Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 25 Ogos 2012

MALAM 30 OGOS KIT BERHIMPUN DI DATARAN MERDEKA





LAGI KES PENDATANG HARAM





KAD PENGENALAN UNTUK PENDATANG HARAM

Hanya ada satu cara dan satu cara sahaja untuk menyelesaikan masalah projek IC sama ada di sabah, sarawak atau di semenanjung. Caranya usir semua pendatang asing yang sah atau tidak sah, yang ada permit atau yang takde permit, yang ada visa atau yang takde visa, hentikan penggantungan kepada tenaga kerja indon, myanmar, bangla, filipina, vietnam dan seangkatannya.

Memang ada yang akan kata sapa nak angkat sawit, nak jadi amah, nak angkat sampah, nak kerja kontrak pembinaan dan sebagainya, jawabnya ialah kita rakyat malaysia yang ori ni buat semua kerja tu ini semua nak jadi tuan kerja kotor sikit langsung taknak buat,jadi pemalas nak jadi tuan aje, akibatnya pekerja asing ni umno sesuka hati bagi IC alias kerakyatan sapa yang susah kita rakyat malaysia yang ori ni yang susah pasal usaha-usaha menggulingkan umno-bn semakin hari semakin sukar.




Jadi kita kena mula insaf dan sedar diri kita sikit yang kita ni bukan tuan besar tapi kuli, tengok indon rakyatnya sanggup hidup susah sanggup buat kerja angkat tahi tapi mereka boleh control pemerintah mereka, kita yang hidup goyang kaki ni dilembukan oleh umno. Oleh itu bangunlah bangsaku dari tidur yang lena sedarlah kita kalau nak maju nak berjaya kita sendiri kena jadi kuli barulah kita boleh jadi tuan di negara kita sendiri. Selagi kita tak sedar selagi itulah umno-bn akan membawa masuk berjuta "rakyat malaysia import" supaya mereka dapt terus memerintah sampai kiamat.

Kita kena sanggup pegang tahi baru boleh pegang kuasa kalau tak ibarat anjing menyalak gunung, gunung takkan runtuh anjing yang sakit tekak. Ingatlah nenek moyang kita dulu sanggup jadi kuli kenapa kita tak sanggup. Melayu, cina, india dan lain-lain dulu jadi kuli british (kuli bukan barua)kenapa sekarang kita tak sanggup jadi kuli kepada diri sendiri. Insaflah wahai rakyat malaysia, kalau tak insaf lantak kaulah, dahlah bodoh sombong pulak tu. Adios bro and sis, semoga bertemu di lain hari. Wassalam
By big cat formerly known as pro-rakyat on KEMVBANGKAN NASIONALISMA KADAZAN MURUT - SABAH UNT... on 8/24/12




2 ulasan:

Saiful berkata...

ari tu masa isi minyak, saya tanya bangla kat situ..hang ada IC ka..dia gelak..dia kata depa ni mmg nak sgt IC byr puluh ribu pun tak pa..tu dia ..saya gelak saja..
dia kata kalu ada lubang buat iC cari dia..byk lagi bangla nak IC ni..
gila ..sapa2 yg ada lubang mesti buat duit..
celaka barua mcm ni..
last sekali saya kata..lu kerja leh..tapi lu jgn kacau..gua punya negara..

Khun Pana aka johanssm berkata...

Rakyat kita sendiri banyak yang berlambak di puduraya tanpa sebarang perkerjaan.
Lihatlah dengan biji mata sendiri .

Dah cukuplah dengan warga Bangla oi.
Lihatlah kawasan Bukit Bintang, masok lah BB plaza lihat dengan biji mata sendiri ,berapa ramai Bangla yang jadi jurujual dan tuan kedai.
Sampai perniaga Melayu kena tendang keluar.

Kalao tak dihalao. Tapak pasar malam pon di sapu oleh bangla.
Tunggu lah.
Permit yang mereka ada chuma untuk sektor pembinaan dan ladang .Bukan nya permit buka kedai .
Mesti ada orang umno yang pinjam nama mereka kepada Bangla.

*Bukan saya anti Bangla, tapi kena ikut peraturan .