Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 13 April 2012

TAK SESUAI KATA MAT CUKONG?










PEMUDA MCA GESA BATLKAN BERSIH 3.0 - mkini

Ketua Pemuda MCA Wilayah Persekutuan Chiew Lian Keng menggesa penganjur supaya membatalkan perhimpunan BERSIH 3.0 di Dataran Merdeka pada 28 April kerana didakwa menjejas hak rakyat Malaysia yang lain.

Chiew juga menggesa gabungan Himpunan Hijau untuk berarak dari KLCC ke Dataran Merdeka untuk menyertai perhimpunan BERSIH 3.0 di Dataran Merdeka pada hari itu.

Chiew memberi amaran bahawa perhimpunan itu akan menjejaskan aliran trafik dan memberi masalah kepada penduduk kota Kuala Lumpur.

Dalam satu kenyataan semalam, Chiew berkata perarakan itu tidak perlu diadakan sekiranya penganjur bertegas untuk berhimpun.

“Tiada masalah akan timbul jika ada kompromi dalam soal lokasi, jadi mengapa mereka terus timbulkan perkara ini?"

Chiew berkata penganjur perhimpunan tersebut, Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH 2.0) perlu memfokuskan kepada pilihan raya bersih dan adil, dan bukannya untuk menjadikan Dataran Merdeka sebagai lokasi perhimpunan.

Katanya lagi, Dataran Merdeka tidak sesuai dijadikan lokasi perhimpunan kerana tidak disenaraikan dalam Akta Perhimpunan Aman 2011.

Malah, dataran di tengah-tengah pusat bandar Kuala Lumpur itu juga signifikan dari segi sejarah, katanya lagi.

Beliau turut mengesyaki bahawa perhimpunan itu akan digunakan pemimpin Pakatan Rakyat sebagai pentas politik dan juga untuk meraih undi dalam pilihan raya akan datang.




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... INI BERITA TERGOOOOOLLEK DOG .... kah kah kah...

kah kah kah...APA SUDAH JADI DENGAN PATRIOT....kah kah kah...

kah kah kah.... BANGLA MINTA NASI BUNGKUS LEBIH KE?.... kah kah kah...

kah kah kah...APA JADI DENGAN PERKASA PEJUANG WIRA BANGSA NEGARA ?...kah kah kah..

kah kah kah...APA JADI DENGAN JARINGAN MELAYU...KENA JARING IKAN KE?... kah kah kah..

kah kah kah... TIM SILAT TAK PAYAH TANYA... MEREKA PASTI HADIR...kah kah kah..

kah kah kah...TIM SILAT PAKAI ILMU GHAIB... HALIMUNAN ..TAK DILIHAT...kah kah kah..


NOTA:
jelas apabila rakyat berani
semua tikus akan lari
kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aiya...Apek....lu tiam-tiam duduk ma...lu ikut lu punya BOSS lagi bagus ma...lu belaja dengan lu punya BOSS macam mana mahu kasi tahan lama sudah laa...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

apek ni cemburu sebab tak dijemput kot.

nanti kita suruh pak samad atau ambiga buat jemputan rasmi untuk mca, mic, umno, pppundek dan lain-lain yg mesra BN join bersih 3.0

Nazaruddin si Hamba Allah berkata...

Bodoh punya apek! Dia ingat semua rakyat suke ker bila jalan ditutup untuk bagi laluan Le Tour De Langkawi? Ingat semua orang suke ker bila jalan ditutup untuk perarakan hari kebangsaan dan apa kejadah program2 yang lain? Bongok punya apek... kalau sebilangan rakyat boleh menghormati program sebahagian rakyat yang lain walaupun tak suke, kenapa untuk BERSIH ni yang tak suke tu juga belajar menghormati hak rakyat yang suke BERSIH 3.0 ni?

Tanpa Nama berkata...

masa ni la terbaik utk enter frame atau menyalak, supaya drebar bas nampak dengar dan perasan kewujudan keberteloran dan kesetiaan-membodek lalu besar lah harapan nama naik jadi calon!
kalau dok dendiam mengeram telor kat rumah je, dapat merasa bini sendiri je la, takde la dapat merasa taraf glokal seperti yg diseru dan ditunjuk-contoh dek sang ketua, takde la merasa melencung ke singapura, hongkong, paris apatah lagi ulanbator!

p/s si-patriot pulak, kali ni bukannya taknak tumpang dua2 kaki join bersih 3.0, bukannya nasibungkus tak cukup, tapi sebenarnya bas sewakhas yg patut bawak depa tu terpaksa berhenti tengahjalan sebab... <-nak tau kenapa, klik la...

-average joe-
klakka-la.blogspot: MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI ABU (LET'S LEARN AND UNDERSTAND ABU)

Tanpa Nama berkata...

Tukar Tiub salah Quote tu:
Dia kata ini akan menjejaskan pelaung BN untuk menipu.

Tanpa Nama berkata...

woit apek lancau....
kasi ayam sama lu boss...
kasi dia kongkek lagi...
cibai la lu boleh sokong orang macam soi peliaek...
kah...kah...kah...

Tanpa Nama berkata...

bro...

kalu 500 ribu org ni pun spr tak berubah dan tak nak bagi 7 tuntutan tersebut, apa kita nak buat????

perlukah kita buat BERSIH 4 pada bulan mei untuk menghimpunkan 1 juta orang pulak???

dan seterusnya adakah kita perlu pula mengadakan Bersih 5 pada bulan Jun untuk mengumpulkan 1.5 juta orang lagi???

kalau gitu, kita kena khaskan 12 hari daripada cuti tahunan kita untuk CUTI BERSIH TAHUNAN DAN BERGAJI PENUH.

AKU AMAT SETUJU!!!
SETUJU HINGGA UMENO TERGOLEK DOG!!!

SL Chan berkata...

Diamlah...STFUlah...Lanchow chiew!!!!pergi main lanchow..dah muak degan perangai pengampu gerombolan...