Sabtu, 25 Februari 2012

MADEY NAK SINGKIR NAJIB - NAK JADI PM KEMBALI




NOTA:

alangkah indahnya dunia ini
alangkah indahnya hidup ini
alangkah gumbiranya anak muda
jika mahafiraun ini kembali berkuasa

bukan ahlan wahsahlan
bukan bien venue
bukan wellcome
bukan selamat datang
yang rakyat suarakan

tapi muka madey akan akan kena kasut
macam imam masjib baling kasut pada hakim

seronok sekali lagi kita melauankan
mamposs madey mapooos kah ka kah

NOTA:
memang betul melawan najib ini
lebih sedih dari melawan mat zzz

melawan dolah sama macam melawan orang cacat
melawan najib ini macam memukul orang buta pekak dan bisu
kaki tempang yang kena burut
tak cool langsung
kah kah kah






INI DIA PANDDY KUTTY



MAHATHIR BERI ISYARAT MAHU KEMBALI JADI PM - haraah daily


Mutakhir ini nampaknya Mahathir kerap memberikan kenyataan-kenyataan bagi pihak Kerajaan UMNO/BN di bawah pimpinan Najib Razak. Jika ketika zaman Pak Lah (Abdullah Ahmad Badawi) dahulu ada sahaja kritikan Dr. M terhadap Pak Lah dan pimpinan UMNO/BN. Semuanya tidak betul dan tidak kena. Islam Hadhari zaman Pak Lah tidak disokongnya Dr. M. Kali ini gagasan 1Malaysia Najib Razak juga tidak bersambut baik oleh Mahathir. Hanya Wawasan 2020 Mahathir sahaja yang kononnya terbaik.

Pada pandangan Mahathir kelemahan Najib Razak sebagai PM ini tidak boleh dibiarkan. Situasi ini akan membahayakan Dr. M, keluarga serta kroninya. Hari ini isu Palestin-Israel sebenarnya adalah sindiran yang terkena batang hidung Mahathir sendiri. Dia yang pernah berutus surat dengan PM Israel.

Ada menteri UMNO yang pernah berjumpa Menteri Luar dan Menteri Pertahanan Israel. Najib Razak tidak membelanya. Mahathir terpaksa memberi penjelasan. Anaknya juga yang menjadi Tim. Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri menjadi sasaran dalam kes kapal dagang Israel di Pelabuhan Klang. Sebab itu Mahathir mahu menunjukkan kepada ahli UMNO bahawa dia perlu kembali sebagai PM kerana dirinya sahaja kononnya boleh menjawab segala hujah Pakatan Rakyat.

Najib Razak dilihat lemah untuk mempertahankan UMNO. Dalam isu hubungan dengan Israel juga peranan Najib juga tidak mampu untuk mempertahankan imej UMNO dan APCOnya. RM77 juta yang dibayar setahun (Agensi yang punyai hubungan dengan Zionis-Israel) oleh Najib Razak juga tidak banyak membantu terutamanya kerosakan dalam integriti pentadbiran yang telah dibuat oleh Mahathir.

FIRAUN KAKI TIPU

5 ulasan:

Mohd Lutfi bin Abdul Halim berkata...

Ini samalah macam bawak Republican bawak balik Bush Tua jadi Presiden Amerika

1 israel berkata...

selagi madey hidup,selagi tu lah dia akn menguasai gerombolan dan perdana menteri2

Tanpa Nama berkata...

PUKIMAK PUNYA MALAUN HARAMJADAH...jangan marah ya Malayu UMNO...sebagai rakyat Malaysia aku ada hak untuk Maki Haramjadah Mamak ni... Kerana dia pernah jadi PM ....macam macam sial dia buat masa dia jadi PM hingga sekarang disebabkan PUKIMAK ni Orang MELAYU berpecah ... Kalau kau orang sokong dan suka dia itu kau orang punya hak punya fasal.. Aku tak kesah..dah nak mamposss maseh kacau lagi ... Kesian YAB Dato Najib...kesian Pak Lah...Aku sayang Pak Lah...HIDUP PAK LAH...walaunpon di ZZZZZ tapi dia banyak tolong MELAYU. ...sebab masa Pak Lah jadi PM dia naikkan gaji kakitangan awam paling tinggi dalam sejarah...(kakitangan awam 90% Melayu)....

Tanpa Nama berkata...

selain dari menaikkan gaji kakitangan awam, masa jd PM ada menubuhkan Kem Pembgnn usahawan & Koperasi.. byk tlg bumiputra & Melayu.. Hidup Pak Lah...

Tanpa Nama berkata...

orang tua celaka..
kah...kah....kah...