bercakap pada ceramah Negara Berkebajikan: Tawaran PAS malam tadi, Mohamad berkata, beliau sedih apabila dituduh mengagung-agungkan komunis.

“Saya dulu pernah ditahan ISA atas tuduhan pelampau agama, walaupun sudah lebih 30 tahun saya melalui jalan yang mendokong perjuangan Islam, bersama-sama mendokong kepimpinan ulama yang bermula pada 1983, berada di sini sehingga sekarang sebagai timbalan presiden, terus mendokong dasar Islam, tiba-tiba sekarang dituduh komunis... tak sedihkah? Jahat sungguh,” kata beliau.

“Tuduhan ini bukan perkara baru, pemimpin kita yang berjuang lebih awal dituduh dengan pelbagai tuduhan termasuk pengganas sehingga orang seperti Ustaz Abu Bakar Al-Baqir dilabel sebagai penjahat ditangkap dan diletakkan di Pulau Jerejak, begitu ulama yang lain yang menerima tuduhan seperti itu oleh penjajah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...BAKAR LAGI ABANG MAT... kah kah kah...

kah kah kah...GORENG LAGI....kah kah kah.....

kah kah kah...KASI CINCANG HALUS HALUS.... kah kah kah..

kah kah kah...KASI TUMBUK LUMAT LUMAT.... kah kah kah...

kah kah kah.... MASUKKAN KE DALAM LUBANG JAMBAN.... kah kah kah...

kah kah kah... TARIK TALI AIR ... BAGI BUNGKUS SATU KALI.... kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sambutan nagara hari merdaka di Parmatang Pauh simboliknya negara merdeka dari dijajah oeh Proksi Yahudi Sedunia Anwar Ibrahim dan merdeka dari ajaran pluralisme tajaan Yahudi...

Tanpa Nama berkata...

ingat tak,
peserta bersih 2.0 pun dituduh komunis.
tapi anihnya,
mereka pula berkawan dengan komunis.
tandatangan mou lagi.
dasar malaon double standard.

- firaun tak mudah lupa.

Cap Ayam berkata...

alaa abg mat, modal umno ni ada 3 je bang mat, melayu, jubo, komunis, pusing2 ke situ jugak deme

Tanpa Nama berkata...

tei tarrik wunek...

Anak Nelayan Pontian berkata...

Najib kata komunis dulu dan kini berlainan idealogi. Muhyidin minta sejarah negara diteliti semula. Spin apa pulak ni Bro?

dukun melayu berkata...

bro T.T

dari rakyat marhaen yang baru je menelek buku SPM semula. bendera malaysia semasa 31 ogos 57 tu berapa jalur sebenarnya?14 jalur?16 jalur atau 11 jalur?

a)14 jalur selepas 1963?
b)16 jalur sebelum 1963?
c)11 jalur selepas 1957?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b5/Malaysia_Act_1963.pdf/page1-341px-Malaysia_Act_1963.pdf.jpg

terima kasih tok wan reagen!!!

Nam Ron berkata...

Kesian bang mat!!.sebenarnya mat sabu niat nak betulkan kain bagi kemas, yg umno pergi bodoh angkat kain sampai lutut siapa suruh!.. lepas tu muncul profasor anak keling pergi selak sampai pangkal peha..datang pulak prof anak adam tarik kain sampai terlondeh!..dah nampak kepala butuh!!..siapa yang salah?..rasa diri cerdik nak tunjuk kat org rupa2nya tunjuk diri jadi banggang tahap cipan!..

Tanpa Nama berkata...

betul2 kau orang kena tipu dek mat sabu ni.orang banyak cakap ni banyak pembohongnya.nak buat macam mana kalau dah gila nak berkuasa.bagi akulah belum tentu macamana negara ni kalau pembohong diangkat menjadi pemimpin.mulut saja kata islam tapi perangai pembohong.munafik.aku tak redha orang macamni jadi pemimpin malaysia.sudah2lah menyokong manusia macamni,hidup2 kita ditipu.tapi aku yakin benda buruk tak boleh disorok lambat laun terpamer juga.ikhlas......

Tanpa Nama berkata...

" alaa abg mat, modal umno ni ada 3 je bang mat, melayu, jubo, komunis, pusing2 ke situ jugak deme "

Sahih...sahih...sahih... pimaipimai tangtu. sedari pokcik felda, pengerusi risda hingga prof pukida...dok cokeh melayu/jubo/komunis. Maka pencacai mediawan kertas @ tv lagi membengongkan lagi suasana...rakyat dipecahbelahkan... 'wat laporang poleh' dah jadi hobi sejak pasca-PRU12...
Ini semua sukar diBERSIHkan...

-zunodeng 110%

Tasmak Hirang berkata...

"Mulut saja kata Islam tetapi perangai pembohong, munafik". Golongan-golongan seperti ini banyak terdapat dalam UMNO!!!