Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 7 Disember 2011

SHAHRIZAT JADI MANGSA KONSPIRASI




AMAT GUMBIRAAA






NOTA:
kejatuhan lembu shahrizat
adalah untung besar
untuk raja bersiong







BIAR PUCUK PIMPINAN TUNJUK SHAHRIZATA JALAN KATA RAJA NONG CHIK - minsider

Timbalan Pengerusi Umno Wilayah Persekutuan Raja Nong Chik Zainal Abidin menyerahkan kepada pucuk pimpinan parti untuk menentukan sama ada Shahrizat Abdul Jalil wajar terus memegang jawatan politik atau memintanya berundur ekoran skandal Pusat Fidlot Nasional (NFC) kendalian anak-anak dan suaminya.

Ketika ditemui selepas Majlis Pelancaran Greater Kuala Lumpur/Klang Valley Tender Alert System (G-TAS) di sini, Ketua Umno Lembah Pantai ini berkata, walaupun banyak isu dibangkitkan pembangkang termasuk NFC, keputusan sama ada Shahrizat akan kekal sebagai Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat dan juga Ketua Wanita Umno seharusnya diputuskan di peringkat pusat.

Shahrizat tewas dalam mempertahankan kerusi Lembah Pantai tiga tahun lalu. Raja Nong Chik (lihat gambar), Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, disebut-sebut akan bertanding di kerusi Parlimen Lembah Pantai yang kini disandang oleh Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar.

“Biarlah pucuk pimpinan yang menentukan kedudukan beliau,” kata beliau.
“Banyak isu yang dibangkitkan pembangkang kebelakangan ini, dan sekarang ini pun siasatan masih lagi sedang berjalan berhubung perkara itu. Jadi biarlah siasatan selesai dahulu,” katanya lagi.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...FAHAM ATAU TIDAK MAKNA AYAT - TUNJUK JALAN?... kah kah kah..

kah kah kah.... MAKNA TUNJUK JALAN ILAH KENA TENDANG.... kah kah kah..


NOTA:
dari sumber dalaman pkr
telah diberitahu bahawa
maklumat yang didapati semuanya
datang dari raja nong chik
maklumat teperinchi diberi
untuk memberi tekanan kepada shahrizat

nampaknya dengan kenyataan ini saheh
peranan raja nong chik
dalam kes shahrizat lembu ini

tekan untuk apa?
gemok badan nak tekamn buat apa?

beri tekanan untuk jangan bertanding
kerana raja nong chik
mahukkan kerusi lembah pantai

pada ketika ini raja nong chik
telah melabor banyak
akhirnya berjaya mendapatkan kerusi lembah pantai


NOTA:
ingat tak berita tentang
suami lembu shahrizat marah
jantan ini akan mengambil tindakan undang-undang
kepda 2 orang bekas pekerja ladang lembu
yang dituduh membocorkan maklumat dalaman

ingat?
apa jadi?
kenapa senyap?
kerana diketahui bahawa
di belakang 2 bekas pekerja ini
ada taring yang lebih besar

taring siapa?
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

najib juga dikatakan
tak berkenan dengan lembu shahrizat ini
kah kah kah

NOTA:
warga kampong kerinchi
warga pantai dalam
warga abdullah hukum
jaga-jaga raja bersiong akan sampai
kah kah kah




NASIB EEE PENANG





5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau ibu lembu ni kena tendang, kes RM250 juta ni kira tutup ker

lan berkata...

aku dah leh agak,RN nak bertanding kawasan Izah. tu pasalnya eh

average joe berkata...

takpe, biarkan je, biarlah kak pijat bersenanglenang dalam mansion tersergam dia bersama2 laki dan anak2 yg kesemuanya dikelaskan vip belaka.
kita semua takboleh menidakkan yg kak pijat telah sedikitsebanyak ada berjasa sebelum ini. contoh paling ketara ialah, kak pijat lah satu2nya dalam 1malaysia ni yg berani tampil melawan lantas berjaya mencampakjauh AP Queen yg kian dibenci rakyat, ingat lagi? 1lagi, kak pijat jugalah yg tampil menjadi calon dalam pru12 lepas, di mana beliau tewas, maka itu adalah jasa kak pijat yg amatsangat besar kerana jika org lain yg jadi calon kawasan, mungkin pakatan gagal merebut kerusi tersebut!
nah, jadi biarkanlah kak pijat sekeluarga terus menikmati elaun2 imbuhan2 dan kesenangan2 yg mereka layak mengaut kesemuanya sesuai dengan taraf vip mereka, cthnya kelayakan mendapat projek mega negara, kelayakan mendapat pinjaman lembut 250juta tanpa saringan terperinci, kelayakan memiliki kereta baru berkilau kelas mewah, kelayakan memiliki bukan 1 tapi 2 unit kondo jenis supermewah dan kelayakan memiliki bukan 1 tapi beberapa jawatan gred ultrasuper sebagai supergembala spesis lembu mewah...
er, tapi apa vip2 nih??? sejakbila perlembagaan malaysia ada pengkelasan sesama penduduk nih??! sejakbila org melayu org malaysia ada sistem kasta nih?!!

jangan biar diri anda diselubungi kelentong

jom bagi bersih semua kekotoran dan korupsi politik negara, jom humban KERA UMNgOk-BoNgok jauh2 ke laut!

-average joe-
klakka-la.blogspot: BINATANG PELIHARAAN SAYA 3

Tanpa Nama berkata...

aku nampak lembu asli berskirt ni lebih seksi berbanding sharizat mak lembu eee berskirt. Buruk betoi nampak dia melalak lalak dalam perhimpunan agung UMNGOK menuding jari kpd orang lain, bagai menegakkan tetek yg basah...

sri hartamas

Tanpa Nama berkata...

Nong chik nak potong jalan...
Ni bukan lagi siapa akan potong sapa
Ni bukan soal siapa tekan sapa
Ni bukan soal siapa dipilih suami najib
Ni bukan soal siapa calon lembah pantai
Ni soal KITA
Walau dia letak raja KUTTY pun calon kat lembah pantai
KITA wajib humban!
Jgn bagi muka pada be end

-insan teruntung-