Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 11 Januari 2012

HIBURAN PAGI INI




NAK DENGAR CERITA JANDA JADI ANAK DARA?


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

nak ketawa pun kena beli tiket
kah kah kah
nanti nak ketawa kena cukai pulak
kah kah kah


MALAM KHAMIS INI:

BLACK BOX
MAP@Publika, Block A5 Solaris Dutamas 1, Jalan Dutamas 1, KL.

Tel: 03 2166 6650

E-mail: events@mongooseasia.com
Website:http://eshop.mongooseasia.com/product/Time-Out-Comedy-Thursday-Sick-And-Twisted
From: Jan 12, 2012 To: Jan 12, 2012
Time: 8pm
Price: RM25, RM15 with Comedy365 pass until Jan 5.




PUKUL TALIPON SEKARANG




NOTA:

dalam dunia ini
ada macam macam jenis gila
yang ni...
salah satu darinya
nak dengar cerita panjang
pukul talipon sekarang
kah kah kah
kah kah kah










NOTA:

dalam dunia ini
ada macam macam jenis gila
yang ni...
salah satu darinya
kah kah kah
kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dah beli bang!!!! i bawa abang yg pro umno. ubah fikiran dia! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

baca blog bro isham pun boleh ketawa ... free aje!
-coma-

Tanpa Nama berkata...

betina jual puki...ni lah antara manusia fasik yg bercerabeh ttg agama...

"saya dan geng2 saya akan lawan habis-habisan......bla bla bala!"

jumpa betina ni..rodok je apam dia tu! tak caya tanya beginda minda!

kakakkakakakakakakkakakaka....

Samdol Siam berkata...

kah kah kah ...
siot la lu Hisyam!
best la anak dara ngan teruna boleh "kamcheng"
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

blog si anarkis ini akan membantu merosakkan dsai lagi. tahniah.

Tanpa Nama berkata...

Woi, bro Isham

Kalau kau nak kat Si Dara tu, cakaplah terang2. Jangan berkias2 plk. Eleh

Aku boleh sampaikan kat wali dia, Azmin tu. Hahaha

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham, tiket dah sold out! Kata ada doorsale. Mcm mana ni? Hampa beb!

Tanpa Nama berkata...

kahkah lubang janda kepala keretapi pun boleh pusing mana sama dgn anak dara yg ketat.