Rabu, 7 Disember 2011

LAGI KES ORANG ITAM BUAT ONAR DI MALAYSIA





NOTA:


sekali lagi diingatkan bahawa
yang kita tentang disini bukan
kerana kulit hitam mereka]
kita tidak suak mereka kerana perangai
dan segala onar yang mereka bawa

orang ramai juga tak suka pada rosmah
gerombolan sendiri tak suka pada rosmah
bukan kerana dia gemok
tetapi kerana kejahatan dan onar yang dibawa

orang pas juga tak suka pada hasan ali
buklan kerana kulit hasan ali
tetapi kerana onar hasan ali

warga rembau juga tak suka pada khairy jamaluddin
bukan kerana kulit malaon inigelap
tetapi kerana perangai tipu helahnya

warga perak pun tak suka pada zambri
ini baru betul
orang perak tak suka bukan kerana dia hitam
dan susah hendak dilihat waktu malam
tetapi kerana malaoan ini jadi mb
dengan cara merampas kuasa



DUA PEROGOL DARI NIGERIA







WANITA DIROGOL OLEH WARGA NIGERIA

Kuching – Seorang gadis dipaksa masuk ke sebuah kereta oleh dua mahasiswa Nigeria dan dikunci sebelum diperkosa oleh salah satu daripada mereka.

mimpi buruk gadis itu bermula ketika dia berada di universitinya di Jalan Haji Taha. Kedua-dua Nigeria mengancam akan menyakitinya jika ia tidak masuk ke kereta dengan mereka.

Mujurlah, seorang teman melihatnya dan korban kemudian berhasil SMS temannya untuk mengatakan bahawa dia dibawa ke sebuah rumah di Jalan Pisang.

Kedua-dua Nigeria berusia 22 dan 23 berasal dari sebuah perguruan tinggi di kawasan tersebut. Satu di sini selama enam bulan sementara yang lain berada di sini selama 1 tahun 6 bulan.

polis Kuching dibahagikan dalam kumpulan-kumpulan pergi untuk menyisir kawasan Jalan Pisang dan kemudian menemukan Nigeria dan korban yang menangis di rumah. Dia mengatakan kepada polis bahawa ia diperkosa.

Pasukan lain polis yang sedang mencari daerah tersebut melihat kereta proton Merah didorong oleh suspek yang lain. Mereka menutup kereta dan keduanya ditangkap dan kereta disita.

Gadis itu dihantar ke rumah sakit Umum Sarawak untuk pemeriksaan kesihatan dan dielakkan.

Kedua-dua suspek ditahan untuk disoalsiasat.


INI MUSUH KITA











INI KEMPEN KITA





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini semua angkara Madey yg nak jadi juara dunia ketiga-habis dia selakkan Malaysia ke negara Afrika, Amerika Selatan, Eropah Timur, Asia Tengah Iran. Yg datang berhijrah ke malaysia, kebanyakannya hampas dan penjenayah. Kaum EEEE UMNO lah yg akan merosakkan negara kita.

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Nigeria is the Devil's Paradise

http://www.youtube.com/watch?v=RNT1y5xJiDI

Tanpa Nama berkata...

Mahathir Kutty bukan lagi PM Malaysia.Dia sudah tak ada kuasa lagi.Hentikan segera keluar visa "on the spot" ni.Visa wajar dikeluarkan dikedutaan-kedutaan Malaysia luar negeri.Syaratkan warga Nigeria masuk keMalaysia wajar ada tiket penerbangan balik,agar senang halau depa balik jika,tak lulus pemeriksaan dilapangan terbang atau dipelabuhan.Tak ada pasal Malaysia nak bayar tambang balik penyangak-penyangak ni.

Tanpa Nama berkata...

mereka sangat berani dan bising. Sikap mereka memang kurang ajar tetapi masih ada wanita tempatan mendampingi mereka walaupun wanita-wanita ini tahu kebiadapan lelaki-lelaki ini. Wang mungkin ....

Tanpa Nama berkata...

Ini adalah produk mat monggol ketika dia jadi menteri pelajaran yang meliberalisasikan sitem pendidikan demi kroni.akhirnya kolej dan universiti swasta tumbuh macam cendawan yang tiada kualiti langsung dan menyebabkan ramai warga afrika mencari port baru kat malaysia.Akhirnya malaysia akan jadi macam zimbabwe, negara sekutu rapat madey.