Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 Disember 2011

LAGI KESAH ORANG ITAM





GAMBAR GADUH PEREMPUAN SOMALIA







SURAT DARI PEMBACA
Abang Isham memang betul. Orang Nigeria dan Somalia memang sangat jahat. Sila cuba baca Daily Mail hari ini:- http://www.dailymail.co.uk/news/article-2070562/Muslim-girl-gang-kicked-Rhea-Page-head-yelling-kill-white-slag-FREED.html Tengok bagaimana perempuan Somalia berkulit hitam berani memukul perempuan tempatan berbangsa Inggeris. Mereka ini memberi nama buruk kepada agama Islam dan membuat orang ramai membenci Muslim.

Semasa saya belajar kat UK dulu, saya tak berani buat kacau. Rakan-rakan saya berbangsa Melayu semuanya baik-baik belaka kerana kita sedar kita menetap di negara orang. Tetapi mereka ini berani membawa budaya buruk mereka ke negeri orang puteh. Abang Hisham ada pernah buat kacau semasa menetap di UK dulu? Orang Itam Somalia paling jahat. Kedua jahat ialah orang Itam Nigeria.
By Daily Mail on ORANG HITAM DENGAN BLACK MONEY on 12/7/11


tt, orang kulit hitam ni la yang bawa duit ke kolej2 swasta.kolej2 swasta ni akan bagi orang kulit itam belajar tempat dorang..janji dorang dapat yuran duit.marketing officer pulak akan dapat komisyen..dorang ni nak survive kat malaysia jual dadah lah..dorang tak belajar pun sebenarnya.. malaysia la bodoh senang2 bagi dorang masuk.imigresen kita tak ketat.

asal ada pas pelajar jer boleh masuk.padahal pas pelajar dari kolej swasta..tapi nak larang tak boleh pasal kolej swasta ni dipunyai oleh taikun2 cina.pastu terkandung dalam law yang membolehkan pas pelajar masuk malaysia.. masalahnya polis2 kita pon lembik.

penakut dengan org kulit itamm..pasal nak cakap orang putih tak reti..pandang tinggi org kulit itam leh cakap orang putih.dgn indon bukan main belagak lagi polis2 ni..
By Anonymous on LAGI JENAYAH KULIT ITAM - TAK ADA BEBAN TAK PERLU ... on 12/7/11


JANGAN KENA TIPU - 8 TUNTUTAN




4 ulasan:

senyum berkata...

bahaya tol somalia ni haizz

Tanpa Nama berkata...

slm..ku de cte baiknyee..thn lps membe ku ofer rm50 ntk dptkn slinan ku nye mykad ats alsan ntk menukar alamat n mgkin jge idntiti..almat akn di tukar ke putrajaya..ianye dilakukan secare sah..ble ku krek2 rupe2nye pertkrn alamat ni brtjuan ntk memprthankan putrajaya dri jtuh ke tngan pr..ianye di dalangi oleh tengku adnan..kebnyakan bebudak yg tkde otak jd pk trut sebab dorang dok smbah ayahde n abglongngah drang..yg bangang nye mreka dibya rm50 je..kahkahkah..PERUBAHAN!!!...

average joe berkata...

er, ini apa yg aku terjumpa online, disiarkan oleh penburukonline:

774 wanita Malaysia gersang
Khamis, 29 September 2011 diterbitkan oleh PBO™ pada: 14:55
KUALA LUMPUR: Koleksi surat, skrip dan puisi cinta serta gambar lelaki berkulit putih kacak, antara bahan ditemui polis dalam komputer riba warga Nigeria yang digunakan mereka untuk mengaut RM24 juta daripada 774 wanita tempatan dalam tempoh lapan bulan pertama tahun ini.

Statistik Polis Diraja Malaysia (PDRM) juga mencatatkan sepanjang 2010 hingga Ogos lalu, seramai 232 warga Nigeria ditahan kerana terbabit penipuan Internet dengan menyasarkan wanita Malaysia sebagai mangsa


adoi la!

jangan biar diri anda diselubungi kelentong

jom bagi bersih semua kekotoran dan korupsi politik negara, jom humban KERA UMNgOk-BoNgok jauh2 ke laut!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 3

Jonathan Davis berkata...

TT,Mohon semua pembaca Blog ko rate satu artikel TERHANGAT !!! kat Blog MAS, Isu sama macam yang ko pernah kupas tentang gagak hitam sebelum neh and inilah punca kenapa negara kita selalu sangat ada isu yang tak ada penghujung... Selamat Tahun Baru 2013~~!!
p/s - Mohon sesiapa yang ada info tentang kegiatan persundalan warga Nigeria dengan warga tempatan untuk e-mailkan info anda kepada saya ye... Ingin membuat sedikit rampaian kisah tentang ini
Jutaan Terima Kaseh Didahulukan atas maklumat teman2 semua